MyPortfolio Jetske Strijbos
MyPortfolio 2010-2012 Partners: Doel: Resultaat: ontwerp KU Leuven (GEN) UCLL (KHLeuven-G&T) Odisee (HUBrussel-H&B) Toledoteam (ICTS) Doel: Zelfsturing Zelfreflectie Interactieve coaching Competentiegestuurd Multi-actor Dynamiek Werklastvermindering Resultaat: ontwerp
MyPortfolio taak competentietaak webformtaak Scoren competentie/ indicator Schaal + beschrijving Tekst Documenten competentietaak taak Vraagvormen Taakdelen per actor webformtaak 0/1 Multi-attempt 0/1 Forwardable https://videolab.avnet.kuleuven.be/video/?id=ab0b091f953e2c69c94e0d88c273edad&height=388&width=640&autostart=false
MyPortfolio 2012-heden Partners: Doel: Methode: KU Leuven (GEN) UCLL (KHLeuven-G&T) Odisee (HUBrussel-H&B) Toledoteam (ICTS) Doel: Implementatie in Toledo Methode: Fasering cluster 1 5 Klankbordgroep Test Voedings- en dieetkunde Verpleegkunde
Case Voedings- en dieetkunde Portfolio Toledo MyPortfolio (2013) Stage- en professionaliseringsportfolio: Competentietaak: (zelf)evaluatie stage Webformtaken: documentatie, reflectieverslag, Opstart: Concept: opleiding Local admin: ICTS Ervaringen: Studenten ++ Docenten + (na kinderziekten) Argumenten: Eenvoudige navigatie ‘Studentvolgsysteem’ voor selectie competenties Maatwerk Interactie
MyPortfolio Andere case: Randvoorwaarden: Toekomst: Verpleegkunde (2014): Digitaliseren van reflectieportfolio Randvoorwaarden: Nood in de opleiding Sterk onderwijskundig concept Een trekker Tijd voor opstart Wenselijk: kleinschalige start Toekomst: ICTS: uitbreiden functionaliteiten, incl. local admin Afstemming binnen opleiding (meerdere OPO’s: competenties, schalen,…) Nieuwe opleidingen: Chemie, Biomedische laboratoriumtechnologie (2015)