Project 01 – ‘Connecting Vibes’ Deep Impact Doelgroep onderzoek
Plan van aanpak Groepsgegevens: Chantal Aafjes (projecleidster) 0834273@student.hro.nl Jades Paulus (Voorzitter) 0839303@student.hro.nl Joyce Groote (Notulist) 0800107@student.hro.nl Josja de Greef 0804506@student.hro.nl Sebastian Pana 0805338@student.hro.nl
Plan van aanpak Planning: strokenplanning Project "Connecting Vibes" - Deep Impact week 1 week 2 week 3 week 4 week 5 tijd 30-aug 31-aug 1-sep 2-sep 3-sep 4-sep 5-sep 6-sep 7-sep 8-sep 9-sep 10-sep 11-sep 12-sep 13-sep 14-sep 15-sep 16-sep 17-sep 18-sep 19-sep 20-sep 21-sep 22-sep 23-sep 24-sep 25-sep 26-sep 27-sep 28-sep 29-sep 30-sep 1-okt 2-okt 3-okt projectcollege vergadering uitwerken notules plan van aanpak vooronderzoek doelgroeponderzoek analyse / brainstormen conceptontwerpen design clickable prototype voorbereiden presentaties presentaties verslagen weekend vakantie projectmanagement en college deadline onderzoek planning en verslaglegging vormgeving technische vormgeving
Plan van aanpak Planning: week 6 week 7 Herfstvakantie week 8 week 9 week 7 Herfstvakantie week 8 week 9 4-okt 5-okt 6-okt 7-okt 8-okt 9-okt 10-okt 11-okt 12-okt 13-okt 14-okt 15-okt 16-okt 17-okt 18-okt 19-okt 20-okt 21-okt 22-okt 23-okt 24-okt 25-okt 26-okt 27-okt 28-okt 29-okt 30-okt 31-okt 1-nov 2-okt
Plan van aanpak Risicoanalyse Miscommunicatie Ziekte Demotivatie Facilitaire gebreken Ontoereikende kennis Eventueel stoppen met opleiding Verlies van gegevens
Samenwerkingscontract Hoofdpunten: Afwezigheid Taakverdeling Deadlines Uitwerken van concepten Gebruik van de dropbox
Opzet Bepaling doelgroep: brainstorm Doelgroep: New Age Onderzoek Interviews Enquete Desk research Team opgesplitst in 2 groepen voor het onderzoek.
Interviews Mensen zoeken in de stad voor een eventueel interview Moeilijke doelgroep om te interviewen vaak bezig of onderweg Onderscheiding is moeilijk
Enquete Gemaakt en gestuurd naar diverse spirituele bedrijven Fora een link geplaatst met enquête http://www.thesistools.com/web/?id=152962
Desk research Via Google adressen opgezocht Telefonisch contact met centra Mailen van enquêtes Verschillende fora bezocht
Moodboard