Aan u de keuze Paul Verhagen (uitgever) Theo Timmers (ICT-auteur) Raoul Majewski (auteur) De Nieuwe NaSk Overal.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenwerkend leren lastig -ook voor leraren leerzaam -ook voor leraren
Advertisements

Realtime in vogelvlucht Demo ePack (zie ook site Centrale uitgangspunten: motivatie en leerrendement.
- Docent Het Hogeland College Uithuizen (Dalton VMBO)
Digibord en tablet: de perfecte combinatie
Systematische Natuurkunde
Compex Natuurkunde Een complex aan mogelijkheden?
De toekomst van de Cyberschool Gaan we de goede kant op? Praktijkonderzoek van Kim Tran, Dianne Maasdijk & David van Diepen.
Pincode Naam spreker 4/4/17.
Kansrijke combinatiegroepen
Belangrijke onderzoeksgegevens uit het DUO-onderzoek van VNCI/RGC Jan Apotheker and Gerard van Koten Stuurgroep Nieuwe Scheikunde RGC;17.
ICT-rijk bewegen in 3 VWO / HAVO Het implementeren van de nieuwe functionaliteit van Coach 6, vanuit een didactisch oogpunt bekeken Ron Vonk Archimedes.
TrabiTour fährt weiter! Deutsch für die Oberstufe
De Fontys-minor Innovatief Beroepsonderwijs
De nieuwe editie van buiteNLand Tweede Fase
Gerard Koolstra, St. Michael College Zaandam
Forumdiscussie met uitgevers van biologiemethoden
… tweedaagse Nieuwe wiskunde of nieuw leren 28 en 29 oktober.
3600 feedback kwaliteit BPV Kwaliteitsspiegel
Intersectoraal Klas 3.
Klas 2 havo en mavo/havo Nog aanvullende vragen? Mail de mentor of decaan: 2A: 2B:
De start... De start.. Overwegend positief ingevulde items Bij mijn begeleider kon ik een luisterend oor vinden. Mijn begeleider kon mij oppeppen.
KLIMAATBUFFERS Technicles NVON-congres Duurzaamheid in processen Heerlen 14 maart 2008.
TrabiTour für die Unterstufe
Welkom.
Blijft in 2008 Didactische uitgangspunten: echte wiskunde
10e editie voor de Tweede Fase: leerling-ICT
10e editie voor de Tweede Fase: leerling-ICT
Noordhoff Uitgevers Talendag
Verrijkte Content Helicon Studiedag 2013, Velp John Hanswijk.
Is de les nu al voorbij?! Activerende lessen Na-Sk in de onderbouw
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
2rootje ‘Dat is uit de kunst’
Hands On: leren binnen handbereik
Qompas SectorKeuze De online gids voor keuzes binnen het vmbo en loopbaanoriëntatie Informatieavond voor ouders.
10e editie voor de Tweede Fase
Training digitale didactiek Effectieve inzet laptop.
De DATATEAM® methode data als inzet voor het werken aan onderwijs, kwaliteit en professionalisering Klaas Pit 16 april 2015.
Voorlichting traject Voortgezet Onderwijs Groep 8
Duits in 4 en 5 HAVO Herzlich Willkommen !!.
Lezen: doe het goed voor
Hoe ziet jouw droomschool eruit?
Noordhoff Uitgevers werkt voor de docent 1 Gebruikers van MW h/v in gesprek met auteurs Welkom.
2 Even Voorstellen: Eppe Scholtens: - Docent Het Hogeland College Uithuizen (Dalton VMBO) -Auteur Stepping Stones 2e, 3e, 4e en 5e edities -
Invullen van de tevredenheidspeiling door ouders via het Ouderportaal.
Woudschoten Chemie, 6 november 2015 Peter Koopmans Voel de chemie met Chemie.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 ICT LAB 2015 Henk Bakker en Paul Cornelisse.
Chemie Overal, 7 e editie (2017) Woudschoten Chemie, 6 november 2015 Peter Koopmans.
Wiskunde op het Cygnus OPEN HUIS.
Veranderingen t.o.v. 3e editie
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Workshop Rekenblokken optimaal inzetten 30 november 2010 Welkom! Bas van der Meijs.
Infoavond schakeljaar Het Groene Lyceum Welkom Even voorstellen Contactgegevens checken.
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
INHOUD LES: “LEREN” Wat is leren? Hoe kunnen we leren? Verschillende leertheorieën; Klassieke conditionering Operante conditionering Leren door imiteren.
Nieuw! Nectar 5e editie onderbouw
Profielproduct Naam auteur(s) Erwin Udo MSc. Vakgebied
Rob Goossens Het Werkplan.
Ervaringen met “Wisselwerking en Beweging”
Curriculumontwerp AVO
Vul in wat persoonlijke en niet persoonlijke gegevens zijn
Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen Bekijk en bespreek dit filmpje. Kunt u het filmpje niet afspelen? Gebruik dan de.
Arrangeren en Leermiddelenbeleid Utrecht, 13 december
Workshop leerdoelen over druk en ruimte
Nieuwe Natuurkunde begint in de onderbouw! Woudschoten 2006
Chemie Overal 5e editie voor de TF
PowerPoint Taal Bijeenkomst 7: Evalueren op schoolniveau
Toedienen meststoffen
Natuurlijk leert de Koninklijke EHBO je helpen
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Voorlichtingsbijeenkomst 4e klassen HAVO en VWO
Transcript van de presentatie:

