 Mensen gooien niks in de vuilnisbakken  Gevolg, blijft hoop rotzooi liggen  Uiteindelijk gaat iedereen hier zich aan irriteren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Groepje: Alissa Beijdorff Mark Aarden Maurice America Brad Bijtjes
Advertisements

Het doen van eigen onderzoek
Hoe ruim ik mijn kamer op?
Als het ijs smelt.
Verborgen vormen van pesten
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Alle kennis die je nodig hebt om hier te dealen! Gemaakt door kilibra Sommige plaatjes zijn filmpjes, hou je muis erop om te kijken of het een filmpje.
Aan alle gepensioneerden, of aan die het spoedig worden ...
Deze diareeks is voor iedereen die er genoeg van heeft « rozen » te ontvangen
Presentatie, deelpagina over mijn fantasie, mijn animatie liefde
Woord van Leven Juli 2012 “Wie heeft zal nog meer krijgen, en het zal overvloedig zijn; maar wie niets heeft zal zelfs het laatste worden ontnomen.”
DUS JIJ BENT MIJN NIEUWE NEEFJE?
Intercultureel vakmanschap
onhygiënisch werken en de gevolgen
MIRA ANNE-SOPHIE VICTORIA XENIA ILIAN  Natuur geeft ons inspiratie  Op pad in de natuur is in onze drukke maatschappij meer dan ooit een verademing.
Paragraaf 10 Aan het werk!.
Godsdienst 1 1.
Jezus deed bijzondere dingen …
WELKOM!.
The GREAT escape De grote ontsnapping Waarheid Geopenbaard Truth revealed.
Pamela Dorland 4hna.  Ik was donderdag 22 maart om 19:00 aanwezig in het klokgebouw om de glamping tentoonstelling te bezichtigen.  Ik heb vooral naar.
Soms gaat het leven heel anders … Hoe reageer ik daarop? Boos op God? Verbitterd? Hoe neem ik verantwoordelijkheid? In die nieuwe situatie?
Versie 1: 1306; v2: 1308 ….
Public design – Concept 1 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Binnenhofje.
Waarvoor komen jullie? Getekend door de leerlingen van 1b.
Bestedingsimpuls?!! EV = C + I (+ O + E – M) I = 80 C = 0.8 Y + 40
De Verwondering ECL, Haarlem.
Hebben jullie je ook al afgevraagd waarom MAROKKANEN veel gemakkelijker een huis kunnen kopen dan de BELGISCHE werkende mens ?
Oud worden in deze tijd..
N T E R C I E F D E K N A CREATIEF DENKEN.
Jezus roept de leerlingen
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit Plaats hier ter afsluiting Bijvoorbeeld een uitnodigende Tekst voor de lezer! Gebruik deze tekst voor.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
De woorden die je vandaag leert: helaas natuurlijk de natuurclub de straat allemaal de kunststof het afval de grondstof voldoende.
Of die altijd denkt aan een “zakenreis”?
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Mr Probz ’Nothing Really Matters”.
Altijd online!.
Online filmpjes maken. (
Breakdance Elia
Magazine, Poster Website en een vrij middel: commercial Doelgroep: E-bike gebruikers (vaak 50+) Bewustwordingscampagne.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Belangrijke tips voor een spreekbeurt
Wat is genoeg?.
Welkom in de wereld van het asielzoekerskind!. In mijn land Syrië is het niet veilig. Er is al heel lang oorlog. Heel veel mensen en kinderen worden gedood.
Kerst is geen feest van alleen lekker eten, dan zouden we het belangrijkste vergeten. We gedenken de geboorte van HET Kind, misschien dat jij dat maar.

Presentatie praktijk E-movere en Academie Moderne MassageTherapie
Hoofdstuk 5: Lastige gesprekken met individuele studenten.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
15 november 2013 Kennismaking met de organisatie Met elkaar. Voor elkaar. Welkom.
DE MILIEUSTRAAT GEMAAKT DOOR: ATENA,DAVEY EN KARIM.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Hoofdstuk 4 Paragraaf 1. Wat gaan we doen vandaag?  Bespreken paragraaf 1  Maken paragraaf 1.
Opvoeden met respect Opgroeien met liefde GGD Amsterdam 5 januari 2011 Jale Simsek.
Campagne PM1 Schone lucht een mensenrecht Nieuwe ISO 16890
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
Trasbash 2017.
De toekomst van internationalisering: een afstemming tussen visies
Rechters 6:14-16 De Engel van de Heer zei tegen Gideon:
Het perfecte koppel….
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Waarom ik deze spreekbeurt heb gekozen:
Samen op weg naar een rookvrij terrein
Het perfecte koppel….
Omgaan met vertrouwelijke informatie, waar we ons in ieder geval aan houden Wees kritisch als je gegevens van leden opslaat en streef naar het minimum.
Transcript van de presentatie:

 Mensen gooien niks in de vuilnisbakken  Gevolg, blijft hoop rotzooi liggen  Uiteindelijk gaat iedereen hier zich aan irriteren

De Doelgroep

 Bewust van maken dat er ooit vuilnisbakken zijn uitgevonden  Bewust van maken dat deze ‘dingen’ nog werkelijk bruikbaar zijn ook!  Uiteindelijke bedoeling: Zorgen dat het kampeer- en festivalterrein schoon blijft Vuilnisbak!

 Trashcan-man

 Filmpje

 Overige mogelijkheden: Website Posters Vuilniszakken op het kampeerterrein.

 Mensen vinden de boodschap niet boeiend genoeg en reageren dus niet zoals gehoopt  Mensen gaan de website niet gebruiken