Communicate This Tim Versluijs CDM3. Inhoud Beroepsprofiel Interview Actieplan Toekomstvisie Motivatie Vragen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
Advertisements

Digitale middelen ter ondersteuning van het leren schrijven
Het samen verschillend doen
Centre of Innovation and Services (CIS)
Praktijkleren Waarom? Ontwikkelen van competenties binnen het beroep waarvoor wordt opgeleid. Niet alle competenties kunnen op school worden ontwikkeld,
het doorstroomrelevant beoordelen van het profielwerkstuk
… Verhoogt jouw kans op het vinden van werk …
1.
Opleiding en de Onderwijs Advies Commissie Introductie door Joost de Jong Week
Tim Versluijs Leerdoelen.
Duurzame inzetbaarheid 2 oktober 2012 Roel Gans. 2 Duurzame inzetbaarheid -Aanleiding -Uitdaging.
Advies en communicatiebureau
Benodigde competenties in de bibliotheek van de toekomst
Werkplaats wordt steeds meer ‘leerplaats’ Veranderende visie op leren.
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
Presentatie Resultatendag Digidorp/Digitale dorpscafés.
Naam: Tim Klijn Klas: MBI M1 Datum:
Domstad Samen deskundiger Presentatie Velon 12 maart 2007 Elleke Verwaijen Paul Veringa.
NIOC 2002 Corrie Huijs 18 april Corrie Huijs en Nico van Diepen Uitdagen en oriënteren op ICT competenties met webdesign E-mission  emotion.
SHL-competenties in beeld Studiedag Groen Proeven Amersfoort
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
Landbouwbreed Floracollege.
GKC-project Ruggengraat
17 september 2014 Workshop Visie en doelen.
Voorlichting keuzes Ouderavond klas 2 8 maart 2010.
Digitaal werken… Digitaal denken
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
Baanderheren, de school voor Loopbaanleren
“In de aanval op uitval”
Crowdsourcing Tim Versluijs. Inhoud Motivatie Wat is crowdsourcing? De acht stappen De vormen van crowdsourcing Voorbeelden Voordelen en gevaren Rol van.
Bureau informatie Alympus Personeelsadvies B.V. © Alympus.
TECHNIEK OP SCHOOL IN DE 21 STE EEUW SYNERGIE PROJECT BC2000 Presentatie samenwerking Buninessclub 2000.
Marktgroep Digitaal Werken
Social Media Door Dyonne en Yanthe
DOne Doorgedreven ondersteuning naar nieuwe economie.
het onderwijs van, voor én door Leermiddelen Marketing medewerker
Stagevoorlichting Taal- en cultuurstudies 7 april 2010.
SBB Summercourse, 18 juli Wat is sociaal kapitaal? “Alle mogelijke middelen van mensen uit het netwerk die ter beschikking komen voor een persoon.
moderniseren van het curriculum.
Het belang van een stage
1 Digitale Learning Content Studiedag AB&I Tilburg, 23 juni 2008 Ronald Spruit - LIC.
Het belang van een stage
IN 100 UUR NAAR EEN PASSENDE BAAN OF EIGEN BEDRIJF Jongerenprojecten
Wensen en verlangens van de Praktijk 6 maart 2008
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
2) De nieuwe dokter Wanneer u als arts nieuwe ideeën wil opzetten of vormgeven wordt u snel geconfronteerd met allerlei regels en hindernissen rond financiering.
Advies Team 1 Student City Stefan van Dijk Amber Wijngaard Tim Versluijs Rens de Graaff.
Tijdsplanning (intern voor Monica en Antoinet)
Studeren Rotterdam, 28 augustus Studeren Rotterdam, 28 augustus 2008.
Studieloopbaanbegeleiding
Professional PhD Program Symposium Grensoverschrijdende talentontwikkeling 28 mei 2015 Judith van Dongen - van den Broek.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 7 Stakeholderanalyse, wenselijkheid en haalbaarheid en vooruitblik elevatorpitch.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Project- management.
HNW Workshop Ambtenaar 2.0, 19/10/ HET NIEUWE WERKEN BIJ DUO.
Motivatie stage Marketing en Communicatie V.O. Patents & Trademarks Djéla Hania.
Brainstorm woensdag 10 september 2014 Wat verwacht de moderne WaterScout? Alexander Haccou.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Doelen realiseren met media
Doelen realiseren met media
Trends in het onderwijs
Building on People Opleiding Welzijn Toeleiding
ESF-ondersteuning voor bedrijven
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Keuzedeel internationalisering
Welkom FM/HIB Wie interesse in ondernemerschap?
Oc ritscompetenties Oc 19 januari ml.
Transcript van de presentatie:

Communicate This Tim Versluijs CDM3

Inhoud Beroepsprofiel Interview Actieplan Toekomstvisie Motivatie Vragen

Interview Baan Trends Advies Toekomst Concurrenten Intern

Communicatieadviseur digitale media Beroepsprofiel Competenties: Relaties bouwen en netwerken Overtuigen en beïnvloeden Presenteren Formuleren en rapporteren Uitgebreide kennis van (het inzetten van)digitale media Taken - Schrijven van communicatieplannen (gericht op digitale media) -Opzetten/ondersteunen van marketingcommunicatie projecten, in het bijzonder op het gebied van multichannel marketing en digitale media - Ontwikkelen van marketingconcepten en communicatieproducten, met name in een multimediale context

Actieplan Rond je opleiding af Keuzevakken Minor Hoorcolleges/workshops Stage Boeken Netwerk!

Vervolg actieplan Blijf op de hoogte Werk aan je mindere kanten Bedrijfsbezoeken Afstuderen

Toekomst -Veel vraag naar nieuwe media -Strengere wetgevingen -Steeds meer opleidingen -Overload aan middelen / _spreuk_toekomst.jpg

Waarom een Communicatieadviseur digitale media worden? Afwisselende werkzaamheden Sluit prima aan op je opleiding Leuk salaris Goed toekomstperspectief

Vragen?