HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT …. een succesvolle combinatie?
Advertisements

Ondernemen in de praktijk
Welkom bij de 4e workshop over:
Communiceren kan je leren Zondag 15 april :15 – 16:30 Edgar Kaasschieter.
Zakelijk telefoneren Niveau 2 Kerntaak 2.
Ter gelegenheid van het ske symposion  1350 per jaar  Daarvan ca 850 in raadkamer ◦ 300 ingetrokken ◦ 240 niet ontvankelijk ◦ 310 ongegrond.
Succesvol verbeteren.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Workshop OGW in de klas..
Hoe word ik uitgenodigd voor een gesprek?
4. De Wereld na Toch ook echte oorlog.
Hoe motiveer ik mijn hypotheekadvies?
Elleke Verwaijen Oktober 2011
Medialandschap Blok 2, week 4 College #3.
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
Doel van deze workshop Het maken van een test plan (draaiboek) voor een usability test
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Media en creativiteit Herfst les 6. Dummies Wie vertelt er over zijn dummy Ruil van dummie met een klasgenoot: –Wat valt je op? –Geef feedback: Visueel.
Identiteit MedMec03 en 04 les 2(1) Mail: Wiki:
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Rechter : Hoe bent U op het gedacht gekomen die auto te stelen? Beklaagde : Die auto stond voor het kerkhof en ik heb.
Naam: Begard Mijn hobby : Irak.. Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Proeven doen natuurkunde.
WELKOM Bij de workshop Communiceren Haal meer resultaat uit je relatie met anderen.
WELKOM Bij de workshop Communiceren Haal meer resultaat uit je relatie met anderen.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Karen v.d. Worp kamer Voorbereid op Stage Karen v.d. Worp kamer
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
Met handen en voeten geloven 1
CE / IBL Slb Jaar 1, les 2 (1.4).
Ken je kracht…Deel je kracht…
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Handelingsplannen.
De dag van het solliciteren Blok 1
1 Benodigdheden (voorbereiden!) -Nieuw Facebook profiel : enkel je klanten worden vriend -Actie! -Voldoende proefpakketten! -Voldoende begeleidende brieven!
Preek over Spreuken 11:24-26.
BEJAARDENZORG Thema: Thuis of tehuis?. Lesverloop Vers van de pers Woordenschat bejaardenzorg De plusquamperfectum: oefeningen + schrijven Verrassingsgesprek.
HS 3 Het verkoopgesprek.
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
PSO. Praktisch school onderzoek.
VIAVINCI Opbrengstgericht Engels in het basisonderwijs Dag 3.
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
DOE HET ZELF PAKKET. Doe-het-zelfpakket Wat  Richtvragen  Voor (werkende) mantelzorgers  Werk- en mantelzorg zo optimaal mogelijk op elkaar afstemmen.
LOOPBAANSCAN MEDEWERKERS SECTOR WATERSCHAPPEN. JOUW LOOPBAAN De nieuwe cao sector waterschappen biedt kansen om jezelf verder te ontwikkelen in je loopbaan!
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 2 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
Praktijkervaring en reflectie
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 2 kwartaal 2.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
In samenwerking met. PakketMail Connector installatie In de App store vindt u in de categorie ‘verzending’ de ‘PakketMail Connector’
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
5 belangrijke punten EHBO
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
De training interactief voorlezen 1.Opzet 2.Onderzoek studenten VU 3.APS-bevindingen.
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Instructie geven en uitvoeren
Welke rol speelt de EU bij de vrijmaking van de internationale handel?
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Startopdracht! Ga direct voor jezelf aan de slag met de volgende twee opgaven: Los op: x2 - 4x = 5 Los op: x(x + 3) + 2 = 0.
Gesprekstechnieken Les 6.
gesprekstechnieken Les 2
Inspelen op innovaties
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
Transcript van de presentatie:

HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research

Lees aandachtig de guidelines en vragenlijst Let op de sticky note! Zakelijk gekleed Geprinte vragenlijst meenemen Global Mystery Customer Research 1. VOORBEREIDING

Voer een realistisch koopgesprek Ga uit van uw eigen situatie Wees enthousiast over de voorgestelde auto Global Mystery Customer Research 2. TIJDENS DE MYSTERY SHOP

Vul het rapport in uit het zicht van de verkopers Global Mystery Customer Research 3. NA DE MYSTERY SHOP Stel jezelf voor aan de verkoper en zeg dat je de resultaten kort wil overlopen Debriefing eventueel eerst met de verkoper alleen

Global Mystery Customer Research 4. DE DEBRIEFING Noteer commentaren van de verkoper Overloop hoe je het gesprek ervaren hebt en onderbouw je antwoorden Geef aan hoe je het verkoopgesprek prettiger had gevonden

Treed niet in discussie met de verkoper Global Mystery Customer Research 4. DE DEBRIEFING Doel: tevreden klanten!

Global Mystery Customer Research