Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie
Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak 3.3 Overige Werkprocessen Competenties
321 Media Het Team:
Mijn ervaring Goede werksfeer Altijd behulpzaam 24/7 online voor (eventuele) vragen Veel geleerd in een korte periode Nieuwe inzichten
Uitvoering Kerntaak 3.1 De toepasbaarheid van Social(e) media. Stap 1: Alle platforms opgezocht Stap 2 :Alle informatie betreft Sociale media De schijf van vijf, Gebruikers, dagelijkse gebruikers, beste tijd op iets te posten, doel van social(e) media, geslacht en leeftijd.
Uitvoering Kerntaak 3.2 De toepasbaarheid van Social(e) media Stap 1: Inforgraphic maken met alle informatie
Infographic nummer 1 Reactie Tiebo: Ziet er best aardig uit, maar probeer in de infographic vooral ook de onderlinge verhoudingen te combineren en verweven in 1 afbeelding ipv per social media een indigestie te maken en die naast elkaar te zetten. Kun je bijv alle social media en hun ideale publicatie tijden in 1 klok verwerken? Of de leeftijden in 1 staafdiagram? Een mooie uitdaging denk ik. Volledige reactie weergeven Update Cancel Vergeet ook niet de doelen van de social media kanalen te gebruiken
Infographic nummer 2 Sparren over wat we in de infographic willen laten zien en hoe we bedrijven kunnen overtuigen van Social media gebruik.
Before After
Kerntaak 3.3 Wat gaan we met de informatie en de infographic doen? Trainingen -E-book -PowerPoint/ Prezi geven -Infographic
Competenties Wat ging goed? Het verbeteren van opdrachten Tot het behoren van een teamlid van 321 Media Sales gesprekken/netwerk Wat kon beter? Meer met Podio werken Vragen durven te stellen Plannen
Werkprocessen Blog schrijven > 3 redenen waarom jouw bedrijf Social(e) Media moet gaan gebruiken. Netwerkgesprekken salesgesprekken Deel aan van inhoudsopgave Toepasbaarheid Social Media
Competenties