W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden Michelle van Seters Tim Blaak
Inhoudsopgave Terugblik op de briefing Aanpak van het project Conclusies doelgroep onderzoek Concept uitleg Reflectie / conclusie
De briefing Opdrachtgever Opdracht Doel
Aanpak van het project Taakverdeling - Blaak, Tim Onderzoeker doelgroep, controleur en inval notulist - Heiden, van der Rick Voorzitter, onderzoeker product, controleur en blog verantwoordelijke - Roest, Stefan Planner, onderzoeker product en inval voorzitter - Seters, van Michelle Onderzoeker doelgroep en inval blogverantwoordelijke - Weiden, van der Samentha Notulist, onderzoeker doelgroep en grafisch vormgever
Aanpak van het project Plan van aanpak - Wat deden we fout? - Wat deden we goed? Doelgroeponderzoek - Eerst artistieke doelgroep - Nieuwe doelgroep: buitenlandse toeristen tussen de 25 en 35 jaar in Rotterdam.
Aanpak van het project Concept ontwerp - 30 schetsen - Brainstormen Product ontwerp - Gezamenlijk schetsen - Brainstormen - Uitwerken
Website schetsen
Promotieposter
Aanpak van het project Opgelopen problemen tijdens proces - Niet meewerkend groepslid - Plan van aanpak - Afwezigheid
Conclusie doelgroeponderzoek Doelgroep toeristen - Wie? - Waarom voor toeristen? - Waarom praktisch voor toeristen? - Wat is de ‘Connecting Vibe’?
Concept uitleg Wat is W.I.M? Where I aM Hoe werkt het? Waar bestaat het uit?
Reflectie / conclusie Samenwerken Een uniek product Een unieke doelgroep × Meer contact met opdrachtgever × Geen goede planning × Vooraf gemaakte afspraken niet duidelijk
Bedankt voor jullie aandacht