Aan u de keuze Paul Verhagen (uitgever) Theo Timmers (ICT-auteur) Raoul Majewski (auteur) De Nieuwe NaSk Overal

De nieuwe NaSk Overal

Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot

De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot

Opbouw en verantwoording De nieuwe NaSk Overal. Waarom?

Opbouw en verantwoording Opbouw (1) 2 vmbo-T/havo2 havo2 vwo Leerboek 2 Leerboek leerboek havo/vwo vmbo-T/havo havo/vwo Werkboek A Gids vwo vmbo-T/havo havo/vwo Werkboek B vmbo-T/havo havo/vwo

Opbouw en verantwoording Opbouw (2) 3havo3 vwo leerboek 3 havoleerboek 3 vwo werkboek 3 havo-A gids 3 vwo werkboek 3 havo-B

De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot

Een hoofdstuk nader bekeken Hoofdstuk 2 - Licht en Kleur Hiermee gaat iedereen zelf aan de slag, maar eerst even de ICT Wie zijn Fyzzie en Chemma? Kleurenblindheidstest Overige ICT uit H2

Een hoofdstuk nader bekeken Fyzzie en Chemma

Een hoofdstuk nader bekeken Kleurenblind?

Een hoofdstuk nader bekeken Overige ICT Infotheek Opdrachten Moeilijke proeven Applets met Links Aantrekkelijk toetsen Deeltoetsen met terugkoppeling Actief samenvatten

De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot

Zelf aan de slag Reclame maken voor de methode kan, maar belangrijker is uw mening. Daarom gaat u zelf de methode bekijken. We bekijken de methode aan de hand van enkele vragen, maar vooral ook op basis van uw ervaring.

Zelf aan de slag Wat is uw eerste indruk van de methode? Maak een planning voor hoofdstuk 2. Hoe zou u het aanpakken? Wat valt u op bij het bekijken van H2? Positief vs. negatief Let op: Activeren van de leerling Integratie ICT Flexibele inzetbaarheid Opbouw moeilijkheid (theorie/opdrachten) Vul zelf verder aan…

De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot

Discussie Wat is het algemene beeld? Een eerste indruk Activeren leerlingen Flexibele inzetbaarheid Motiverend voor leerlingen? Motiverend voor de docent? Rol ICT

De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot

Terugblik Het hoofdstuk en het boek in zijn geheel Startactiviteit en centrale probleemstelling Afbeeldingen & geeltjes Vakoverstijgend / koppeling met andere vakken H 5 & 9

Terugblik Startactiviteit & CPS

Terugblik Afbeeldingen & geeltjes

Terugblik Vakoverstijgend

Terugblik H 5 & 9

Terugblik Wat zijn A, B, C, D & R vragen? Gebruik van iconen Toetsen Elk hoofdstuk H en V in twee versies Aangeleverd in Word-format

De nieuwe NaSk Overal Opbouw en verantwoording Een hoofdstuk nader bekeken Zelf aan de slag Discussie Terugblik Tot slot

Hoe nu verder? Klas 3 Zijn er nog vragen? Bedankt voor uw aandacht en inzet en graag tot ziens!

Alles wat u kunt wensen in één boek Je eigen boek Zelfstandig werken met ICT Past bij elk leermoment Het leuke van leren

End © 2005