Beenprothesegebruikers in Beeld Enquête in 1997 Enquêteresultaten  Meer dan 400 SLWB gebruikers  Alle Amputatieniveaus  Bovenbeen & Onderbeen grootste.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Draag ik de arm wel of niet? Onderhandelen over in- en uitsluiting Maartje Hoogsteyns.
Advertisements

Veranderingen AWBZ en WMO Gevolgen voor cliënten
1 Conferentie ‘Van pakketmaatregel naar pakketidee’ Bestuurlijke conferentie ‘van pakketmaatregel naar pakketidee’ Henk Castelijns, manager MEE ZOB Brabant.
Vragen en behoeften mantelzorgers mensen met CVA
Zelfredzaamheid verbeteren :
Reductiedefecten, 25 jaar revalidatiebeleid
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
1 Presentatieavond Technologie en Dienstverlening Leerjaar 3 en 4 8 februari 2011.
<Datum> <Naam school> <Naam presentator>
De relatie tussen logistiek en veiligheid
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
ZIP: Zwolse Isala Prothese
ICT-monitor Hoger Onderwijs
EMEG lijst: opdracht 8.
Beeld van mantelzorg in de provincie Groningen
Impact van de financiële en economische crisis op het draagvlak voor ontwikkelingssamenwerking PULSE lanceringsdag 27 november 2009, Brussel Tom De Bruyn.
Werkt werken? Reinier Kuijsten, Jane- Murray Cramm, Job van Exel en Harry Finkenflügel.
Informatie vaardigheden
Politie DAMME POLITIE DAMME Stelt voor.... Politie DAMME alternatieve aanpak jeugdcriminaliteit.
Kwaliteit Een Rolls Royce is kwalitatief net zo goed als een Lada
Armoede en Sociale uitsluiting bij kinderen
Datum Naam school Naam presentator
1 Perspectief voor (ex-)AMA’s de Utrechtse aanpak.
Tessa Jonckheere.  auteurs  Wat is casemanagement?  casemanagement bij drugsgebruikers  casemanagement bij drugsgebruikende ouders en zwangere vrouwen.
Dinsdag 21 mei Michiel Flipse, Voetencentrum
Uitslag Enquete 2011 Noord Deurningen. Enquete 2001 De vorige enquête is gehouden in juli Het doel was om een actueel beeld te krijgen hoe de inwoners.
Bijdrage publieksdag IPNV 14 november 2009 ‘Veteranenzorg in de reguliere hulpverlening’
Vragen 1.2 A.
Hoofdstuk 1 Geld en Welvaart
BETERE DIENSTVERLENING BETERE DIENSTVERLENING Door gestructureerde samenwerking tussen LIJN & STAF kwaliteit verbeteren Peter Hammecher.
Leydi Johana Breuls “In hoeverre speelt de sociale samenstelling van een sportclub een rol in de beslissing van leden om te stoppen?“ 01 Waarom?
Mens, Maatschappij & Mediation in het belastingrecht Een theoretisch, rechtsvergelijkend en empirisch onderzoek Vereniging voor Belastingwetenschap 2015.
Platform E-Health Georg Hennemann 14 Maart NVE-Health Doelstelling Het bevorderen van gebruik van ICT- mogelijkheden, terondersteuning en verbetering.
F LORIADE E XCURSIE onderdeel EMEG-Lijst. O NDERWERPEN Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf? Wat is de ervaring van de doelgroep. Wat is.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
Care: ZORGEN VOR MORGEN? Gezondheidsstatistieken Centraal Bureau voor de Statistiek Oranjestad, April 2006.
Inleiding dienstverlening SJM. Dienstverlening  materiele problemen, juridisch,  verkrijgen van rechten, uitkering, voorzieningen, geld  Doel dienstverlening:
De rol van de huisarts in de laatste levensfase
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
SADAN-opdracht, gemaakt door Fien Degroote
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
Stand van zaken en monitoring doelrealisatie Ervaringen en verwachtingen… 1 September 2015.
Presentatie Wet Werken naar Vermogen Gemeente Berkelland 29 maart
‘Kanalen in Balans’ - multichannelmanagement bij overheidsorganisaties 
Duiken op leeftijd Frank Tofield. Inleiding Fysiologie van veroudering Veroudering Veiligheid.
Werkconferentie `... Respijt op maat Drenthe’ Uitkomsten onderzoek Respijtzorg.
Reiner Brink Regionaal Coördinatiepunt Fraudebestrijding Zuidoost Nederland.
Revalidatie na een amputatie Belang van een goede condi tie ?! Daphne Wezenberg l.
Gemeente Oss en Zelfhulp Zoektocht naar een effectieve rol.
DE UITEENZETTING schrijfdoel lezers uitleggen hoe iets in elkaar zit of hoe iets is, vertellen wat er gebeurd is of gebeuren.
Universiteit Utrecht Managementinformatie via het web met behulp van Business Objects Angela Wolffenbuttel Afdeling Informatievoorziening, Bureau Controller.
Forensisch-medische expertise voor slachtoffers van huiselijk geweld Jens Vanneste 1BaMV - Groep 7.
Mooie voorbeelden van onze missie:
7de specialisatiejaar Thuis en bejaardenzorg / zorgkundige
Vragen 1.2 A.
Netweten Cyberpesten.
3. Oorzaken van criminaliteit
Oorzaak van ziekten en het verweer ertegen
ALARM!! DE PLANEET IS IN GEVAAR!.
Tussenpresentatie project 3: tas
Energiebesparing maatschappelijk vastgoed
# Uw mening telt! Resultaten enquête 2018 UW MENING TELT!
Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag
Zorg en ondersteuning op maat
Zorgleefplan.
Andries Reinhart 3 maart 2019
Sanne van Beek en Willisa Kragt
Monitoring Vooral om van te leren.
Transcript van de presentatie:

Beenprothesegebruikers in Beeld Enquête in 1997

Enquêteresultaten  Meer dan 400 SLWB gebruikers  Alle Amputatieniveaus  Bovenbeen & Onderbeen grootste groep  Leeftijd van 5 tot 92 jaar  Verschil met recent geamputeerden (vasculaire oorzaak)

Enquêtevragen  Amputatie, leeftijd en geslacht  Maatschappelijke situatie en werk  Stompconditie  Prothesegebruik hoe intensief  Gebruikerservaring  Ervaring met de dienstverlening  Wensen – verwachtingen m.b.t. SLWB

Aanbevelingen……  Intensiever benaderen recent geamputeerde  Situatie gebruikers periodiek volgen  Verminderde arbeidsgeschiktheid  Stompconditie en Fitting verder onderzoek  Huidproblemen, verzorging, vergoeding  Prothese vervangen en vergoeden

Aanbevelingen  Draagcomfort verder onderzoeken  Voorziening tweede (reserve, sport) prothese verder onderzoeken

Hoe nu verder ZZZZie aanbevelingen