Waardering voor de normering Persoonlijke ontwikkeling door de ogen van de coach.
Fasen van ontwikkeling Doen en kunnen Waarde en voelen Denken en willen Herprogrammeren / waarderen (NLP) Conditioneren (Behaviorisme) ‘Opsplitsen’ (Ford)
Onderwijs nu Doen en kunnen Waarde en voelen Denken en willen Herprogrammeren / waarderen (NLP) Conditioneren (Behaviorisme) ‘Opsplitsen’ (Ford)
Denken Waar gaan we naartoe? Wat willen we? Bewustwording Concreet ‘Balkenende’ Onderwijs vormen Begeleiding
Voorlijke benaderingswijze Wat voelen we? Wat denken we? Wat doen we?
To do Eigen waarden vaststellen (flexibel?) Wat voor normering komt daaruit? Welke acties moeten we ondernemen?
Mijn rol Insteek emotioneel Clubkeuze (waarden) Samenstellen staf Samenstellen team Benaderingswijze – Divers (fasen en individu) – Ontwikkelen naar emotioneel
Door te waarderen kunnen we de normering definiëren!
Opdracht Maak 3-tallen Materiaal Opdracht: – Contact touw – Blinddoek – Handen vast Wisselende rollen – Coach – Voor – Achter