The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout
Positionering Binding van talent Ondernemerschap Binding van de klant Full service Grote ondernemingen Niche players Eenmans- bedrijven
Bedieningsmodel KlantMozaiqVerenigingQC QC QC QC QC QCAM MozaiqBV CAT
Focus intern Versterken van commerciële slagkracht Synergie in dienstverlening (multi service projecten en kennisdeling) Effectieve marktbewerking (continuïteit en diepgang bij een grote groep klanten) Efficiency van ondersteuning (administratie, sales en infrastructuur)
Quality Centers Specialisten op een onderdeel van het netwerk service portfolio Door innovatie en kwaliteit leidend in hun vakgebied Leergierige netwerkspelers Bewezen trackrecord Verantwoordelijk voor de service delivery van Mozaiq
Normen en waarden Klantgedrevenheid Prestatie boven verwachting Ondernemerschap Gelijkwaardigheid Respect en vertrouwen Openheid en eerlijkheid Samenwerking
Voorwaarden tot succes De beste willen zijn en blijven – handhaving en ontwikkeling van kwalitatief hoogstaande core competenties en dat bij de klant bewijzen is primaire focus van ieder QC Samenwerken – openheid over klanten – investeren in elkaar door kennisdeling – Van, met en door elkaar leren Continuïteit in de relatie met Mozaiq Een sterk en full-line service portfolio – op elkaar aansluiten van de core competenties De voordelen van deelnemers in Mozaiq zijn substantieel en meetbaar Gelijkwaardigheid van deelnemers
Missie Extern: Mozaiq levert ‘best in class’ oplossingen en diensten aan organisaties ten behoeve van het realiseren van hun doelstellingen op gebieden als: het bereiken van ‘operational excellence’, product innovatie en ‘customer intimacy’. De klant ervaart Mozaiq als een partij die prestaties levert die uitstijgen boven diens verwachtingen. Intern: Mozaiq is een platform waarop autonome bedrijven met een hoog kwaliteitsniveau langdurig en in volledige openheid samenwerken met als doel synergievoordelen te benutten. Klant - Mozaiq - Onderneming - Medewerker Win - Win - Win - Win