Klikdemo: CRM maken van contactmomenten en werkafspraken Versie: 01-10-2014 Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je contactmomenten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
WIS module en aanvraag E-WWB
Advertisements

Klik op de oefening die je wil maken:
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders Versie september 2013.
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
De Altijd meteen aan de slag
Klik 2x op om internet te openen.. Vul de website meldjeaan.antwerpen.be in en klik op.
1. Inhoud les 4 berichten versturen en ontvangen.
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders.
Werken met My-Mate Handleiding.
Klik in de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
Handleiding voor het updaten van de Pupillen competitie website V (22april 2010)
Wegwijs in Belfirst Handleiding voor het gebruik van deze databank en het opslaan van informatie eruit.
Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities
Uitleg toets [Info]  In deze presentatie wordt kort uitgelegd wat je met de toets [Info] in WinPOS kunt doen.  Door op de linker muisknop te klikken,
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Uitleg installatie SAM Broadcaster v3 en v4 met de MySQL database
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Klik op “Tijdelijke werkloosheid invoeren”. Vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in of gebruik uw elektronische identiteitskaart.
Invullen e-profiel Ga naar
Een Kerst- of Nieuwjaarswens sturen via internet
Als je de CD opent (klik op START), verschijnt er dit scherm. Er wordt nu contact gezocht met de server en gecontroleerd of het wachtwoord bij de CD van.
om deze presentatie uit te voeren
Handleiding Cency.nl Versie april De openingspagina toont foto’s van mogelijke voornemens.
INFOSESSIE STAGE & STAGEREGISTRATIE
& STAGEREGISTRATIE INFOSESSIE STAGE
MS Dynamics CRM: Werken met dashboards en grafieken Yannick Nauwelaerts.
Je wil met een groepje vrienden afspreken?
1x5= 2x5= 3x5= 4x5= 5x5= Om te controleren: Ga met je muiswijzer over de som tot het een handje wordt. Klik dan en je ziet het goede antwoord! 6x5= 7x5=
Digitale handboekencollectie van Uitgeverij Van In via Knooppunt
Klik hier als u voor de eerste keer op de website komt.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
De Cuyperscode Instructie forum. Startscherm van het forum.
Instructie leerling- activatiecode
 Verslaglegging Wat is de bedoeling en hoe werkt het? Vragen en opmerkingen van het team  Rapporten invullen (herh.) - Rapporten individueel controleren.
Klikdemo: CRM maken en wijzigen van afspraken in de agenda Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je afspraken.
Klikdemo 5: CRM Casus Topclean (zonder navigatiehulp) Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo Je gaat nu weer de casus ‘Topclean’ registreren.
Presentatie Website Oldtimer Caravan Club
Klikdemo: CRM registreren acties Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je bij een werkgever acties kunt registreren,
Klikdemo 4: CRM Casus Topclean (met navigatiehulp) Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe en wat je moet registreren.
Hogeschool PXL – Elfde-Liniestraat 24 – B-3500 Hasselt Wegwijs in Gopress Handleiding voor het gebruik van de databank.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
DEMO: Hoe werkt de nieuwe registratieprocedure van BEA?. De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan.
Instructie systeem: organisatiedeel Klik op button ‘aanmelden organisatie' op
In vogelvlucht het wedstrijdformulier
Gemaakt 24 september 2015 Door Bob Zwaal. Inschrijven via digitaal loket van de KNGU Log in op de site van Midwest
Invullen van de tevredenheidspeiling door ouders via het Ouderportaal.
LAM Forum LAM Forum : presentatie. LAM Nederland website Laatste keus in het menu „LAM Forum“ opent een nieuw tabblad met het LAM Forum.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
1.Account aanmaken 2.Eerste stappen van je profiel 3.Profielgegevens beheren 4.Vrienden zoeken en toevoegen 5.Pagina's en groepen toevoegen 6.Je startpagina.
Training SomToday DINSDAG 7 JUNI If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the ELO-team.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Training: Inloggen en Zoeken
Windows 10 Creators Update
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Stage zoeken bij Entree-opleiding
Training: Mijn netwerk
Training: Inloggen en Zoeken
Training: Cliëntsessies
Start digitaal portfolio LOB
Training: Inloggen en Zoeken
MBO-dag: Gebruik Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Instructie om een afspraken te plannen
Training: Cliëntsessies
Gebruikerstraining Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Handleiding NODR Schade App
Handleiding ABAX app rittenregistratie-systeem
Transcript van de presentatie:

Klikdemo: CRM maken van contactmomenten en werkafspraken Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je contactmomenten en werkafspraken bij een werkgever kunt vastleggen. Navigeren Je kunt navigeren door gebruik te maken van de aanwijzingen op het scherm en de navigatiebalk boven het scherm: volgende vorige home Klik nu op ‘start’

Nadat je bent ingelogd in WBS zie je meteen je eigen dashboard. Je gaat afspraken vastleggen bij werkgever ‘Kip en ei’. Je gaat de afspraken registreren vanuit het dashboard van deze werkgever. Klik op ‘Werkgever’.

