Aanvullen voorraad Betalen Lezen en bewaren Monitor waarde Verkopen Bestellen Drinken Check: datum Monitor collectie Stock Wijnadm. Wijninfo Order info.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Advertisements

Modellen Hoofdstuk 3.
De marketingmixstrategie
Marketing voor verkeerskunde
Bedrijfskolom Handboek
2 Basismodel voor Objecten Afnemend Veld of klant Product of dienst Middelen Neemt af Wordt gemaakt met.
In week 2 moesten we zelf besluiten hoeveel we zouden inkopen.
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
Distributiebeleid Case: Gopher Publishers.
Customer service en planvorming
Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Service verlenen binnen ons bedrijf n Met dank aan: EP:Beerepoot.
Globalisering en supply chain innovatie Een pleidooi voor Nederland supply chain land… Walther Ploos van Amstel NLDA Breda Juni.
4. Hoezo internationalisering?
Breechpocket-productdossier
Implementatie ECK: Distributie en Toegang VO ECK Klantdag, 14 mei 2013 Willem-Jan van Elk, Tony Heemskerk.
Voorraadwaarderingssystemen
Logistiek management: begrippen en principes
Voorraadbeheersing en voorspellen
Segmenteren en Positioneren
Hoofdstuk 3: Aan het werk
Wat moet je leren: Heel hoofdstuk 3, behalve paragraaf 5
4. Verantwoordelijkheden en voorbereiding Verantwoordelijkheden van de verkoper  = verkopen = vaststellen behoefte, presenteren, demonstreren,
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Voorraadbeheer en bestellen
8.1 Waarom handel met het buitenland?
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
Belasting die je moet betalen als je een product invoert.
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
MARKETINGMIX.
Introductie in voorraadbeheer Bram Spliet. Waarom voorraadbeheer? Altijd inzicht in voorraad Bestellingen doen op basis van aanwezige / minimum voorraad.
Opdracht 2 Mass Customization
Bosch Rexroth AG. Variant van R/3 ‘Customised’ Implementatie 2001 als pilot voor de ganse groep. Remote installatie via Duitsland Implementatie en Complexiteit.
Voorraadbeheer en bestellen
Marketing 5 havo.
functies detailhandel
Deze week: inkoop en verkoop Probeer de focus te verleggen van het intypen van de voorgeschreven instructies naar de grote lijn.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Inventarisatie: Productiefactoren Afschrijving Winstberekening Belangrijk PROGRAMMA:
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Gebruikers- ondersteuning Require- ments man. Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch support Management.
Contract- management Behoefte- management Transitie Testen Realisatie Ontwerp Require- ments man. Gebruikers- ondersteuning Educatie Monitoring Data- beheer.
Verkoop en marketingplan Hoofdstuk 3 Contracten. Inhoud 1 Relatiebeheer 2 Klanten werven 3 Contracten 4 Klachten 5 Verzekeringen 1.
Welkom havo 4..
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
Goederenstroombeheersing
Welkom havo 3..
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Internationalisering
Goederenstroom en voorraadbeheer
Intermezzo Gunnen op kwaliteit 22 juni 2018.
Belasting toegevoegde waarde
Economische kringloop
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 5 Strategieën voor leveringen en
Wat doet de groothandel?
Goederenstroom en voorraadbeheer
Nederland en de rest van de wereld
Hoofdstuk 2 Voorraadbeheer in cijfers
Hoofdstuk 4 Inkopen en bestellen
Hoofdstuk 5 Strategieën voor leveringen en
Logistieke werkzaamheden coördineren
Logistieke werkzaamheden coördineren
Hoofdstuk 2 Voorraadbeheer in cijfers
Hoofdstuk 4 Inkopen en bestellen
Transcript van de presentatie:

Aanvullen voorraad Betalen Lezen en bewaren Monitor waarde Verkopen Bestellen Drinken Check: datum Monitor collectie Stock Wijnadm. Wijninfo Order info Catalogus/nieuwsbrief Neem drie van de tien klantactiviteiten over met een grotere nauwkeurigheid - Le Caveau Betaling Levering Wijn te koop Bestelling Bron: Bügel

Transparant Cosmetisch Adaptief Samenwerking Verandering Product Geen verandering Verschijningsvorm Verandering

Distributie Productie Assemblage Distributie Assemblage Distributie Ontwerp Distributie Assemblage Productie Standaardisatie Customization Bron: Lampel en Mintzberg, 1996 Pure standaardisatie Gesegmenteerde standaardisatie Customized standaardisatie Maatwerk standaardisatie Puur maatwerk

Prijs Laatste prijssegment Vaste capaciteit Hoeveelheid

Segmentatie kopersgroepen met homogene wensen over prijs en kwaliteit Prijsstrategie per segment Voorspelling vraag per segment Allocatie capaciteit over segmenten