Plan van aanpak Centrummanagement Veghel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Topsport in Limburg Who cares?. Maatschappelijke context  1. Mondiaal  A. Recessie.  B. Oorlogsdreiging  C. Arm/rijk  D. Milieu  Nationaal  A.
Advertisements

Beleidsplan sc Victoria ’04
Psalm 86 : 6 Leer mij naar Uw wil te hand’len, ‘k Zal dan in Uw waarheid wand’len; Neig mijn hart, en voeg het saam, Tot de vrees van Uwen Naam. Heer’,
Advies Commissie Ruimtelijke Ontwikkeling Luchthavens januari 2009
WELKOM Vrijwilligersbijeenkomst De WENDE Programma  20.05: Waarom deze bijeenkomst  20.10: Samen vooruit -Huidige situatie & voorstellen -Waar.
Deelnemers werkgroep Gemeenten die de “of” vraag zijn gepasseerd
Grenzen aan vrijwilligerswerk?. SGL Stichting gehandicaptenzorg Limburg Zorg beter met vrijwilligers 21 november 2013.
Roelof KleinJan 15 november 2012,
En de toepassing van VO&O in INHOLLAND
Advies en communicatiebureau
Peter Schwartz The art of the long view stappenplan
1 Advies ‘Waarheen met het lokaal woonbeleid’ Presentatie Studiedag VVSG 12 juni 2012.
CAF: praktijkcase Silvie Maes Gemeente Beveren
Welkom !!! Bs Meuleveld SBO Peelhorst
REA en kleine gemeenten
Presentatie Namens de werkgroep: Peter Budel Utrecht
Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) Historie Operatie Jong: Kind centraal en geen kind tussen het wal en het schip Gideonsgemeenten: Opvoed-
LOMOZ Versterking van de positionering 1. 2 Agenda 1.Drijfveren: idealisme 2.Marketingbeleid 3.De vertaalslag naar de LOMOZ situatie 4.Plan van aanpak.
Workshop doelgerichte communicatie Prof. Van Yperen NLP als filosofie en basis van dialoog Thuisbegeleidings- dienst Golfbreker als experiment en ervaring.
Workshop Van referentiekader naar een Regionaal Crisisplan.
Informatie-avond accommodaties 28 juni Programma Het doorlopen traject tot op heden Toelichting visie Dynamiek Toelichting Stichting Brouwershuis.
Effectief leesonderwijs
Gebiedsvisie Groningen-West
Even voorstellen 250 medewerkers, 4 vestigingen
Teamwerk. Heldere doelstellingen Teamwerk Heldere doelstellingen Initiatief tonen.
6 maart 2008 Resultaten enquête maart 2008.
Zachte waarden klinkende resultaten?!. Uitgangspunten van de werkgroep De deelnemende ROC’s delen de notie dat (kern)waarden onderscheidend en legitimerend.
Wie zijn we Onze aanpak Voorbeelden. WorksWell is een creatief bureau dat zich heeft gespecialiseerd in de ontwikkeling van presentaties. WorksWell heeft.
Verlaat Uden Bouwsystemen
MEde Maken Ik ben een mEdemaker!. Vanavond Interview wethouder over aanleiding en doel mEde Maken Presentatie mEde Maken Interviews inwoners met geslaagd.
1 De businesscase: een belangrijke stap op weg naar een KlantContactCentrum Doret Boonstra Intern adviseur.
Visie & Strategie.
Excellente Scholen Drentse excellentietraject Dorien zEVENBERGEN Inspectie van het onderwijs.
Op weg naar de groenste school, resultaatverantwoordelijke teams (RT’s)
Werkzoekenden bestrijden werkloosheid …over het vergroten van de arbeidsmarkt en koopkracht, het aanjagen van de economie, door het verminderen van de.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Ruimte voor verpleeghuizen
Veld analyse Contractering 2016 en Programma Veldanalyse WIJ-teams  Welkom en toelichting programma  Korte presentatie over planning, doel en.
Presentatie Presentatie door Elja Barten en John v/d Kimmenade van Stichting Welzijn Laarbeek.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Hervorming Streekbeleid – Resoc/Serr-werking
Wmo-scan voor dorpshuizen! Plattelandsparlement 14 november 2015 Gerrit Kapteijns.
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
Tafel dagbesteding gemeenten
HET MERK DEN HAAG SESSIE CITYBRANDING MEET&SHARE 10 NOVEMBER.
Herkent u Mark?. Mark is een leidinggevende die antwoord moet geven op opleidingsvragen? Waar loopt Mark tegenaan? Waarom is dat zo moeilijk?
Centrummanagement in Leudal? Onze ervaringen in Panningen! 17 november 2014 Ger de Vlieger Jan Bouten.
Ondernemingsraad IGSD Steenwijkerland & Westerveld.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Welkom op de informatieavond van bs Groene Vallei
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
 Korte inleiding  Hoofdlijnen discussie in de sector  CAO traject in de Bouwnijverheid  Visie op de toekomst  Voorkeur voor vragen en discussie.
PROMOTIE EN MARKETING HOE ZETTEN WE NIEUWEGEIN OP DE KAART? Prof.dr. Gert-Jan Hospers MSc. Nadine Onrust Nieuwegein, 19 mei 2016.
Doelen Inspanningen Netwerk
Convenant ‘Extra investeringen Langdurige Zorg ’ Peter Kruithof directie Langdurige Zorg.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
Meesters in Management! verzorgt het inhuren van een interim management professional welke vooral actief is met het vervullen van opdrachten binnen de.
Discussie aan de hand van stellingen. Stelling De kracht van Zuid-Limburg en met name van het zo te noemen Kerngebied ligt in de landschappelijke kwaliteit.
Kunst en kunde van het lobbyen
GEEN METHODE MAAR HET ONTWIKKELEN VAN EIGEN AANPAK.
LOB Waar ben je trots op?.
Mogen. Willen. Kunnen. Durven. Doen
Meesterlijk Besturen Presentatie: Wil Hovy, senior onderwijs- en innovatieadviseur.
Visie en strategie Les 4: strategie.
Zinnig, betekenisvol en leefbaar ondernemen
Ruim Baan, de professional in een nieuw jasje:
Gemeentelijk Rioleringsplan Haarlem voor periode 2018 t/m 2023
Jean dobri, ahlam wa sahlam
Advies Commissie GGDrU Regio Amersfoort 21 juni 2018
Transcript van de presentatie:

