Aan u de keuze Paul Verhagen (uitgever) Theo Timmers (ICT-auteur) Raoul Majewski (auteur) De Nieuwe NaSk Overal
De nieuwe NaSk Overal
Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot
De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot
Opbouw en verantwoording De nieuwe NaSk Overal. Waarom?
Opbouw en verantwoording Opbouw (1) 2 vmbo-T/havo2 havo2 vwo Leerboek 2 Leerboek leerboek havo/vwo vmbo-T/havo havo/vwo Werkboek A Gids vwo vmbo-T/havo havo/vwo Werkboek B vmbo-T/havo havo/vwo
Opbouw en verantwoording Opbouw (2) 3havo3 vwo leerboek 3 havoleerboek 3 vwo werkboek 3 havo-A gids 3 vwo werkboek 3 havo-B
De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot
Een hoofdstuk nader bekeken Hoofdstuk 2 - Licht en Kleur Hiermee gaat iedereen zelf aan de slag, maar eerst even de ICT Wie zijn Fyzzie en Chemma? Kleurenblindheidstest Overige ICT uit H2
Een hoofdstuk nader bekeken Fyzzie en Chemma
Een hoofdstuk nader bekeken Kleurenblind?
Een hoofdstuk nader bekeken Overige ICT Infotheek Opdrachten Moeilijke proeven Applets met Links Aantrekkelijk toetsen Deeltoetsen met terugkoppeling Actief samenvatten
De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot
Zelf aan de slag Reclame maken voor de methode kan, maar belangrijker is uw mening. Daarom gaat u zelf de methode bekijken. We bekijken de methode aan de hand van enkele vragen, maar vooral ook op basis van uw ervaring.
Zelf aan de slag Wat is uw eerste indruk van de methode? Maak een planning voor hoofdstuk 2. Hoe zou u het aanpakken? Wat valt u op bij het bekijken van H2? Positief vs. negatief Let op: Activeren van de leerling Integratie ICT Flexibele inzetbaarheid Opbouw moeilijkheid (theorie/opdrachten) Vul zelf verder aan…
De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot
Discussie Wat is het algemene beeld? Een eerste indruk Activeren leerlingen Flexibele inzetbaarheid Motiverend voor leerlingen? Motiverend voor de docent? Rol ICT
De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot
Terugblik Het hoofdstuk en het boek in zijn geheel Startactiviteit en centrale probleemstelling Afbeeldingen & geeltjes Vakoverstijgend / koppeling met andere vakken H 5 & 9
Terugblik Startactiviteit & CPS
Terugblik Afbeeldingen & geeltjes
Terugblik Vakoverstijgend
Terugblik H 5 & 9
Terugblik Wat zijn A, B, C, D & R vragen? Gebruik van iconen Toetsen Elk hoofdstuk H en V in twee versies Aangeleverd in Word-format
De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot
Hoe nu verder? Klas 3 Zijn er nog vragen? Bedankt voor uw aandacht en inzet en graag tot ziens!
Alles wat u kunt wensen in één boek Je eigen boek Zelfstandig werken met ICT Past bij elk leermoment Het leuke van leren
End © 2005