Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
#Exactlive12 / #livesessie8 Wel of niet naar de cloud?
AccrA Zaalreserveringssoftware voor klein en groot
PSO for Microsoft Dynamics 2013
Welkom bij. Wat doen wij? Eén volledig geïntegreerde totaaloplossing.
Training voor beheerders
Clubmiddag 16 april 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cloud Computing.
Collect – iT Credit Management Software
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
ASCC clubmiddag 20 december 2011 Ruud Vloeimans 2011 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Mailoplossingen voor het onderwijs
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Een introductie. Open source Betere kwaliteit Hoge innovatiesnelheid Betere prijs/kwaliteit verhouding Vrijheid in keuze van leverancier Gedreven door.
Kennis Sessie PSO 2013.
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
De kracht van MySolution
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
E-Government Architectuur Dordrecht Eén loket voor burgers
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
The vision at work Batteries included Ervaringen van een ISV op hosting avontuur Sven Middelkoop Corporate ICT Manager Exact Holding N.V.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
De keuze voor uw klant en voor U als partner
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
CLOUD COMPUTING Wat is het? Wie zijn de aanbieders? Is het veilig? Wat kun je er mee? Robert K Bol PVGE Best.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
Student Advantage SLBdiensten & APS IT-diensten Charles Stork
voor jouw klanten Online werkplek op elk device
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
CRM H3 De klantgerichte organisatie Commercieel medewerker.
NIEUW van TeleComFactory 1.0 Online Bewaken Overal via internet uw bewakingsbeelden bekijken: op uw computer, smartphone of tablet-pc.
Projectwijzer 7 H2 De klantgerichte organisatie Middenkader Engineering.
Sales Tips.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
PARTNER IN AUTOMATISERING. GESCHIEDENIS C&C kiest Progress 4GL technologie Start ontwikkeling DynIris OpenEdge 10 Verhuis Ambachtstraat,
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
123 Belangrijke voordelenWat is het? End-to-end mogelijkheden Creëer en versterk autonome flexibele teams Plaats kwaliteit centraal in alles wat u doet.
De oplossing van Office voor uw zakelijke uitdagingen De nieuwe functies van Office 365 Welke versie van Office is het meest geschikt voor u? Wat is Office.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
Overzicht Leergang 1.Slimmer werken 2.Opdrachten krijgen met LinkedIn 3.Je bent wat je publiceert 4.Opdrachten krijgen met Twitter 5.Maak een plan! 2.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs.
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
MEE Noord en Midden Limburg Ondersteuning bij leven met een beperking.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
Cloud Oplossingen Bastiaan Ludeking Consultant M
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing 2014

Agenda Wat is het, functionaliteiten & voordelen Uitgangspunten: DNA Wat moet het kunnen Wat zijn de speerpunten Over PerfectView

Wat is het? CRM software via browser én app ( iPhone / Android ) Relatiebeheer, Sales & Klantenservice Zonder implementatie direct te gebruiken Betaalbaar en gebruiksvriendelijk Schaalbaar, aanpasbaar en veilig PerfectView zorgt voor het onderhoud Updates zijn inclusief ( gratis! )

Wat is het? CRM software via browser én app Relatiebeheer, Sales & Klantenservice Vanaf € ? p.g.p.m. Betaalbaar Gebruiks- vriendelijk Veilig, schaalbaar en aanpasbaar

Functionaliteiten 1/2 RelatiebeheerCRMMarketing - Relaties & relatienetwerk- Klantkennis delen- Kenmerken & selecties - Adressering per klant- Klantsegmentatie- Doelgroepsegmentatie - Documenten- Klantwaarde management- Doelgroepbenadering - Correspondentie & postregistratie- Uniform klantbeeld- Nieuwsbrieven & mailings - Gespreksverslag- Campagne opvolging SalesSamenwerkenZelf doen - Leadopvolging- Workflow- Gebruikers aanmaken - Suspects- Taakbeheer- Sjablonen aanmaken - Prospects- Projecten- Keuzelijsten aanpassen - Klanten- Wachtrijen- Importeren en exporteren - Sales trajecten & forecast- notificaties- Kenmerken definiëren - Offerte registratie- PerfectView Tijdslijn- Pers. instellingen aanpassen KlantenserviceFacturatieIntegratie social media - Supportvragen- Facturen & herinneringen- Twitter, Facebook & Linkedin - Klachten- Monitoren wel / niet betaald- Twitterfuncties + opvolging RapportagesZoekfunctiesWebformulieren - Personen & organisaties - Online gegevens vergaren - Activiteiten- Adressen o.b.v. postcode- Ingevulde formulieren opvolgen

