Een prestatie… is een open opdracht wordt gedaan door twee personen hoort bij een vakgebied is bedoeld om precies dát te leren wat je graag wilt weten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT …. een succesvolle combinatie?
Advertisements

Basisboek Interviewen 3e druk 2012
Het tweede werkstuk.
Eerste gebod De HEER vindt het fijn,
Rebound Salland. In deze PowerPoint… 1. waarom ik naar rebound ging 2. wat ik geleerd heb! 3. hoe ik terug wil naar school 4. wat ik nodig heb van.
Les 33 Dit wordt mijn spreekbeurt
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT voor een bewuste stap naar het hbo
Vervolgbijeenkomst 2 Procesfasering bij Leren Leren.
Portfolio presentatie
Presentatie introductie BGL
Kan je de onderdelen van een verslag uitleggen
Les 7 Deze les duurt 90 minuten
Tim Versluijs Leerdoelen.
Een biologisch onderzoek
Studie en opleiding Vrije tijd Groei en gezondheid Relaties
Een lessenserie van drie lessen
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Zijn de geboden van God moeilijk te volbrengen
Zinsdelen zijn net puzzelstukken!
KUNST Er zijn heel veel soorten kunst,
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Al doende leren training docenten
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Opstel schrijven.
2rootje ‘Dat is uit de kunst’
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Netwerknamiddag 7des en Se-n-Se
project Doelstelling Bevorderen van communicatie tussen kinderen. Oefenen van schriftelijke taalvaardigheden. Leren schrijven van brief of verslag.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Enkel 1 minuut van je tijd!!!
Onderzoeksplan.
Presenteren en communiceren
Centrum voor herstellende verslaafden en hun naasten
STIMULEREND KIEZEN Een blik op de wereld van de industrie TALENTEN EN INTERESSES.
PSO. Praktisch school onderzoek.
Programmeren Spreekbeurt Joris.
Project voorbereiden excursie Excursie naar 4 verschillende landschappen.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Jongeren en informatieverwerking. Informatie en de ‘generatie Einstein ‘ Een hardnekkige misvatting: Jongeren zijn voldoende ict-vaardig want ze zijn.
Handelingstheorie II Naam: Martine Bink
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
LOB normen en waarden Wat wil ik?.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Plan voor uitvoering. Gebruik je boek Begin bij 8.4 de innovatiecyclus Stap 1 is eigenlijk het onderzoek wat je al gedaan hebt Je begint je ontwerp met.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Kijken naar Kinderen Week 4
Plancyclus, les 4  Actualiteit  Vragen naar aanleiding van vorige les  Vragen over hoofdstuk 4 en 5  Observeren met een plan; het verschil tussen observeren.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
+ E-Portfolio Laat zien wat je in huis hebt! Docentendag 14 januari 2016 Jeroen Bakker Paragin Roelf Jager Advimaco.
WOENSDAG 16 MAART VRIJDAG 18 MAART NEDERLANDS. PROGRAMMA  15 minuten lezen uit het leesboek  Bespreken werkplanner  Nakijken opdracht 3 en 4 (lezen)
Talentgebieden – Interesses –Leervoorkeuren
Les 1. die ik met vallen en opstaan leerde: Als je iets wilt bereiken, moet je je focussen, keuzes maken én doorzetten.
Spreekbeurt in groep 4.
Klik hier om een titel te maken
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Spreekbeurt in groep 4 en 5
© UNIEK IN DE KLAS.
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Spreekbeurt in groep 4 en 5
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Les 4: iedereen is anders
Eigenaarschap.
Transcript van de presentatie:

Een prestatie… is een open opdracht wordt gedaan door twee personen hoort bij een vakgebied is bedoeld om precies dát te leren wat je graag wilt weten op een manier die bij jou past ziet er bijvoorbeeld zo uit…

Een prestatie… is een open opdracht wordt gedaan door twee personen hoort bij een vakgebied is bedoeld om precies dát te leren wat je graag wilt weten op een manier die bij jou past ziet er bijvoorbeeld zo uit…

Je zoekt een leuke prestatie uit… … en dan begin je met een stappenplan

Mijn naam:________________________________ Ik werk samen met: _________________________ Prestatie naam: ____________________________ Startdatum: ________Einddatum: __________ Hoofddomein: _____________________________ Ontwikkellijn(en): ___________________________ Wat wil je precies leren bij het domein: __________ Een prestatie duurt twee weken Een hoofddomein is een vakgebied zoals …

Mijn naam:________________________________ Ik werk samen met: _________________________ Prestatie naam: ____________________________ Startdatum: ________Einddatum: __________ Hoofddomein: _____________________________ Ontwikkellijn(en): ___________________________ Wat wil je precies leren bij het domein: __________ Een prestatie duurt twee weken Een hoofddomein is een vakgebied zoals …

Mijn naam:________________________________ Ik werk samen met: _________________________ Prestatie naam: ____________________________ Startdatum: ________Einddatum: __________ Hoofddomein: _____________________________ Ontwikkellijn(en): ___________________________ Wat wil je precies leren bij het domein: __________ Er zijn in de onderbouw 10 ontwikkellijnen Je ontwikkelt je persoonlijkheid Het gaat om…

Mijn naam:________________________________ Ik werk samen met: _________________________ Prestatie naam: ____________________________ Startdatum: ________Einddatum: __________ Hoofddomein: _____________________________ Ontwikkellijn(en): ___________________________ Wat wil je precies leren bij het domein: __________ Er zijn in de onderbouw 10 ontwikkellijnen Je ontwikkelt je persoonlijkheid Het gaat om…

Ontwikkellijnen Samenwerken Communicatie Probleemoplossend werken Informatie verzamelen en verwerken Creatief handelen Zelfstandigheid Zelfvertrouwen Respect Planmatig werken Verantwoordelijkheid

Mijn naam:________________________________ Ik werk samen met: _________________________ Prestatie naam: ____________________________ Startdatum: ________Einddatum: __________ Hoofddomein: _____________________________ Ontwikkellijn(en): ___________________________ Wat wil je precies leren bij het domein: __________ En hier schrijf je op wat je bijvoorbeeld over wiskunde wilt leren door het doen van deze prestatie Maar nu eerst verder met het stappenplan

Mijn naam:________________________________ Ik werk samen met: _________________________ Prestatie naam: ____________________________ Startdatum: ________Einddatum: __________ Hoofddomein: _____________________________ Ontwikkellijn(en): ___________________________ Wat wil je precies leren bij het domein: __________ En hier schrijf je op wat je bijvoorbeeld over wiskunde wilt leren door het doen van deze prestatie Maar nu eerst verder met het stappenplan

Oriënteren: In deze stap denk je na over de prestatie en maak je een woordweb of mindmap.

Voorbereiding: In deze stap denk je na over je plannen en bespreek je die met de opdrachtgever. Dit is meestal je vakdocent.

Plannen: In deze stap maak je een werkplan voor de rest van de prestatie. WatWieHoeveel tijd heb je er voor nodig? Welk materiaal heb je nodig? 1 2 3

Controle door een klasgenoot en het schrijven van een verslag:

Beoordelen: In deze stap wordt je werk beoordeeld door de opdrachtgever

En wat is er nu echt belangrijk…