WELCOME… PLEASURE SEEKERS Motivatie Commercial s.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Bidt; geef ons heden ons dagelijks brood
Financieringsmogelijkheden clubs Kijk naar buiten! Ken de trends in de samenleving →Zelfredzaamheid, eigen kracht en meer verantwoordelijkheid bij burgers.
MENSELIJK GEDRAG IN PUBLIEKE RUIMTES
T USSENTIJDSE PRESENTATIE CV202D Milou Remeeus en Laurence Enting.
Seksualiteit: gave van God
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Denken en gewoon doen. Leren is eerder het vuur aansteken dan een emmer vullen.
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
Slimmer Organiseren voorbij “Het Nieuwe Werken”. Slimmer organiseren Een flexibiliserende arbeidsmarkt en moderne communicatiestructuren levert vragen.
Muzikale sedatie Zuster Schiebaan en zuster Jobse
Strategisch relevant middenkader & leiderschap
Financieel economische crisis, faillissementen, weinig start-ups, sociale bloedbaden, … Dagelijkse actualiteit!
Nieuwe media: instrumenten in de kenniseconomie Van vinken naar vonken Hans Mestrum Trendwatcher
Doe deze Partner-TEST en kijk of er iemand beschikbaar voor je is ? Druk Hier !!! Na het indrukken van de button, worden er u een paar vragen gesteld.
Kwestie van Kreativiteit
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
Help, ik heb hulp nodig!. Help, ik heb hulp nodig!
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1994 Shepherd's Heart Music 1/12 JOY! JOY TO THE WORLD (Dennis L. Jernigan) 1. And this is.
Persoonlijke Verkoop. Commerciële actie - Classificatie Afleveren van producten Bestellingen opnemen - intern Bestellingen opnemen - extern Informatieverstrekking.
Pantar Amsterdam E-learning Maaike Verburgh – teamleider/docent
Krimp: hoe belangrijk zijn verandering en verplaatsing voor ons? Frans Thissen Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies.
Social media versterkt eigen kracht ouders! Astrid van Lieshout.
Social Media.
Met het oog op vrouwenmarketing “Vrouwen aan de macht”
Dr. Albertus Risaeusschool
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Weet je wie ik ben ?.
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Het sollicitatiegesprek
Lessons learned in Enterpreneurship Een persoonlijke ervaring... Mijn 10 tips en trucs uit de praktijk.
De transparante organisatie Lezing voor Alliander 2 februari 2012 Lezing voor Alliander 2 februari 2012.
Branche analyse Boekhandels 2014
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
Social media presentatie
Primaire kleuren R 0 G 114 B 198 R 0 G 153 B 204 R 213 G 219 B 225 R 249 G 155 B 12 R 249 G 99 B 2 R 102 G 204 B 255 Welkom Slagkracht door online dienstverlening.
Iedereen gebruikt social media.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
The POWER of
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Weet je wie ik ben ? Ik ben iemand waar je elke dag mee leeft...
Werken met het talent van de stagiair. 1.Voorstellen 2.Interne analyse van verschillende taken afdelingen 3.Eigenschappen /compententies taken 4.Sollicitatie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Aanwijzingen voor een bezinning in kleine of grote kring.
De marketing van kennis
LET’s get Social.
Ismaël God hoort Bericht vanuit de hemel aan de aarde: God hoort.
“Handling Stress and Avoiding Burnout”
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Media is er altijd en overal
Media is er altijd en overal
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Media is er altijd en overal
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Social Media Eindcriteria SM-plan
Bevlogen en wendbare medewerkers:
Goede morgen allemaal.
De praktijk: kinderen van 0 tot 4 jaar
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
praten dieren, net als mensen
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

WELCOME… PLEASURE SEEKERS

Motivatie

Commercial s

Hoofdvraag

De positionering van vrouwen in commercials Trends binnen vrouwenmarketing ‘feminine communicatiekeys’ binnen vrouwenmarketing Deelvragen

Als bedrijf of merk inspelen op behoeftes en interesses van vrouwen en te kijken naar hoe jouw bedrijf of merk daar een rol in kan spelen zodat je een vast onderdeel wordt van haar leven. Over vrouwenmarketing

Positionering 60% voedsel, kleding en cosmetica 57% Niet aangesproken door reclame M. Nummerdor en M. de Vette (2012), ‘Miss Marketing’ Business in de Evanomie

Over vrouwenmarketing 80 % M. van Leeuwen, S. van der Erf en Y de Meij van Streefkerk (2011), Mag het ietsje minder roze? De geheimen van vrouwenmarketing

De huisvrouw De verleider De moderne vrouw Positionering

Economische trends Opleiding: (57%,HBO 55% universitair), werk, financiële zelfstandigheid, vrouwelijk leiderschap Het delen van content Communiceren, verkopen, sociale media Vergrijzing De machtigste marketingdoelgroep aankopen, voor iedereen, niet wachten Trends

Richtlijnen om als bedrijf te communiceren zoals vrouwen dat in het dagelijks leven doen. ‘Feminine communicatiekeys’

Focus op gebruikssituaties in plaats van productkenmerken Doe aan storytelling Miss marketing Vertaal naar tips en wetenswaardigheden Maak het menselijk Buzz in plaats van science Interne bewijsdrang Zelfspot is de beste humor Gebruik nostalgie voor feel- good momenten Optimisme in plaats van angst Wij luisteren! Geef extra nieuwtjes In het perifere zicht val je meer op De rol van empathie ‘Feminine communicatiekeys’

Focus op gebruikssituaties ‘Feminine communicatiekeys’

Storytel ling ‘Feminine communicatiekeys’

Miss marketing ‘Feminine communicatiekeys’

Maak het menselijk ‘Feminine communicatiekeys’

Interne bewijsdrang ‘Feminine communicatiekeys’

Zelfspot ‘Feminine communicatiekeys’

Gebruik nostalgie ‘Feminine communicatiekeys’

Optimisme in plaats van angst ‘Feminine communicatiekeys’

In het perifere zicht val je meer op ‘Feminine communicatiekeys’

De rol van empathie ‘Feminine communicatiekeys’

Focus op gebruikssituaties in plaats van productkenmerken Doe aan storytelling Miss marketing Vertaal naar tips en wetenswaardigheden Maak het menselijk Buzz in plaats van science Interne bewijsdrang Zelfspot is de beste humor Gebruik nostalgie voor feel-good momenten Optimisme in plaats van angst Wij luisteren! Geef extra nieuwtjes In het perifere zicht val je meer op De rol van empathie ‘Feminine communicatiekeys’

Sensatie keys Geur Muziek Tastzin Kleuren “Whatever Lola wants, Lola gets And little man, little Lola wants you Make up your mind to have, no regrets Recline yourself, resign yourself you're through.” (Sarah Vaughan – Whatever Lola wants)

Conclusie In hoeverre is de commercial ‘celebrating 25 years of MAGNUM pleasure’ van MAGNUM een voorbeeld van effectieve marketingcommunicatie naar vrouwen?

Vragen?