H ET P ROJECT T EAM Business Development Manager: Guy Van Neck Key Account Manager: Sviatlana Khamenka Operations Manager Project Management: Alina Tudora.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

‘hire for drive & train for skills’
geen doorstroom, zonder doorstroom en uitstroom geen I-Interim Rijk!
Wij stellen ons graag aan u voor!
2013 EVALUATIES N+1. INLEIDING • Gelieve onze 2011 video te bekijken voor meer details aangaande het proces en de applicatie
Stichting DHO •gelooft dat hoger onderwijsinstellingen een cruciale rol hebben in kennisinnovatie. Immers, de huidige studenten zijn de toekomstige beleidsmakers,
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
BLUE GREEN Peter Reyneveld
Welkom bij La Place Lunchbijeenkomst Greenport Holland 8 januari 2014.
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Verslag Engage 4 Results Café Data Quality. Welk type data (klantendata / productdata / transactionele data / …) heeft binnen uw bedrijf een kwaliteitsprobleem?
Welkom bij het Dagje Economie en Bedrijfseconomie Studeren
Economics of Motivation Studiedag ‘Het gaat niet goed’ 28 april 2011.
Het innovatiemodel van IMEC
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Programma ULCN-3 Drs. Patrick Klaassen Programma Manager ULCN-3.
Presentatie NGI BI Bijeenkomst
Engelse Taal en Cultuur
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Beeld van de onderneming Productiebedrijf: –Smelten van aluminium –Gieten van aluminium –Bewerking en Inpakken van aluminium Grootte van het bedrijf: –
Methoden voor het meten van klantentevredenheid
| Ontwikkelingen aangaande het onderwijs binnen de RUG Rectorenseminar 2013 Elmer Sterken.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
De ICT-sector heeft nood aan uw profiel en kennis!
Kwaliteitsmeting internationale partnerschappen
Zorgbrede transparantie en keuze-informatie
1 Visie op medewerkers vanuit talentgerichte invalshoek Huize Ter Walle VZW C.I.G.B. ompetent van kop tot teen!
© de vries business consultancy, 2008
Introductie OHSAS
2013 EVALUATIES N. INLEIDING Gelieve onze 2011 video te bekijken voor meer details aangaande het proces en de applicatie
Een perspectief voor Vlaanderen Aggiornamento Een perspectief voor Vlaanderen auteur functie datum Beter Engels of beter Nederlands in het hoger onderwijs.
De Post / La Poste STAR4U Business & Society Belgium Werkgroep Bedrijfsmecenaat: Brussel, 28 juni 2010.
Cursus man review medische laboratoria 2004 De management review Cursus voor het succesvol uitvoeren van de management review G. De Schrijver M.D., Ph.D.
ACT Advies, Consultancy & Training Note: deze presentatie is op hoofdlijnen beschreven en vraagt om nadere toelichting.
2014 EVALUATIES N+1.
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.
International Post-Master Accountancy opleiding (IPMA)
MANTELZORGCOACH.
Heeft de Geefwet effect op fondsenwerving door culturele instellingen ? Onze eerste assumpties 25/09/2014 Saskia Franssen
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
MADE IN SURINAME.
Startcollege B2 Psychologie
Beheer van Onderzoeksdata (RDM) Hannelore Vanhaverbeke – DOC Jan Ooghe, Kristel Hoydonckx – ICTS TOB project o.l.v. Hilde Van Kiel - UB.
Ideeën voor doorontwikkeling Hervormingsagenda Rijksdienst November 2013 DG OBR.
Welkom. tweetalig vwo en havo Stedelijk College Eindhoven
Vlaamse Visveiling n.v..  Samenbrengen van vraag en aanbod  De aanvoerders (first point of sales) bieden vis aan op eenzelfde verkooppunt ( reëel of.
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Tandem Project Rapport Sara Pas & Brice Limbourg.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Master Handelsingenieur Master Business Engineering Prof. Dr. Filip Van den Bossche Programmadirecteur HIR(B) Brussel en Leuven 12 mei 2016.
Bron: IT Serivce Management, Best Practices – deel

Chemisch analist, MLO 3 of 4 (40 uur / week)
Missie statement Het ter beschikking stellen van kennis en expertise ter bevordering van de arbeidsparticipatie van mensen met een grote afstand tot.
Productingenieur Automobielsector- West-Vlaanderen
Cortex Executive Search
Roundtable Werkdruk: Oorzaken & Oplossingen
ZIVVER introductie implementatieaanpak
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Reflector Big Five Personality
Soepel: al in een vorige periode opgenomen in programma
Toelichting pijlenschema’s volgtijdelijkheidsvoorwaarden
Toelichting pijlenschema’s volgtijdelijkheidsvoorwaarden bachelor - master HW In onderstaande figuren wordt, per afstudeerrichting, voor de master in de.
Toelichting pijlenschema’s volgtijdelijkheidsvoorwaarden schakel – master HW In onderstaande figuren wordt, per afstudeerrichting, voor de master in de.
Transcript van de presentatie:

