Zeeklas!!! Laura –andrea EnRuth. Eerste dag van zeeklas!!! We vertrokken in Genk met de trein naar zee. De treinreis duurde lang het was ook warm maar.

Slides:

Advertisements
Verwante presentaties
Kikker in de kou geschreven door Max Velthuijs

Hoe het was op woensdag 16 januari 2013.
IJsje is het zachtste beertje van de hele wereld. Voel maar in het boek!
D o e d a g E I N Z E Wat wil ik worden? Ga ik naar Technisch, of naar ASO? Wil ik denkwerk doen? Of toch liever iets met mijn handen? … Al deze vragen.
Ik ben Mo.
!!!!!! WELKOM !!!!!!  Hierna volgt een samenvatting over de belevenissen die onze kapoenen hebben meegemaakt.  Na 6 intensieve studiejaren hebben ze.
Dag 2. Dag 2 Dag 2 van het dagboek Aloha allemaal, Zo daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al benieuwd naar wat ik vandaag allemaal.
Beelden storm.
Opvoeding.
Verslag Bomen kappen groep 8, georganiseerd vanuit het IKL
en toen werd ik weer wakker en toen hoorde ik ook gegrom, nou het was wel hmm, ik dacht hmm.
O.B.S. De Brink 8M PowerPointpresentatie IKL. Hier zijn we al hard aan het werken.
Dag 6 Dag 6 van het dagboek Halihalo lieve kindertjes, Brrr… wat was het koud vannacht op de daken. We zijn de hele nacht op pad geweest met onze zakken.
Sinterklaas 2006/2007 Annie M.G. Schmidt school. Kinderen van de Petteflet “Kinder Opvang Esrein” hebben ook Sinterklaasfeest.
Bezoek een sportief evenement:
Anne-Frank.
Dag 7 Dag 7 van het dagboek Hallo jongens en meisjes, Hier ben ik dan weer. En hebben jullie al iets in je schoentje gehad? Als je nog niets gehad.
Bezoek een tv studio opname met publiek JENSEN. OPDRACHT Op 17 april 2013 zijn Lisa, Elllen, Kylie, Kimberly, Vanja en ik naar Weesp afgereisd om een.
Dag 11 Dag 11 van het dagboek Hoi jongens en meisjes, Wat was het gezellig zondag!!! Ik ben er nog steeds van aan het nagenieten. Ik vond het wel heel.
Blaadje gaat de wereld rond Een verhaal van Groep 1 en 2
Presentatie: Weekje Barcelona
ZEEKLASSEN LARA MAUD.
Zeeklas *Dythe *Noor.
Zeeklassen Noor Fie alicia.
Powerpoint van de zeeklas door yarne g en stef v
Warre michiel. Dag 1 We hadden een lange treinreis achter de rug en dan noch heel even op de speeltuin.En eten, het was heel lekker!!!!!!!!!!En de tram.
Zeeklas Kim en Aurélie..
Wij gaan naar zee -Ana - Cindy Dag een was top De dag was spannend. En we moesten afscheid nemen van de ouders broes of zussen. De trein vertrok iedereen.
Zeeklas ZeeklasJarnebas Fijne klas fijne juffen. Dag één Dag één Op naar Sealife. Kijken naar de pinguïns. En krabzilla.
Zeeklas Een powerpointje van Joanna&Britney. 1 ste dag treinreis in de trein hebben we veel ge babbelt en spelletjes gespeeld. In sealife hebben we allemaal.
Antwoord op vraag SOPO1-4
Pupil van de Week Om de kinderen nog enthousiaster te maken voor de sport korfbal, is “ Pupil van de week” in het leven geroepen. Startdatum: 10 september.
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
Zaterdag 30 juni 2012 Wij waren nog nooit in Kijkduin geweest en waren vroeg op stap gegaan, zelfs in de winkels was het nog rustig.