Plan van aanpak Centrummanagement Veghel 1e visie op opdracht Vanuit beiden partijen ruimte voor aanpassingen

Voorstellen/samenwerking Fontys Hogeschool Communicatie Naast reguliere bureaus één excellent bureau dat naast FHC begeleiding krijgt van Bex*communicatie Sollicitatieprocedure Excellent: uitdagende opdrachten, ambitieus, kwaliteit Strijp-S

BIJDEHAND communicatie 8 aanstormende communicatiedeskundigen die lekker bijdehand zijn De excellente leersituatie waarin wij ons bevinden Bij de hand genomen door zowel FHC als door Bex*communicatie We kunnen nu ook zelf opdrachtgevers bij de hand nemen

BIJDEHAND communicatie Missie: Als gedreven, dynamisch, vlot en tikkeltje eigenwijs bureau willen wij een frisse, jonge wind door de communicatie van bedrijven laten waaien.

Rolverdeling Renske Teamleidster Tember Assistent – teamleidster Sammy Strateeg

OPDRACHTOMSCHRIJVING

Huidige situatie: Geen duidelijk imago Geen heldere lijnen van: Wat Veghel is Waar Veghel staat Vooral: wat Veghel in zijn mars heeft Eigen referentiekaders: Koopkracht omliggende steden groter Publieke opinie negatief Inwoners niet trots Onderzoek  imagoprobleem en kernwaarden Veghel

Beschrijving opdracht: Citymarketing??? Wat is het verhaal van Veghel Onderzoek onder de bewoners van Veghel en belangrijke sleutelfiguren zal uitwijzen wat het huidige imago en de onderscheidende kernwaarden zijn. Resultaten onderzoek  positioneringsadvies Advies bevat traject om advies te implementeren

Doelstelling (onder voorbehoud) De onderscheidende kernwaardes van Veghel vaststellen en dit verwerken in een positioneringadvies.

Randvoorwaarden afronding: m.b.t. opdracht Centrummanagement Veghel Nauwe samenwerking centrummanagement Korte lijnen met gemeente Veghel (eventueel via centrummanagement) In lijn met plannen Centrummanagement Veghel

BIJDEHAND communicatie, voor BIJDEHAND advies