H ET P ROJECT T EAM Business Development Manager: Guy Van Neck Key Account Manager: Sviatlana Khamenka Operations Manager Project Management: Alina Tudora Operations Manager Panel Management: Joanna Behrendt Data Quality Manager: Bart Annemans

A DEDICATED TEAM Name: Guy Van Neck Functie: Business Development Manager Ervaring:Guy heeft een sterke commerciële achtergrond en een creatieve benadering wat Mystery Customer Research betreft. Hij weet voor elk probleem of vraag die een klant zich stelt een geschikte oplossing voor te stellen. Achtergrond:Guy heeft een Master diploma ‘communicatiewetenschappen’ behaald aan de ‘Universitet Antwerpen’, deze opleiding heeft hij aangevuld met een ‘Master in Management’ aan de ‘Universiteit Antwerpen Management School’. Twee jaar geleden heeft Guy besloten zich nog verder te verdiepen in de Marketing discipline en heeft hij een ‘Executive Master in Marketing and Advertising’ behaald aan de Solvay Business School. Hij spreekt vlot Engels, Nederlands en Frans. Al heel zijn carrière is Guy actief in B2B sales bij ondermeer volgende bedrijven: Coca Cola Ent., Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland, Batenborch International. Verantwoordelijkheid binnen het Project Team:Guy is het aanspreekpunt voor vragen in verband met het contract, uitbreiding van het programma, bijkomende programma’s en zal samen met de Key Account Manager de ROI van het programma waarborgen. Beschikbaarheid voor De Post:100% - hij zal continue beschikbaar zijn en zal samen met de Key Account Manager het Mystery Shopping programma voor De Post opvolgen. Hij zal ook betrokken zijn/aanwezig zijn bij elke bespreking/vergadering met De Post aangaande het Mystery Shopping Programma (dit met uitzondering van de puur operationele vergaderingen).

A DEDICATED TEAM Naam: Sviatlana Khamenka Functie: Key Account Manager Ervaring:Sviatlana heeft 3 jaar ervaring in Mystery Customer Research. Begonnen als Project Manager, heeft ze expertise ontwikkeld in de definitie en het opstarten van internationale programma’s voor de retail-, automotive- en financiële sector. Door haar ervaring staat ze garant voor een 360° benadering van Mystery Customer Research; ze weet de behoeften van de klant te vertalen in een objectief en eenduidig programma, voor zowel de Mystery Shoppers als voor de klant en de medewerkers. Achtergrond:Sviatlana heeft een Master diploma ‘Pedagogy and Foreign Languages’ behaald aan de ‘Brest State University’, Wit-Rusland, een Bachelor diploma ‘German and English Studies’ behaald aan de ‘J.W. Goethe-University’, Frankfurt Am Main (Duitsland) en een Master diploma ‘Dutch Studies’ behaald aan de Universiteit Antwerpen, België. Ze spreekt vlot Engels, Nederlands, Duits, Russisch en Wit- Russisch. Enkele referenties: Manpower, Levi’s, Adidas, Volkswagen en HSBC. Verantwoordelijkheid binnen het Project Team:Sviatlana zal optreden als primair aanspreekpunt en staat in voor het dagelijks contact met De Post aangaande het programma en zal een adviserende rol vervullen met betrekking tot de definitie, optimalisatie van het programma en de oplevering en rapportage van de resultaten. Ze zal het project team coördineren en staat in voor zowel de interne als externe communicatie. Daarnaast zal ze toezien op de kwaliteit van het programma om zo bij te dragen tot een gegarandeerde ROI. Beschikbaarheid voor De Post:100% - Ze zal continue beschikbaar zijn en zal dagelijks het Mystery Shopping programma voor De Post opvolgen. Tevens zal ze betrokken zijn/aanwezig zijn bij elke bespreking/vergadering met De Post aangaande het Mystery Shopping Programma.

