Conceptpresentatie Adri-Jan Kooijman Marc Meeuwissen Dion Barron Denise Ramroach Dominique Draijer Glensia Koolschijn.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Regie in Eigen hand Hans van der Knijff 15 mei 2013.
Advertisements

Project ‘Make me beautiful’
Alcohol 16- geen goed begin
“Hoe kom ik aan klanten?”
Metamorfose door vernieuwing van inzicht
Godsdienst 1.
Welkom bij de 4e workshop over:
Het is nooit te laat om te worden wie je had willen zijn.
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN
First ID project College de Meer Uitleg van het project aan de hand van de volgende vragen: Waarom, Wie, Wat, Hoe, Waar, Wanneer.
Gezonde School Conferentie MBO Vitaal voor leren en werken 7 april
1 Resultaat bevraging ter voorbereiding van deze studiedag door Steven De Looze, stafmedewerker financieel beleid van het Vlaams Welzijnsverbond.
nadat je dit gelezen hebt!!!
Een toets van licht en kleur
Lifestyle Lichaam & Geest Inspanning & Ontspanning
Oud en wijs.....
Als ik jou een reddingsboei toewerp, kun jij jezelf dan redden?
RECHTSSTAAT Scheiding der machten
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
Welkom bij de 4e workshop over:
Welkom op onze thema-avond
Welkom In de groepen 5 Basisschool de Berensprong schooljaar 2011/2012.
Welkom In de groepen 5 Basisschool de Berensprong schooljaar 2010/2011.
Duo Die Twee een interactieve kwis.
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN INFORMATIEAVOND. Agenda 1. Welkom / Even voorstellen 2. Leeftijd categorieën en trainingen 3. Begeleiding 4. Wat als je lid wordt!
Deel anders, mijn organisatie
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Hoe kun je Geloven? Een jaar of tien geleden zat ik in een studentenkamer. HIJ zat tegenover me. Als ik eraan terugdenk voel ik mijn wangen weer gloeien.
WELKOM.
Logo’s en kleurgebruik
Conceptpresentatie Mobiele applicatie voor Bouwfonds.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Met geld kan men Een woning kopen. Maar niet het geluk !
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
Weerbaarheid en zelfredzaamheid vergroten
Workshop verzuim Lucas Onderwijs – 2013.
10 roosjes voor jou... Als je deze brief krijgt, is het omdat je een speciaal iemand bent.
Welkom op onze ouderochtend
Doelen van deze presentatie:
Een lach op het gezicht van kinderen in Nederland.
Kiezen voor keuzedelen
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Erop of eronder!  Jakob heeft Gods stem verstaan (31: 3)  Hij laat zich ook leiden door angst  Angst van buitenaf (Laban)  Angst van binnenuit: hij.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Welkom op onze thema-avond
Dr. Patrick Vermeulen GITPMoed & Vertrouwen Moed en Vertrouwen Workshop 1 Motivatie 1.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Wat weet jij over groente en fruit? Test jezelf!.
Passend onderwijs.

WELKOM bij de workshop van team Economie & Ondernemen (E&O)
Duurzame inzetbaarheid
Duurzame inzetbaarheid
Welkom bij de nieuwe versie van PowerPoint
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Het geheim om ouder te worden in schoonheid
Voel je wel in je vel !.
Duurzame inzetbaarheid
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Persoonlijke doelen maken
Workshop Smakelijke eters
Aantekening van: Zorgen voor jezelf Zorgen voor elkaar
Module 1: Verkennen Basisstof 1: Kijken naar jezelf
Helicopterview Aansluitend op de vorige spreker nemen wij jullie mee: niet in de trauma helikopter maar, als symbool van helicopterview want zoals bij.
Transcript van de presentatie:

Conceptpresentatie Adri-Jan Kooijman Marc Meeuwissen Dion Barron Denise Ramroach Dominique Draijer Glensia Koolschijn

 Agenda Voorstellen De gekozen maxitrend Het concept Meerwaarde van het concept Waarom samenwerking met Spa Reine? Voordelen voor Spa Reine Afsluiting en gelegenheid tot vragen stellen

 De gekozen maxitrend “De maakbare mens” Er is meer behoefte om er goed uit te zien Tijden zijn veranderd: vroeger een crème, nu botox-injecties

 Het concept Reality-show in samenwerking met Spa Reine “Doorsnee” mensen krijgen een mini-metamorfose Geen plastische chirugie, maar gezond eten en sporten Psychische begeleiding: - workshops - persoonlijke begeleiding

 Het concept Gezondheidstest in samenwerking met Spa Reine De test is persoonsgericht en wordt ter plekke uitgevoerd De klant hoort gelijk de uitkomst Aan het eind van de test krijgt iedereen een gezondheidspakket van Spa Reine

 Het concept Het houden van workshops op beurzen Workshop “leren lopen” - Goed voor het lichaam - Straalt zelfvertrouwen uit Workshop “je leven in eigen beheer” - Zelfwaardering: keuzes maken, geloof en vertrouwen in jezelf - Zelfwaardering kun je leren Aan het eind krijgt iedereen een flesje Spa met een bemoedigende spreuk

 Meerwaarde van het concept Onderscheidend van andere reality-shows en metamorfose- programma’s Geen plastische chirurgie Psychisch aspect is het belangrijkste!

 Waarom de samenwerking met Spa Reine? We hebben water nodig om te overleven Spa Reine wil reinheid en goed voor jezelf zorgen uitstralen “Spa, het zuiverende water”

 Voordelen voor Spa Reine Samenwerking is voor allebei rendabel Concept heeft goede kans van slagen omdat het uniek is en veel mensen aanspreekt Meer naamsbekendheid voor Spa Reine Spa Reine deelt mee in de opbrengst

Bedankt voor uw aandacht! Gelegenheid tot stellen van vragen