Sjaloom in beweging Schoolontwikkeling
1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen.
1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling.
1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 3. Taalimpuls. -“Kansrijke Taal” 2 à 3 jaar. -”Zo leren kinderen spellen”
1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 3. Taalimpuls. -“Kansrijke Taal” 2 à 3 jaar. -”Zo leren kinderen spellen” 4. Rekenimpuls. -“Met Sprongen Vooruit”
1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 3. Taalimpuls. (teamscholing) -“Kansrijke Taal” 2 à 3 jaar. -”Zo leren kinderen spellen” 4. Rekenimpuls. (teamscholing) -“Met Sprongen Vooruit” 5. Versterking didactische vaardigheden (digiborden)