The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is strategisch leren?
Advertisements

Onze kernwaarden.
Groot Composiet II Houtkoolschets Europa investeert in uw toekomst uit het Europese fonds voor regionale ontwikkeling II.
Menno Karres Lead Auditor
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Netwerking, coproductie en sociale media in de Vlaamse overheid
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Uw medewerker in de schijnwerper Regie op de Zaak John van Hoof algemeen directeur Tinguely Netwerk.
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Anders Denken = Anders Doen! VERNIEUWEND ONDERNEMEN EN NETWERKEN “New roads towards the Labour Market: web based employment services of the JobCreator”
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Samen innoveren: duurzaam samen
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming.
11 Infrastructuur Optimalisatie: Waarom een op voorzieningen gebaseerd platform de betere keuze is.
Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching.
Het stellen van kwaliteitseisen aan mentoringprojecten.
Talent voor Talent een verkenning. Talent voor handen commercie - Thierry, Peter B marketing - Louise backoffice - Annemieke, (Manny?) bedrijfsleiding.
Co-creatie in netwerken Thijs Habets Albert Kampermann.
strategie als een proces
Organisatiecultuur.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
Partner Supporter Cliënt Klant Prospect Ambassadeur.
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Het nieuwe gezicht van Attero
SPANNINGSVELD Standaardisatie versus klantverwachtingen.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Sjiera de Vries Lector Sociale Innovatie en Verscheidenheid Sociale Innovatie.
VISITATIERAPPORT WOONGOED ZEEUWS-VLAANDEREN. WAAROM VISITATIE? VISITATIE IS EEN VERANTWOORDINGSINSTRUMENT OVER DE PRESTATIES VAN WONINGCORPORATIES. EEN.
Leren in de regio Marc van Rooden, 26 mei Wat is RegioLeren Regio Leren is het ontwikkelen, uitbouwen en onderhouden van een regionale kennisinfrastructuur.
Strategie en positionering
Vitale opgaven voor de Stad november 2014
Succesvolle regie: meer dan een mooi contract Mark van der Velden 14 april 2008.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Evenwicht in sturing.
Van actie naar interactie
High Performing Teams De Kunst van het Bewegen drs. Eric Slager.
Van waarde; van betekenis zijn SBCM opleidingsdag 23 september 2015 Tom de Haas.
Waarden & organisatiecultuur
Consulting in de praktijk Gast college-cyclus Rivio Rotterdam voorjaar 2006.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Informatie management HC2
Relatie tussen het PI en bedrijven Anne van Opijnen (2015)
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Dienstenmarketing Week 4.
Het project S-TV Een initiatief van Omroep Gelderland.
INNOVATIE DOOR NETWERKEN met ‘altruïsme, vertrouwen, redelijkheid en vrijgevigheid’ als basis Hilde de Groot en Jan A. Jurriëns Lectoraat Innovatie HAN/FEM.
Recht voor zijn raap: Presteren in de zorg met het HPO-verbetertraject Chiel Vink en Lilian Kolker, Center for Organizational Performance Voorlichtingsbijeenkomsten.
Samenwerking De voordelen van geïntegreerd werken.
CMWW Peuteropvang Marjo Hoek September versus kinderopvang Peuteropvang: het kind en zijn ontwikkeling staat centraal nauwe samenwerking met ouders.
Startpagina zonder foto Werksessie waarden & de deontologische code 2 september 2016.
Maatwerk is goedkoper dan standaard GEMEENTE ROTTERDAM Bestuurs- en Concernondersteuning.
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Diverse Sprekers ZAAM’s doelen zijn leidend voor gewenste ICT ondersteuning en benodigde infrastructuur DOEL PYRAMIDE ZAAM Doel (Missie) Als schoolorganisatie.
Gedrag in organisaties Hoofdstuk VIII
Rotterdam: Van werkstad naar netwerkstad
Persoonlijk Leiderschap
Welkom FM/HIB Wie interesse in ondernemerschap?
Reflector Big Five Personality
Cursus Interne auditor
Zero Accidents Netwerk Nederland Voorjaar 2014
Groeien als team - het teamcharter als hulpmiddel
Supported Employment en meerwaarde van leerstage naar werk
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout

Positionering Binding van talent Ondernemerschap Binding van de klant Full service Grote ondernemingen Niche players Eenmans- bedrijven

Bedieningsmodel KlantMozaiqVerenigingQC QC QC QC QC QCAM MozaiqBV CAT

Focus intern Versterken van commerciële slagkracht Synergie in dienstverlening (multi service projecten en kennisdeling) Effectieve marktbewerking (continuïteit en diepgang bij een grote groep klanten) Efficiency van ondersteuning (administratie, sales en infrastructuur)

Quality Centers Specialisten op een onderdeel van het netwerk service portfolio Door innovatie en kwaliteit leidend in hun vakgebied Leergierige netwerkspelers Bewezen trackrecord Verantwoordelijk voor de service delivery van Mozaiq

Normen en waarden Klantgedrevenheid Prestatie boven verwachting Ondernemerschap Gelijkwaardigheid Respect en vertrouwen Openheid en eerlijkheid Samenwerking

Voorwaarden tot succes De beste willen zijn en blijven – handhaving en ontwikkeling van kwalitatief hoogstaande core competenties en dat bij de klant bewijzen is primaire focus van ieder QC Samenwerken – openheid over klanten – investeren in elkaar door kennisdeling – Van, met en door elkaar leren Continuïteit in de relatie met Mozaiq Een sterk en full-line service portfolio – op elkaar aansluiten van de core competenties De voordelen van deelnemers in Mozaiq zijn substantieel en meetbaar Gelijkwaardigheid van deelnemers

Missie Extern: Mozaiq levert ‘best in class’ oplossingen en diensten aan organisaties ten behoeve van het realiseren van hun doelstellingen op gebieden als: het bereiken van ‘operational excellence’, product innovatie en ‘customer intimacy’. De klant ervaart Mozaiq als een partij die prestaties levert die uitstijgen boven diens verwachtingen. Intern: Mozaiq is een platform waarop autonome bedrijven met een hoog kwaliteitsniveau langdurig en in volledige openheid samenwerken met als doel synergievoordelen te benutten. Klant - Mozaiq - Onderneming - Medewerker Win - Win - Win - Win