Plan van aanpak Centrummanagement Veghel 1e visie op opdracht Vanuit beiden partijen ruimte voor aanpassingen
Voorstellen/samenwerking Fontys Hogeschool Communicatie Naast reguliere bureaus één excellent bureau dat naast FHC begeleiding krijgt van Bex*communicatie Sollicitatieprocedure Excellent: uitdagende opdrachten, ambitieus, kwaliteit Strijp-S
BIJDEHAND communicatie 8 aanstormende communicatiedeskundigen die lekker bijdehand zijn De excellente leersituatie waarin wij ons bevinden Bij de hand genomen door zowel FHC als door Bex*communicatie We kunnen nu ook zelf opdrachtgevers bij de hand nemen
BIJDEHAND communicatie Missie: Als gedreven, dynamisch, vlot en tikkeltje eigenwijs bureau willen wij een frisse, jonge wind door de communicatie van bedrijven laten waaien.
Rolverdeling Renske Teamleidster Tember Assistent – teamleidster Sammy Strateeg
OPDRACHTOMSCHRIJVING
Huidige situatie: Geen duidelijk imago Geen heldere lijnen van: Wat Veghel is Waar Veghel staat Vooral: wat Veghel in zijn mars heeft Eigen referentiekaders: Koopkracht omliggende steden groter Publieke opinie negatief Inwoners niet trots Onderzoek imagoprobleem en kernwaarden Veghel
Beschrijving opdracht: Citymarketing??? Wat is het verhaal van Veghel Onderzoek onder de bewoners van Veghel en belangrijke sleutelfiguren zal uitwijzen wat het huidige imago en de onderscheidende kernwaarden zijn. Resultaten onderzoek positioneringsadvies Advies bevat traject om advies te implementeren
Doelstelling (onder voorbehoud) De onderscheidende kernwaardes van Veghel vaststellen en dit verwerken in een positioneringadvies.
Randvoorwaarden afronding: m.b.t. opdracht Centrummanagement Veghel Nauwe samenwerking centrummanagement Korte lijnen met gemeente Veghel (eventueel via centrummanagement) In lijn met plannen Centrummanagement Veghel
BIJDEHAND communicatie, voor BIJDEHAND advies