Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Advertisements

Business mapping Business model canvas.
Uw medewerker in de schijnwerper Regie op de Zaak John van Hoof algemeen directeur Tinguely Netwerk.
Marketing introductie
Wat is interactieve marketing?
Drs. Ing. Teus van Eck Utilities 2007, Rotterdam, 15 november 2007
Welkom op de presentatie voor nieuwe medewerkers
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Inleiding in de Marketing
Motiveren Leidinggeven Blz. 143.
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
PROJECT BIJ INOTIVE SOLUTIONS BV MICHELLE DE KORT & YERO BARRY.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Inleiding in de marketing Cursus VMO introductiecollege.
Reflector graden feedbackvragenlijst
19 nov 2007 Patiëntenvereniging aan het woord Frank van de Peppel Bestuurslid.
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
‘Denkdiner’ VWL Samenwerkend Limburg 31 maart 2010 Hans Bodt, Manager HRM a.i. Atrium Medisch Centrum Parkstad Langer doorwerken: Hoe maken we dat mogelijk.
Erbeterdezaak.nl Inleiding duurzaamheid Duurzaamheid = Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen = Sustainability © de vries business consultancy, 2008.
Social Media.
Doelen Soorten vormgeving.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Marketing Marketingoriëntatie
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Project bij Inotive Solutions BV
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
Projectwijzer 7 H1 Klantenbinding en loyaliteit
Made by: BadBoysBroekhin
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Commercieel beleid en recht
CRM H2 Klantenbinding en loyaliteit Commercieel medewerker.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
OMAR EZZAT SHALAAN & SALAHEddine aithakki
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Ondernemer detailhandel.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Goed geestelijk is goed zakelijk
Iedereen gebruikt social media.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Internationale marketing
Welkom Dinsdag 2 april uur Andere schooltijden.
Clerkx Britt Knops Montilla Peeters Dimitri 1BM8Quintens Sofie.
WIL Wonen Integratie Leefbaarheid Yvette Koedijk: of 06 - Caroline Lindner of 06.
Mobiliteitsbevordering vanuit medewerkerswens. Stelling Het is goed als medewerkers 10 jaar of langer in dezelfde functie blijven.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Klanttevredenheidsonderzoek
Scholingsvouchers voor werkzoekenden
Info Fase 1 Ann Reale Info keuzestage.
Personeel en organisatie
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Uw bedrijf en de groei.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
International experience
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Viral Marketing Groep A.
Leeruitkomsten van een LOL-dag
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker

Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften van afnemers op korte en op langere termijn te bevredigen met als doel inkomen te verwerven. 2 Marketing | Commercieel medewerker Marketing

Marktomgeving 3 Marketing | Commercieel medewerker

Actiemarketing Direct marketing Loyaliteitsmarketing Experience marketing Sociale marketing Virale marketing Neuromarketing Relatiemarketing Guerillamarketing 4 Marketing | Commercieel medewerker Vormen van marketing Experience marketing:

Neuromarketing 5 Marketing | Commercieel medewerker