Je gaat de werkgever zoeken via ‘Postcode’. Klik in het witte vak achter ‘Postcode’

Je hebt ‘6039RK’. Klik nu op ‘Zoeken’.

Wat valt je op? Dat betekent dat deze werkgever 2 keer als werkgever geregistreerd staat in WBS. Dat is niet de bedoeling en je zult dit moeten opschonen. Dat leer je niet in deze demo. Klik op bij de eerste werkgever.

Je ziet het dashboard van de werkgever. Is dit een groot bedrijf? Je gaat een contactmoment vastleggen. Klik hiervoor op onder ‘Contactmomenten’ achter ‘Datum contact’.

Zie je welke gegevens je kunt vastleggen bij de registratie van een contactmoment. Zie je ook welke onderdelen verplicht zijn? Klik op achter het vak bij ‘Type’.

Bekijk de mogelijkheden bij ‘Type’ van het contactmoment. Je kiest voor ‘Informatie en advies’. In deze demo klik je op ‘Informatie en advies’.

Informatie en advies is gekozen. Klik in deze demo op

Zie je wat er verkeerd is gegaan? In plaats van het invullen van de overige onderdelen heb je gekozen voor ‘Opslaan’. Klik in deze demo op

Je hebt de overige gegevens ingevuld. Controleer de ingevulde gegevens. Klik daarna op ‘Opslaan’.

Zie je dat het contactmoment geregistreerd is? Welke onderdelen zijn zichtbaar in het dashboard? Je gaat het volgende contactmoment vastleggen. Klik hiervoor op

Je ziet de pop-up voor het vastleggen van de gegevens. Klik op achter het vak bij ‘Type’.

Je kiest in dit contactmoment voor het type ‘Bemiddeling’. Klik in deze demo op ‘Bemiddeling’.

Je hebt het keuzevak achter ‘Subtype’ geopend. Zie je welke onderwerpen bij ‘Subtype’ te kiezen zijn? Kies voor ‘Vacaturebehandeling’ door hierop te klikken.

Zie je wat je bij kanaal kunt invullen? Kies in deze demo voor ‘Bedrijfsbezoek’ door er op te klikken.

Bekijk de gegevens die je het ingevuld. Klik nu op ‘Opslaan’.

Zie je dat het nieuwe contactmoment is toegevoegd? Klik daarna op om het volgende contactmoment vast te leggen.

De pop-up voor het vastleggen van het volgende contactmoment is weer zichtbaar. Klik in deze demo op

Als ‘Type’ heb je ‘Bemiddeling’ gekozen. Zie je welke keuzes er zijn bij ‘Subtype’. Klik op ‘Vacaturebehandeling’.

Je hebt ‘Kanaal’, ‘Onderwerp’ en de ‘Datum contact’ ingevuld. Bij de datum heb je ervoor gekozen om deze handmatig in te vullen. De zichtbare kalender klopt dus niet met de datum. Kloppen de gegevens? Klik nu op

Je hebt de overige gegevens ingevuld. Zie je hoeveel tekens je nog over hebt bij ‘Omschrijving’? Klik nu op ‘Opslaan’.

Zie je dat het contactmoment van ook is vastgelegd. Je gaat nu een werkafspraak registreren. Zie je ‘Werkafspraken’ staan aan de linkerkant onder ‘Info’? Klik op ‘Werkafspraken (0)’.

Je ziet het scherm voor het vastleggen van de werkafspraken. Bekijk de onderwerpen voor de werkafspraken. In deze demo kies je voor de werkafspraak ‘Over dienstverlening WSP’ om vast te leggen dat de werkgever 2 keer per jaar een vaste afspraak wil. Klik hiervoor achter ‘Over dienstverlening WSP’.

Zie je wat je hebt vastgelegd bij deze werkafspraak? Klik in deze demo op

Zie je dat achter ‘Werkafspraken’ de ‘1’ staan? Dat betekent dat er met de werkgever 1 werkafspraak gemaakt is. In deze demo klik je op voor het vastleggen van het volgende contactmoment.

De pop-up is verschenen. Klik op

Je hebt de gegevens vastgelegd. Zie je in de pop-up ‘ sturen’ staan? Je gaat een sturen dus klik op het ‘bolletje’ voor ‘Ja’.

Het adres van de werkgever is al ingevuld omdat deze gegevens bij de basisgegevens van de werkgever vermeld staan. Je hebt het onderwerp ingevuld. Je gaat verder met het bericht. Klik in het vak onder ‘Omschrijving’.

Je hebt de klaar. Zie je hoeveel tekens je nog zou kunnen gebruiken? Dit is het einde van deze demo. Wil je de demo nog een keer doorlopen klik dan op Wil je dat niet klik dan op ‘Esc’ op je toetsenbord.