De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

EINDEVALUATIE KAMPEER TV

Verwante presentaties


Presentatie over: "EINDEVALUATIE KAMPEER TV"— Transcript van de presentatie:

1 EINDEVALUATIE KAMPEER TV
VOORJAAR 2015

2 Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4
Periode t/m 10 reguliere uitzending Uitzenddag zondag, tijdstip 16:53 Zender RTL 4 10 herhalingen Uitzenddag zaterdag, tijdstip 14:55 Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

3 Profiel Kampeer Tv 59% 41% 37% 42%
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

4 Gemiddelde kijkdichtheid Kampeer Tv
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

5 Gemiddelde kijkdichtheid reguliere afleveringen 1,2% bij Boodschappers 20-49 jaar
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

6 Netto bereik en GCF Kampeer Tv
19,6% 1,6 19,6% 1,6 (6+) 16,0% 2,1 Netto bereik seizoen 3: (6+) (20-49 jaar) (Bds 20-49) (Bds+k) Netto bereik seizoen 2: (ook 9 afleveringen) Periode: 21 december 2012 t/m 17 februari 2012 / 67,8% (6+) / 68,5% (20-49 jaar) (GCF 4,2) / 70,1% (Bds 20-49) / 72,3% (Bds+k) Netto bereik seizoen 1: The voice kids Periode: 27 januari t/m 28 maart 2012 11,3 miljoen kijkers bereikt (6+) (73,9%) Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

7 Umfeld Kampeer Tv Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

8 7,6% Kampeer Tv behaalt een zenderaandeel van 7,6% in Bds 20-49 jaar
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

9 Ruim 36.000 playlist starts voor Kampeer TV
42% 12% 47% Benchmark lastig/niet mogelijk omdat invloed van eventuele acties op de site grote verschillen maken. Bij Divorce had sleutelspel VW waardoor interessant was om naar de site toe te gaan. Ook is aanbod van videocontent niet altijd gelijk. Gratis vs betaald Moordvrouw videoviews jan/feb/mrt 2012 (betaald) Bron: comScore, periode: periode: t/m

10 BIJLAGEN

11 3.360.000 (6+) 235.000 (6+) 37% 59% 41% Resultaten Kampeer Tv
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

12 Performance Kampeer Tv
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

13 Performance Kampeer Tv
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

14 Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling)
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

15 Kijkdichtheid per uitzending (regulier en herhaling)
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

16 Zenderaandeel per reguliere uitzendingen
Bron: Stichting Kijkonderzoek, periode: t/m

17 Bijlagen mediabegrippen
Zenderaandeel: Aantal personen uit de doelgroep dat naar een zender/programma heeft gekeken, uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal kijkers van die doelgroep op dat moment. Kijkdichtheid: Aantal personen dat naar een uitzending heeft gekeken (programma, reclameblok of spot), uitgedrukt in een percentage van het totaal aantal personen in de doelgroep. Netto bereik: Aantal personen uit de doelgroep dat tenminste 1x naar het programma (of een deel ervan) heeft gekeken. Gemiddelde contactfrequentie: Getal dat aangeeft hoe vaak personen uit de doelgroep naar het programma hebben gekeken. Selectiviteit: Een verhoudingscijfers (index) dat aangeeft in welke mate een specifieke doelgroep naar een zender/programma heeft gekeken t.o.v. doelgroep 13+. Netto fractie: Netto fractie is dat deel van het programma dat door de kijkers gemiddeld van een programma is gezien, waarbij netto fractie = 100 betekent dat alle kijkers het programma in zijn geheel hebben gezien.

18


Download ppt "EINDEVALUATIE KAMPEER TV"

Verwante presentaties


Ads door Google