Secret Society Sst.. Kevin Gerde & IngeLotte de Bont.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Geestelijke Gezondheid in Vlaanderen
Advertisements

Augmented Reality in het groen onderwijs Peter Stadhouders Yvette van den Bersselaar.
Welkom.
SHOOS Paul Glorie, Koen Schaft, David Oldenburger | Klas Lila | Ondernemen.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
Uw persoonlijke creatieveling:
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Les 5 Nieuwe Media Lab: Hoe veranderen nieuwe media sport? 1. Actieve sportbeleving: Nieuwe manieren om te meten wat je doet, nieuwe manieren om sport.
Welkom 1.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Duurzame & Gezonde Inzetbaarheid
Angelique Declercq 17/01/1213/12/2011 INTERREG IV A 2 zeeën “SUCCES” Sustainable Uplifting Client Centred Employment Support.
Het Vodafone Augmented Reality Speurspel Een innovatief spel met als doel het vinden van de ‘schatkist’. De schat is ergens bij jou in de buurt verborgen,
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Zorg nieuwe stijl.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Lenvis: ideeën van gebruikers Efrath Silver.
Welcome to the presentation Connecting vibe “True art is characterized by an irresistible urge in the creative artist.”True art is characterized by an.
Ongelijkheid in toegang tot digitale systemen Twee voorbeelden Invloedsfactoren Statistieken en Bronnen Alexandre Vantomme.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Lid van de club. Doel deelproject 1 Verklaren individuele en/of geografische factoren de participatie in sportlidmaatschap Hoe inclusief zijn sportverenigingen.
Start Dit is een prototype van een applicatie waarop je evaluaties en onderzoeken kan vinden die jouw hulp nodig hebben. Je kan er ook je eigen evaluatie.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Gemeente Ede.
Abel Malschaert. PARTICIPATIESAMENLEVING DECENTRALISATIES Meer taken komen bij gemeente te liggen op gebied van sociale zekerheid, werk en maatschappelijke.
Erasmus Universiteit Rotterdam Vrije Universiteit Amsterdam
&. Over Nutricia Meer dan 100 jaar ervaring actief op het gebied van baby- en kindervoeding Nutricia heeft als doel om bij te dragen aan aan een gezonde.
Gemeenschaps Enquete JULI Inhoud Hoe mensen over onze school denken –Resultaten van enquete –Opsomming – Gemeenschaps Visie van onze school Wat.
Buurtbewoners met een beperking doen gewoon mee!
WHAT’S HOT ? GROENE TRENDS. Sara (10 jr) inwoner van Den Haag: “eerst waren er nog wel stukjes groen om op te spelen. Maar nu staan daar allemaal gebouwen.
Online marketing Expert (in een week)
WAT IS MANTELZORG?.
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
Interactive Experience model
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Gezondheid en participatie
Powered by enquete toeristen heeg vrijdag 7 november 2014.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
ThemaTeam Bijeenkomst?
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Project Emerging Media Sprint review 1 Project Emerging Media Sprint review 1 Opdrachtgever: Rotterdams Nieuwe Consultant: Zicht Ferry Koster, Niels Middelkoop,
Beleving en consumenten gedrag
‘’Bewegen is belangrijk’’ Presentatie uitslag enquête onderzoek onder de inwoners van Koningsbosch.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Programma Opening - avondvoorzitter ‘ArMOEDe, geloof in eigen kracht’ in Harderwijk? - Paul Lohmeijer, gemeente Harderwijk Uitleg project - team Voor.
C liëntondersteuning in de Wmo. Definitie 1.Ondersteuning gericht op het versterken van de zelfredzaamheid en participatie 2.Ondersteuning bij het verkrijgen.
Water 2 Achtergrond De meeste mensen hebben een passie, hobby of interesse. Over elk onderwerp wordt geschreven en zijn er boeken voorhanden. Doel: mensen.
ViaVia Info-presentatie
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Agenda Wie Waarom Waar Wanneer Uw mogelijkheden en voordelen
Kim Putters Giessenburg 11 oktober 2017.
Finding ways to promote STI testing among the Afro-Caribbean community
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
GEESJE CLAASJE BRAM TJERK EELCO
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
EFMB April 2018 Hoe Europa bijdraagt aan de sociale inclusie van ouderen in Nederland.
Bibliotheek, ouderen en sociaal domein Rotterdam, 26 april 2018
Leer mij de oudere kennen! Rotterdam, 26 april 2018
WoON 2012 Differentiatie woningaanbod in aandacht wijken
Polarisatie en preventie: Integratie van vluchtelingen in de gemeente Zwolle, 26 mei 2016 dr. Linda Bakker Linda Bakker 13 april 2019.
MyBEnefits zo’n 2 miljoen burgers hebben minstens één sociaal statuut bv. laag inkomen / leefloon handicap, fysieke of mentale beperking kind met specifieke.
De bevordering van gelijkheid voor LGBTI's in de Europese Unie
Vier het Leven 2019.
Transcript van de presentatie:

Secret Society Sst.. Kevin Gerde & IngeLotte de Bont

Inhoud  Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected. Steve Jobs Applicatie Applicatie Doelgroep Doelgroep Behoeften Behoeften Spellen Spellen 8 stappen plan 8 stappen plan Campagne Campagne USP USP Q&A Q&A

Applicatie Smartphone IOS Android RIM Augmented reality Sociaal netwerk Gelijkwaardige mensen Feesten/Zakelijk dineren Netwerken Vip toegang +1

Doelgroep Samenhorigheid gevoel is belangrijk Bron: CBS Servicedienst Rotterdam Bron: CBS Servicedienst Rotterdam Enquete afgenomen bij 16 tot 40 jarigen Enquete afgenomen bij 16 tot 40 jarigen

Doelgroep Hoogopgeleiden en breed verdieners staan aan koop Bron: CBS Servicedienst Rotterdam Bron: CBS Servicedienst Rotterdam Enquete afgenomen bij 16 tot 40 jarigen Enquete afgenomen bij 16 tot 40 jarigen

Doelgroep(leeftijd ) Tussen de 12 en 44 is de hoogste activiteit te vinden van mobiele internetgebruikers

Doelgroep Jonge mannen en vrouwen tussen 25 en 35 jaar Creatievelingen Hoog opgeleide Hbo’ers en Wo’ers Afkomstig uit de Rijnmond omgeving Wilt graag onder gelijken socializen New media generatie, smart phone gebruikers Hoog inkomen

Behoeften van de doelgroep Gelijkwaardige mensen ontmoeten Gelijkwaardige mensen ontmoeten Exclusief zijn Exclusief zijn Willen behoren tot een gemeenschap Willen behoren tot een gemeenschap Netwerkmogelijkheden Netwerkmogelijkheden Zowel feesten als zakendineetjes Zowel feesten als zakendineetjes

Spellen I. Rijke luie weetje(Som) I. Naar binnen of naar buiten? II. Waar is het waterkommetje voor? II. Repudo I. Vind de verborgen Repudo en verkrijg toegang tot het feestje II. Een aantal Repudo’s zijn foprepudo’s III. Fysieke participatie is nodig III. Algemene games I. Hersenkrakers II. Blackjack III. Dategames

8 stappen plan 1. Win toegang d.m.v het spel 2. Ontvang onze Sst.. Horloge 3. Ontvang uw inlog gegegevns 4. Invloed op de uitkomst van het feest 5. Start met gamen 6. Verkrijg toegang voeg +1 toe 7. Entree party/diner 8. Voeg toe aan de social media ervaring d.m.v een aanwezige tweetwall(aanvraag nr’s) en augmented reality(face recognition)

Augmented reality Gezichtsherkening visitekaartje Ster ranking Ster ranking Leeftijd Leeftijd Naam Naam Overige netwerken Overige netwerken Dit wordt enkel Dit wordt enkel vrijgegeven als Sst.. daar toegang voor verkrijgt

Campagne Aantal hubs verkrijgen vrij toegang Aantal hubs verkrijgen vrij toegang Guerilla marketing Guerilla marketing Bij verkrijgen van de horloge wordt deze op groots wijze overhandigd Bij verkrijgen van de horloge wordt deze op groots wijze overhandigd

Uniek V.I.P toegang Uniek V.I.P toegang Ontvangt een prachtige horloge Ontvangt een prachtige horloge Hoog netwerkgehalte Hoog netwerkgehalte Gelijkwaardige mensen Gelijkwaardige mensen Toegang tot zakelijk dineren Toegang tot zakelijk dineren Elite gemeenschap Elite gemeenschap Unique Selling Point