W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Advertisements

Definitiestudie.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Nul Energie Huis Workshop offerte.
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
© 2010 BABYMUNCH © 2010 BABYMUNCH.  Projectgroep  Doelgroep  Onderzoeksresultaten  Proces  Concept  Demonstratie  Reflectie  Afsluiting.
Gemaakt door: Stan Jacobs, Wouter Roos & Mark Waltjé.
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Plan van aanpak Homechasers.
Werken in team: wat als ze niet willen?
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Debriefing 24 januari 2012.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
ICTB/NB Projectmanagement.
Proces en Product.
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen Ed OGO Hoe leer je ontwerpen? –doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: –modelleren: probleem terugbrengen.
2IO05: OGO 1.1 Informatiesystemen. OGO – ontwerpgericht onderwijs Hoe leer je ontwerpen? doen: stap voor stap + terugkijken Telkens: modelleren: probleem.
Een product van EIN2D Bastian Engelsberg Nico Hofstede Jos Wagenmakers Marcel Veltman Tim Smit Juul Hobert.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Ontwikkeld door CWB3. Opbouw Presentatie 1.Wat is GeoSport? 2.Ontwerp 1.Gebruikte ontwerpmethodieken 2.Ervaring 3.Implementatie 1.Gebruikte technologieën.
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Welcome to the presentation Connecting vibe “True art is characterized by an irresistible urge in the creative artist.”True art is characterized by an.
Onderzoek doen een methodische aanpak
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Kick Off V1 Kernproject 09/10. Propedeuse o 20 weken o 10 teams per projectpartner o Strakke organisatie (vastgestelde presentaties) o Nog geen verschil.
Community 55+ CMD 1B - Team 2: Jordy, Esther, Tim, Kris & Anouck.
Concept Team 05 Tim Blaak Samentha van der WeidenStefan Roest Michelle van SetersRick van der Heiden.
WE MAD WELKOM! Valerie Kreukniet, Nik Lijnis Huffenreuter, Diana van der Spek, Echart Verweij, Marloes van Wijk.
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden Michelle van Seters Tim Blaak.
Project 4: “Sloepenrace”
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
Walibi World(poster en folders)
Project 01 – ‘Connecting Vibes’
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Team 5 ofwel Wave (community die wil groeien en omdat wij gebruik maken van het draadloze tijdperk) aangekomen in de witte de with straat.
Romantic Rotterdam Michelle Plaiser Mark Van Der Weijden Tim Barendrecht Jan Essenstam Renske Borst.
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Vergaderen tijdens een project
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Niets is wat het lijkt.
Briefing Opdrachtanalyse en Vooronderzoek
PAL projecten Energy College H. Brinkers, G. Schenkel R. van Iterson.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Communicatie. Lesinhoud Doel van de les Terugblik Stof over vergaderen Vragen.
P6-methode Projectaanpak in zes stappen Stappenplan
Probeer dit beter te krijgen
Algemene uitleg en opdracht 10
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Direct Uitwerken concept DEM
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Gezamenlijke aanpak van werk hoe doen we dat?
Training Samenwerken Een project van: In opdracht van:
Les 1 7 Mei Werkveldoriëntatie Les 1 7 Mei 2018
Tussenpresentatie project 3: tas
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 5.
Art & Design Grafisch vormgeven
Art & Design Grafisch vormgeven
Groepsopdracht Vakblad maken voor de doktersassistent
Transcript van de presentatie:

W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden Michelle van Seters Tim Blaak

Inhoudsopgave Terugblik op de briefing Aanpak van het project Conclusies doelgroep onderzoek Concept uitleg Reflectie / conclusie

De briefing Opdrachtgever Opdracht Doel

Aanpak van het project Taakverdeling - Blaak, Tim Onderzoeker doelgroep, controleur en inval notulist - Heiden, van der Rick Voorzitter, onderzoeker product, controleur en blog verantwoordelijke - Roest, Stefan Planner, onderzoeker product en inval voorzitter - Seters, van Michelle Onderzoeker doelgroep en inval blogverantwoordelijke - Weiden, van der Samentha Notulist, onderzoeker doelgroep en grafisch vormgever

Aanpak van het project Plan van aanpak - Wat deden we fout? - Wat deden we goed? Doelgroeponderzoek - Eerst artistieke doelgroep - Nieuwe doelgroep: buitenlandse toeristen tussen de 25 en 35 jaar in Rotterdam.

Aanpak van het project Concept ontwerp - 30 schetsen - Brainstormen Product ontwerp - Gezamenlijk schetsen - Brainstormen - Uitwerken

Website schetsen

Promotieposter

Aanpak van het project Opgelopen problemen tijdens proces - Niet meewerkend groepslid - Plan van aanpak - Afwezigheid

Conclusie doelgroeponderzoek Doelgroep toeristen - Wie? - Waarom voor toeristen? - Waarom praktisch voor toeristen? - Wat is de ‘Connecting Vibe’?

Concept uitleg Wat is W.I.M? Where I aM Hoe werkt het? Waar bestaat het uit?

Reflectie / conclusie Samenwerken Een uniek product Een unieke doelgroep × Meer contact met opdrachtgever × Geen goede planning × Vooraf gemaakte afspraken niet duidelijk

Bedankt voor jullie aandacht