Bewerkt door Rani, Sofie, Helena en Annelies Schooljaar:
wildernis stond begon moest twintig rondgereden alles bakker manhatten opengebroken ketchup.
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
dus dat zag je inderdaad zo af en toe gebeuren. dus we gingen 's-morgens om zes uur in de bus en toen waren we daar dan om 'n uur of half tien bij die.
maar het uiteindelijk doel was canada, dus ben ik maar weer verder gegaan met de trein richting vancouver, ook een hele mooie stad, omringd door bergen.
we moesten de auto nog afgeven, dus daar hadden we ook al een probleem, van ja, waar dan te slapen.
Glow.
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
De planten. 29 mei 2008 De dukdalf.  Wij zijn met de hele klas naar buiten gegaan. Toen kregen we een paar planten voor het groepje, want we hadden.
Het hele luxe 5 sterren hotel in de zomervakantie. Gemaakt door : Dylan, Sammy, Tess, Laura,Amber en Romy.
Groep 7/8 is op werkweek gegaan. Ze vonden het heel leuk. Het was in oesterwijk. En ze gingen ook naar kamp Vucht. Ze vonden het leuk maar niet leuk dat.
Power Point excursie Hallo lezers, dit is onze Power Point over de excursie naar het van Gogh museum.
De dag uit het leven van Jugat Hallo, ik ben Jugat, ik ben 10 jaar. Ik woon in Maulipadar, dat is een dorp in het zuiden van India.
Herder Remik en Daan Wij zijn naar de Baloo hoeve geweest En daar gaan we over vertellen.
Tom en de pony Door Mathias Benoit. Tom ging met zijn mama en papa op reis naar Nederland. Ze gingen naar een huisje waar ze een pony kregen tijdens hun.
Tom in Frankrijk Mathias Benoit. Vandaag gaat Tom naar Frankrijk. Ze vertrokken om 7u00. Tom speelde spelletjes in de auto. Tegen de vooravond waren ze.
Hoooo zo leuk. En dan nu komt de ……… GALLO - ROMEINS MUSEUM Dat was een museum in tongeren we gingen er met de trein naartoe. En dan moesten we kiezen.
Reisplanning Londen mei Dag 1 Vertrek Antwerpen - Centraal Op een vroege woensdagmorgen om u zijn we vertrokken vanuit Antwerpen-Centraal.
Jezus roept de leerlingen
Het jungle feest.
Schoolproject in beeld
Kerst © wilma. Kerst © wilma Heel lang geleden in een land dat we nu Israël noemen Maar dat vroeger Palestina genoemd werd, waar Koning Herodes, koning.
K O E K J E S.
  Met groep 8 mee ! We hebben de laatste tijd weer veel met groep 8 gedaan, En in deze krant hebben we door de kinderen uit groep 8 allemaal leuke dingen.
Welkom in de jungle van groep 3. Jip maakt eerst een schets en daarna verft hij zijn aap in de jungle!
Kamp dag een Er was eens een klas groep 5/6 Die gingen op kamp in Helden.
Naam: Florian van Rijsbergen Groep: 8 Reis Noorwegen 27 mei-31mei 2015
De vakantie van Augustin (klik maar met de muis ).
klaskrant LG 4 De bosbreinen
Maandag Aankomst in het Reigersnest Bezoek Abdijmolen, fotozoektocht naar het strand en op het strand schelpen zoeken Leuke kamergenoten! Wat hoog, wiebelig.
Op Schiphol. we vlogen met maatschappij KLM. Dag 1- aankomst Toen we aankwamen was het 16 graden.
Het was heel leuk in de bus naar de N34
Transcript van de presentatie:

