De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

BLUE GREEN Peter Reyneveld

Verwante presentaties


Presentatie over: "BLUE GREEN Peter Reyneveld"— Transcript van de presentatie:

1

2 BLUE GREEN Peter Reyneveld

3 BLUE GREEN Met zijn nu, 61 golfbanen in Frankrijk, Nederland, België en Spanje is Blue Green de nummer 1 golfbaanexploitant in Europa. Onze ambitie om met deze golfbanen een maximaal rendement te maken Een maximaal rendement in harmonie met de natuur, innovatie, dienstverlening en de sport Blue Green onderhoud haar golfbanen op duurzame wijze, waterbeheersingsprogramma’s, het gebruik van organische meststoffen en met respect voor de biodiversiteit, terwijl de hoogste kwaliteit voor het beoefenen van de golfsport wordt behouden.

4 Blue Green in perspectief
2012 61 golfbanen abonnees greenfees per jaar 9.000 beginnerscursussen per jaar 3.000 jongeren die deelnamen aan cursussen 650 medewerkers

5 GROUPE SAUR

6 GROUPE SAUR in perspectief
1.5 miljard Omzet (2010) 13.000 Medewerkers 10.000 Gemeenten onder contract in Frankrijk

7 Samen sterker!

8 Blue Green pluspunten De Groep: heeft een sterk merk en een grote bekendheid in Europa. Deze bekendheid is vele malen groter dan de bekendheid van één baan. (bijvoorbeeld, het benaderen van een grote sponsor zoals Peugeot mogelijk voor Blue Green). De Knowhow. Er is in de golfbranche een grote behoefte aan kennis om de gevolgen van de economische crisis het hoofd te bieden. Het Business model. De meeste golfbanen hebben een service business model terwijl een sales/ service model noodzakelijk is. Er is in feite behoefte aan een nieuwe standaard. Inkoopvoordelen. Blue Green heeft met diverse leveranciers zeer goede prijsafspraken waar golfbanen gebruik van kunnen maken.

9 Blue Green pluspunten Regionale, Nationale en internationale marketing campagnes Loyaliteitsprogramma voor leden BOOK & GOLF reserveringssysteem Golf academy formule als generator van nieuwe golfspelers Opleidingsmodel ‘Blue Green University’ (met uniek e-learning systeem).

10 BLUE GREEN ontwikkelingsprogramma’s

11 18 pijlers die een wereld van
verschil maken Loyalty programma Management informatie programma Baan optimalisatie programma Juridisch programma Control programma F&B programma Helpdesk programma Duurzaamheidsprogramma Het merk Inkoopvoordelen ICT systemen Onderhoudsprogramma Marketing programma Sales programma Operationeel programma Opleidingsprogramma Golf academie programma HRM Programma

12 Vragen? Gezamenlijke marketing en sales Gezamenlijke inkoop
Opleiding van medewerkers tbv service en kwaliteit Academy programma om nieuwe golf spelers te creëren Nieuwe golfspelers pro-actief omzetten naar verenigingssleden Samenwerking tussen andere golfbanen in Europa Voordelen voor leden (aanbiedingen e.d.)

13 Dank U


Download ppt "BLUE GREEN Peter Reyneveld"

Verwante presentaties


Ads door Google