Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie. Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Interactum Lectoraat Kantelende kennis
Advertisements

Beginnen met PowerPoint Ga nu naar dia 2.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 STAGE Voor stagedocumenten ga naar: Stagevoorlichting MT januari 2013 Leren.
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Sollicitatiegesprek.
binnen het VMBO Impressie van wat mogelijk is.
Hoe word je een ster? *.
Kwaliteitsverbetering moet je willen en vooral kunnen
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Het is spannend en dat mag
Presentation Of Learning
Naam: Tim Klijn Klas: MBI M1 Datum:
Lieve zoon/dochter ....
Les 2 groep 8 leerdoel: Je kunt werken met een verhoudingstabel.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
TEKST 13 SAMENWERKING IN HET ALGEMEEN
Enquête.
Leren: wat houdt ons soms tegen...?
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Meer bekendheid via Linkedin Stella Maaswinkel Verseau trainingen.
Het belang van een stage
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Social media presentatie
Redmer Jorna 1T. Agenda  Afgelopen jaar  Studiekeuze & ambities  Osiris  Competenties  Leerdoel  Werkveldoriëntaties  Feedback klasgenoot  Toekomst.
Zinnen die doen nadenken !
Portfolio Presentatie
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Training voorbeeld voor
Iedereen gebruikt social media.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Alle lijntje bij elkaar…?
Praktijkervaring en reflectie
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Sollicitatie tips Belangrijke zaken Tips&tops 1. Indeling: Sollicitatiebrief lay out Sollicitatiebrief lay out Sollicitatiebrief inhoud Sollicitatiebrief.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Wat gaan we doen? 20.00u: Inloop 20.10u: Opening 20.15u: Start presentatie 21.00u: In groepjes uit elkaar 21.30u: Terugkoppeling 21.40u: Afsluiting 22.00u:
Mondzorg - persoonsgericht
Inbound marketing en bloggen
Operationeel plan DIMAGINI
Anders kijken, anders doen
3F maken van een verslag.
Kim Huiser B-MMC4-1A Marketing en Communicatie
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
LOB Presenteer je stagebedrijf
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
LOB Presenteer je stagebedrijf
Keuzedeel internationalisering
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
RECRON Keuzedeel Leisure Leefstijlen
Coachtraining DOEN?! DAG 2
SPREKEN: HET BETOOG Betoog: een spreekbeurt waarin je een standpunt inneemt ten aanzien van een stelling en dat standpunt verdedigt. Formuleer een duidelijk.
Social Media Eindcriteria SM-plan
Wie zoekt, die vindt…!!! Workshop Zoekvaardigheden Profielwerkstuk MAVO Mediatheek De Nassau.
Workshop – Opdracht, speelveld en verwachtingen
HET CONSUMENTEN ACTIVATIE CANVAS
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
HACCP.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie

Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak 3.3 Overige Werkprocessen Competenties

321 Media Het Team:

Mijn ervaring Goede werksfeer Altijd behulpzaam 24/7 online voor (eventuele) vragen Veel geleerd in een korte periode Nieuwe inzichten

Uitvoering Kerntaak 3.1 De toepasbaarheid van Social(e) media. Stap 1: Alle platforms opgezocht Stap 2 :Alle informatie betreft Sociale media De schijf van vijf, Gebruikers, dagelijkse gebruikers, beste tijd op iets te posten, doel van social(e) media, geslacht en leeftijd.

Uitvoering Kerntaak 3.2 De toepasbaarheid van Social(e) media Stap 1: Inforgraphic maken met alle informatie

Infographic nummer 1 Reactie Tiebo: Ziet er best aardig uit, maar probeer in de infographic vooral ook de onderlinge verhoudingen te combineren en verweven in 1 afbeelding ipv per social media een indigestie te maken en die naast elkaar te zetten. Kun je bijv alle social media en hun ideale publicatie tijden in 1 klok verwerken? Of de leeftijden in 1 staafdiagram? Een mooie uitdaging denk ik. Volledige reactie weergeven Update Cancel Vergeet ook niet de doelen van de social media kanalen te gebruiken

Infographic nummer 2 Sparren over wat we in de infographic willen laten zien en hoe we bedrijven kunnen overtuigen van Social media gebruik.

Before After

Kerntaak 3.3 Wat gaan we met de informatie en de infographic doen? Trainingen -E-book -PowerPoint/ Prezi geven -Infographic

Competenties Wat ging goed? Het verbeteren van opdrachten Tot het behoren van een teamlid van 321 Media Sales gesprekken/netwerk Wat kon beter?  Meer met Podio werken  Vragen durven te stellen  Plannen

Werkprocessen  Blog schrijven > 3 redenen waarom jouw bedrijf Social(e) Media moet gaan gebruiken.  Netwerkgesprekken  salesgesprekken  Deel aan van inhoudsopgave  Toepasbaarheid Social Media

Competenties