Zeeklas!!! Laura –andrea EnRuth

Eerste dag van zeeklas!!! We vertrokken in Genk met de trein naar zee. De treinreis duurde lang het was ook warm maar toch Hadden we ons geamuseerd ! We kwamen aan in Oostende ! Eindelijk! Iedereen was benieuwd hoe hun kamers eruit zouden zien Maar we mochten ze noch niet zien. Jammer! Daarna kregen we lekker eten Iedereen zat te smullen! We zijn direct Naar Sealife geweest het was heel leuk daar. Daarna volgde de mysterieuze avond. Spannend! De juffen waren heel grappig verkleed. We hadden veel gedaan zoals:spelletjes en dansjes. En daarna gingen we lekker slapen!

de tweede dag!!! de tweede dag!!! We stonden op om 8:30 We stonden op om 8:30 We moesten ons aankleden en het toilet maken We moesten ons aankleden en het toilet maken Om half negen heerlijk ontbijt. jam! Om half negen heerlijk ontbijt. jam! Toen zijn we naar buiten westen geweest Die meneer daar kon dat heel leuk uitleggen Toen zijn we naar buiten westen geweest Die meneer daar kon dat heel leuk uitleggen 12uur eten 12uur eten JOEPIE!!! Strandactiviteiten zoals: JOEPIE!!! Strandactiviteiten zoals: Strandjutten, strandspelletjes en vrij spelen. Strandjutten, strandspelletjes en vrij spelen. Iedereen zat schelpen te zoeken het was heel plezant maar wel koud. Iedereen zat schelpen te zoeken het was heel plezant maar wel koud. Zwemmen om half 5 in zout water vies! Zwemmen om half 5 in zout water vies! Lekker avondeten om half 5 Lekker avondeten om half 5 Daarna rustige avond dat was leuk!!! Daarna rustige avond dat was leuk!!! Lichtjes uit en mondjes toe. Lichtjes uit en mondjes toe.

De derde dag en laaste dag We moesten vroeg opstaan We moesten vroeg opstaan KWART NA ZES !!!! KWART NA ZES !!!! Dan moesten we naar de vismijn Dan moesten we naar de vismijn Dan gingen we eindelijk ontbijten Dan gingen we eindelijk ontbijten We moesten spijtig genoeg onze koffers maken We moesten spijtig genoeg onze koffers maken Lekkere soep eten Lekkere soep eten Daarna bezoek aan earth explorer Daarna bezoek aan earth explorer Om 17:20 moesten we verzamelen aan het station van Oostende Om 17:20 moesten we verzamelen aan het station van Oostende 23 min daarna vertrekt de trein in het station van Oostende 23 min daarna vertrekt de trein in het station van Oostende Om 20:48 moesten we ons allemaal verstoppen in de trein want we waren aangekomen in het station van Genk Om 20:48 moesten we ons allemaal verstoppen in de trein want we waren aangekomen in het station van Genk

Earth explorer Earth Explorer was heel fijn omdat ge daar veel activiteiten kunt doen. Earth Explorer was heel fijn omdat ge daar veel activiteiten kunt doen. Wij vonden het schuilkelder het fijnst Wij vonden het schuilkelder het fijnst Er was ook zo een groen scherm Er was ook zo een groen scherm Je moest er achter staan en dan was je weervrouw/ man Je moest er achter staan en dan was je weervrouw/ man We moesten ook bepaalde opdrachten doen We moesten ook bepaalde opdrachten doen Er waren ook atracties zoals de raket die bij een filmpje op en neer ging Er waren ook atracties zoals de raket die bij een filmpje op en neer ging

De leukste heriningen

Liedje zeeklas En we gaan naar zeeklas met de trein 3x En we gaan naar zeeklas met de trein 3x En oja wat was dat fijn 3x En oja wat was dat fijn 3x En we zwommen in de zee 3x En we zwommen in de zee 3x En iedereen gaat mee En iedereen gaat mee Ohohoh Ohohoh En ja zeeklas was heel fijn lalalalala En ja zeeklas was heel fijn lalalalala oja zohoho fijn lalalalala oja zohoho fijn lalalalala We waren naar sea life geweest weest weest We waren naar sea life geweest weest weest En die krab die was een beest 3x En die krab die was een beest 3x We hadden lekker eten 3x We hadden lekker eten 3x En iedereen zat te vreten En iedereen zat te vreten