A DEDICATED TEAM Naam: Alina Tudora Functie: Operations Manager Project Management Ervaring:Alina heeft 3 jaar ervaring in Mystery Customer Research. Als Project Manager heeft ze expertise ontwikkeld in de definitie en het opstarten van internationale programma’s voor de retail-, telecom- en financiële sector. Ze is zeer toegewijd, klantgericht en reactief. Haar ervaring weet ze perfect te vertalen in advies voor de klant om programma’s te optimalizeren. Dagelijks staat ze in voor de ondersteuning van en toezicht op 10 Project Managers, opvolgen van de lopende programma’s, kwaliteitscontrole, opleiding, budgetbeheer en communicatie met andere departementen. Achtergrond:Ze heeft een Master diploma in Marketing en Zakelijke Communicatie behaald aan de ‘Academia de Studii Economice’ te Boekarest (Roemenië). En heeft een Master in ‘European politics & policies’ behaald aan de Katholieke Universiteit Leuven. Ze spreekt vlot Engels, Nederlands en Roemeens (moedertaal). Enkele referenties: Western Union, Sony Ericsson, Diesel, Sandpiper & Nokia. Verantwoordelijkheid binnen het Project Team:Coördinatie van de set-up van het programma, opvolging van het veldwerk en Data Quality Control en voorbereiding van de rapportage. Beschikbaarheid voor De Post:100% - ze zal meteen ter beschikking staan bij eventuele vragen of verzoeken. Dagelijks zal zij zich bekommeren om het Mystery Shopping programma voor De Post.

A DEDICATED TEAM Naam: Joanna Behrendt Functie: Operations Manager Panel Management Ervaring:Joanna heeft 4 jaar ervaring in Mystery Customer Research. Ze heeft zich van Project Manager tot Team Leader en uiteindelijk Operations Manager Panel Management ontwikkeld. Dit maakt dat ze heeft deelgenomen aan Mystery Customer Research programma’s vanuit zowel het perspectief van de klant (als Project Manager) als van de shopper (als Panel Team Leader). Hierdoor weet en begrijpt ze wat nodig is voor een succesvol Mystery Shopping Programma. Dagelijks staat ze in voor de coördinatie van 3 Panel Management Teams, opvolgen van de lopende programma’s, kwaliteitscontrole, coördinatie van recruteringscampagnes, budgetbeheer en communicatie met andere departementen. Achtergrond:Ze heeft een diploma ‘English Philology’ behaald aan de Universiteit van Warschau, Polen en een Postgraduaat ‘European Studies’ aan de ‘Warsaw School of Economics’, Polen. Joanna spreekt vloeiend Pools (moedertaal), Engels, Italiaans, Nederlands, Frans en heeft noties Spaans. Verantwoordelijkheid binnen het Project Team:Coördinatie van het veldwerk, opvolgen van de uitvoering van het veldwerk, coördinatie recruteringscampagnes & training van Mystery Shoppers, en communicatie met Project Management en het Data Quality team. Beschikbaarheid voor De Post:100% - ze zal steeds ter beschikking staan bij eventuele vragen of verzoeken. Dagelijks zal zijn zich bekommeren om het Mystery Shopping programma voor De Post.

A DEDICATED TEAM Naam: Bart Annemans Functie: Senior Data Quality Manager Ervaring:Bart heeft 3 jaar ervaring in Mystery Customer Research en meer specifiek in Data Quality Control. Bart heeft de afgelopen 3 jaar, alles tezamen een paar duizendtal Mystery Shopping rapporten nagekeken, voor zowel nationale als internationale programma’s voor de autoindustrie, telecommunicatie, supermarkten, retail, restaurants, olie & gas en de publieke sector. Hij heeft dan ook een sterke expertise ontwikkeld op het vlak van de ontwikkeling van vragenlijst; immers door zijn ervaring met het nakijken van rapporten, weet hij hoe vragen het beste geformuleerd kunnen worden en welke eventuele valkuilen kunnen zijn. Bart wordt dan ook actief betrokken in het ontwikkelen of op punt stellen van vragenlijsten. Dagelijks staat hij onder andere in voor het ondersteunen van en toezicht houden op het interne Data Quality Team (3 personen) en de circa 25 freelance medewerkers. Elke, zowel intern als extern, Data Quality mederwerker wordt door Bart persoonlijk getrained en gecoached. Hij neemt initiatieven om de huidige kwaliteitsprocedures te optimaliseren en verleent advies bij de definitie van scenario’s en vragenlijsten. Achtergrond:Bart heeft een Master in Geschiedenis behaald aan de Universiteit Antwerpen. Hij spreekt vloeiend Nederlands (moedertaal), Engels en heeft een basiskennis Frans en Duits. Verantwoordelijkheid binnen het Project Team:Coördinatie van de ‘Data Quality Control’, toezicht op het toepassen van de kwaliteitsprocedures, adviesverstrekking m.b.t. de definitie en inhoud van het programma. Beschikbaarheid voor De Post:100% - hij zal continue beschikbaar zijn en zal dagelijks het Mystery Shopping programma voor De Post opvolgen.