Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zoekmachine optimalisatie websites VNU Exh.
Advertisements

1. Snel de datum van vandaag invoeren?
Adwords RemarketingAdwords Remarketing
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
PLANNING. Inleiding Korte voorstelling OMCollective Online marketing Vormen, kanalen & tools Wie, wat, wanneer? Welke tools voor welk bedrijf en welke.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
1 nüMaps Lifetime Europe: installatie procedure. 2 Product verpakking.
QR Code.
Clubmiddag 15 oktober 2013 Kantoor programma’s ©ab wiegman.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Welke zoekwoorden leveren veel verkeer op?. Aan de slag! Stap 1. Bepaal je zoekwoorden en schat het verkeer in.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Debbie Vandekerckhove
Contentmarketing Meten.
Inbound Marketing Plan
4. Online strategie Internet scorecard
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
GOOGLE & YOUTUBE MADE BY MARC VLENDRÉ Z1D
Etiquette Etiquette Opdracht workshop.
Sales Tips.
Minor Internet Marketing
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
UVW LinkedIn Presentatie
Ontwerpen & ontwikkelen
ONLINE COMMUNICATIE – SOCIAL MEDIA
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
POVO-bijeenkomst 6 januari 2016 Centraal Digitaal Systeem (Onderwijs Transparant)
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
2 Is alles waar? Groep 5 3 Wat doe jij op internet?
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Welkom bij MarketingMinds Arnhem, 28 januari 2016.
Ben Welman E-boeken maken met DITA. Wie is Ben Welman Werkzaam bij Saxion (t/m aug. 2011) Opleiding Comm. Techn. Bedrijfskunde R&D bij ICT & Onderwijs.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Google Photo’s /Picasa. 4 Alternatieven Google Photo  Handleiding op Internet Handleiding op Internet  App in de Google play  App in de App store.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
LET’s get Social.
Film 1. Gebruiken 2. Vinden 3. Downloaden 4. Maken 5. Bewerken
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
“Evaluatie en CV”​.
Analyse Analyseren van sociale media
Social Media & Sport Deel I
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Hoe werkt Wikispaces? Wikispaces in 10 stappen!.
Geschiedenis van het internet
Versturen van data naar meerdere mensen
By Dionne, Nadia en Danielle
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords Facebook 1.Tracking pixel installeren 2.Custom audience maken 3.Lookalike audience maken 4.Andere kanalen inzetten

Google tracking pixel

Keyword planner

Download naar excel

Spot de trend

Maak remarketing lijsten

FB’s Business Manager

Tracking pixel

Custom audience maken

Obv je eigen klanten

Upload je bestand

Maak ‘lookalike’ audience

Obv jouw eigen klanten

Kies target gebied

Andere kanalen

Welke keywords?

color your world