Functionaliteiten 2/2 CRM aanvullen met GoogleCRM aanvullen met Microsoft - Integratie PerfectView – Gmail- Koppeling met Word - Contacten downloaden Gmail- Koppeling met Outlook - Docs opnemen in PerfectView- Outlook contacten downloaden Mobiele AppAgenda koppeling - iPhone- Activiteiten in externe agenda - Android- Activiteiten op mob. tel. Importeren - Van organisaties - Van personen

Voordelen Nog succesvoller met CRM - Verhoog uw omzet - Verlaag uw kosten - Bespaar tijd - Verhoog uw productiviteit - Neem betere beslissingen

Uitgangspunten Dit zijn de uitgangspunten die de basis vormen voor onze producten en diensten: het PerfectView DNA 1. Cloud computing 2. Het Nieuwe Werken (HNW) 3. Uitgebreide ondersteuning 4. IKEA model

1. Cloud computing Het via het internet op aanvraag beschikbaar stellen van hardware, software en gegevens Cloud software van PerfectView: - Lage maandkosten - Complete functionaliteit (+ uitbreidingen) voor iedereen - Overal en altijd veilig toegang tot uw omgeving - Oneindig schaalbaar zonder risico’s - Geen investeringen in hard- en software - Geen beheerskosten

2. Het Nieuwe Werken Een andere manier van (samen)werken ondersteund door de laatste technologie. Flexibelere arbeidstijden en werkomgevingen leiden tot hogere productiviteit De uitgangspunten van HNW: - Scheiding werk-privé vervaagt - Eigen tijd kunnen inrichten - In eigen tempo kunnen werken - Onafhankelijk van tijd en plaats (internet) - Samenwerken op afstand - Gebaseerd op vertrouwen PerfectView past in HNW omdat het toegang biedt tot: - , bestanden, agenda, contactpersonen en samenwerken

3. Uitgebreide ondersteuning Naast productontwikkeling en innovatie is support / service een belangrijke punt Support is: - Multi channel (instructies, handleiding en video’s) - Nederlands-, Engels- en Duitstalig Waarom: We willen graag elke gebruiker op weg helpen en houden voor uw en ons succes

4. IKEA model Zelf doen: - Aanvragen en in gebruik nemen van het account - Leren gebruiken d.m.v. video’s, instructies & handleiding - Importeren, exporteren en nog veel meer … Hulp inroepen als het nodig is: - Diensten (trainingen en consultancy) 1 “model” voor iedereen: - Met complete (steeds uitgebreidere) functionaliteit

Wat moet het kunnen? (Onze) software moet in onze ogen: - Organisaties helpen hun doelstellingen te realiseren - Nu en in de toekomst klantprocessen kunnen automatiseren - CRM, workflow en documentbeheer bevatten voor - organisaties die klantgericht (willen) werken - In korte tijd in gebruik genomen kunnen worden - Standaard veel functionaliteiten bevatten - Met een korte uitleg te gebruiken zijn - Betaalbaar zijn

Wat zijn de speerpunten? Uniform klantbeeld en multitasking Uniform klantbeeld - de 5 belangrijkste doelen: - Verbetering van dienstverlening - Verhogen van klanttevredenheid - Verhogen van omzet / afzet - Verhogen van cross- en up-selling - Herkennen van klanten Multitasking: Iedereen kan activiteiten in behandeling nemen en op dezelfde manier afhandelen

Over PerfectView CRM software producent en leverancier - Nederlandse zelfstandige organisatie - Sinds Ruim klanten - Ongeveer 50 medewerkers - Hoge klanttevredenheid