Met de complimenten van Lien

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Telenet Televisie Wat heb je nodig??.
Advertisements

Het Nederlandse Rode Kruis
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
WEET IK VEEL?!.
Met de actie ‘De Pluim’ wensen de Koning Boudewijnstichting en de tien regionale zenders mensen die zich inzetten voor andere mensen en de samenleving,
ONTMOETINGSKERK RIJSSEN VERANDERT HET VERHAAL IN SAMENWERKING MET COMPASSION.
Diakenen op de bres… voor mantelzorgers Workshop Kerk in Actie Binnenlands Diaconaat Inspiratiebeurs 2012.
Persoonlijke Waarden Het waardenperspectief
1 HET ROER MOET OM! Presentatie over merken, businessen en situaties waar om diverse omstandigheden een stepchange gemaakt moet worden. We gebruiken voorbeelden.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Begrijpen, Waarheid en Denken..
EFFIE – ROBIJN CASE 2012.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Greet en Gerrit wonen beiden in een bejaardentehuis en hebben een relatie  met elkaar. Ze zijn beiden 98 jaar oud en aan een rolstoel gekluisterd. Elke.
Thijmen Schildmeijer 11 april 2014
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Psalm 23 van een fanatieke TV-kijker Klik door naar volgende scherm.
Top 10 van levensvragen die u zichzelf kunt stellen
Onze popgroep 1 ’s Woensdags om een uur of twee, zitten we niet stil o nee. Want dan oefent onze band, in een ouwe tent. Drumstel, orgel, basgitaar,
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Pittige antwoorden van assertieve vrouwen
EINDEVALUATIE KAMPEER TV
Deelbaarheid.
Verbredingsassessment SUKKELEN IN HET TWEEDE JAAR.
4. Media 1. Kranten Type 1Type 2Type 3Type 4Type 5 Type 6Kindere n HLN 21% Nieuwsblad 11% Belang van Limburg 9% De Standaard 7% Gazet van Antwerpen 7%
Hocus Pocus met Alfons Alfrink Regisseur Torill Kove Land Noorwegen Jaartal 2013 Tijd 72 minuten Taal Nederlands gesproken Groep 3/4.
Telenet Televisie Wat is….
1 © GfK 2015 | Supermarktkengetallen | maart 2015.
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Vrijwillige taalcoaching aan anderstaligen Sylvia de Groot Heupner 3 september 2015 Windesheim Zwolle.
Tv is passÉ!.
NU!.  Tweet: Bekende zanger gisteren aangehouden.  SMS van een klasgenoot: Bekende zanger na aanhouding toch vrij.  Facebook van een vriend: Bekende.
5 belangrijke regels voor mannen !
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
mijn week mijn dag gebruikte tekens ga naar mijn volgende dia ga naar mijn voorgaande dia ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
Een gezegende sabbat!. Wij, Zevendedags-Adventisten van Rotterdam Noord, willen geleid door de Heilige Geest, Jezus Christus navolgen. Dit doen we door.
DE NIEUWE SPORTCONSUMENT? HET NIEUWE SPORT CONSUMEREN! Ontwikkelingen in 'passieve' sportbeleving vanuit het perspectief van een marketeer. Nationaal Hockey.
Distributie- kengetallen: Informatie voor ‘n fabrikant omtrent product en verkooppunten; 1)Numerieke distributie ND 2)Gewogen distributie GD 3)Selectie-indicator.
Goed of Fout Wat gebruikt men feitelijk? Gertjan van Noord & Jan Odijk Grote Taaldag (TIN-dag) Utrecht,
Burgerkracht begint bij taal
Ontzuiling en secularisatie
De lente.
Belangrijkste conclusie impactstudies
The American way of life
Doelgroepen: STER & LINDA
Welkom in gemeente Rotterdam-Noord
Wat zijn de effecten van (intersectorale) samenwerking?
Mensen Kringen ‘Oosterpark’ 1.
Les 3Regels voor de volgorde van bewerkingen
Bijvoeglijk naamwoord
Welkom in gemeente Rotterdam-Noord
Welkom in gemeente Rotterdam-Noord
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (I) Semester 1, blok 1, studiejaar
23/07/2018 Direct Doelgroepgericht schrijven (1-2) Semester 1, blok 1, studiejaar
DMK – lesweek 10: Privacy.
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
3L week 17: ‘Kopen … in alle maten en gewichten’ © JL
[Voeg eigen informatie over uw gemeente en/of de collecte toe]
H2 Soorten media.
WAAROM ADVERTEREN IN NEWSBRANDS?
© GfK 2014 | Supermarktkengetallen | december 2014
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Uitsplitsing cijfer beoordeling eigen kookkunsten & inschatting kookkunsten gemiddelde Nederlander.
Werken zonder te beperken – Het programma
dit is een normaale spoor weg over gang
GEZOCHT! Enthousiaste vrijwilligers die onze bezoekers en patiënten op weg helpen! Imelda vernieuwt! Vanaf april begint de verjongingskuur van onze inkomhal.
Rapport online bereik nieuwsmedia
QUIZ.
Transcript van de presentatie:

Met de complimenten van Lien LIBELLE Mooie groei voor Libelle In het tweede kwartaal steeg het marktaandeel van Libelle tv met maar liefst 30% t.o.v. het eerste kwartaal in 2014. Multi-touchpoint merk Met 1,9 miljoen kijkers per maand is Libelle tv een mooie aanvulling op het tijdschrift Libelle. De zender zorgt zo voor bijna 25% complementair bereik. Graag kijken, graag zien Libelle tv begint waar VIJF eindigt. Libelle is hét refentiemerk voor de vrouw die zorgt voor zichzelf, haar familie en haar omgeving.  Bereik Programma’s VR 25-54 TELENET 4+ % Abs. (000) Week 19 651 Maand 51 1.922 The Finishing Touch Ilse Kookt Flapuit! Toeters & Bellen Papa’s weten het beter Met de complimenten van Lien Geraakt De Eerste Show CIM Audimetrie noord – 01/01/2014 -30/06/2014 – 2u-26u - 1min.cons.