Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne Rumour around the brand

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Verkiezing Project van het Jaar 2012
Advertisements

BFB-bier-krat Q
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Een balletje voor Oranje-Zwart Extra inkomsten voor nog betere training en trainingsmaterialen.
Samen ouder worden in en rondom De Bron 10 oktober 2013 Werkconferentie.
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
NOVEMBER/DECEMBER 2013 WelkomNaar school DieuwkeJayden ZoëIfy Ferre Hiep Hiep Hoera Lysandrick 7-11: 1 jaar! Nils 16-11: 3 jaar! Kay 3-12: 3 jaar! Activiteitenagenda.
Dinsdag van 9.00 tot uur Woensdag van 9.00 tot uur Donderdag van 9.00 tot uur Vrijdag van 9.00 tot uur Eventueel andere openingstijden.
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Optimalisatie Marketingplan per 1 Mei 2009 Aparte inkoopkorting voor startpositie distributeur Distributor U Inkoopkorting 15% Sponsormarge 15% Ass. Supervisor.
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
WEBCARE BIJ.
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
Bussink Kerstbrochure 2009
Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne  Rumour around the brand  Salesboost  Loyaliteit  Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Nieuwsbrief 12 april 2013 Agenda: Maandag 15 april: groep 3 Blijde wei Dinsdag 16 april: groep 4 Blijde wei Woensdag 17 april: Juffendag/Lustrum Maandag.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Aan de slag met Evernote Documenteer je leven, overal en altijd 1.
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
1 Masterclass Talentmanagement 22 september 2011.
Workshop contentstrategie
Marketing Werkgroep 6.
WELKOM BIJ HET RACKETLON EVENT VOOR 55-PLUSSERS. WAT GAAN WE DOEN? Presentatie Wie zijn wij? Wat is ons doel? Geschiedenis Wat is racketlon? Waarom racketlon?
Big Data - De hype voorbij Toepassing bij Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en Rabobank Piet Daas (CBS) Hilde van Hulten (Rabobank) Klik hier voor.
Bedrijfsfilm bij ingang van beurs met een impressie van 15 jaar Tech Data.
Samen een goed merk promoten
HP PSG NL Marketing planning FY11
Kwalitatieve Leadgeneratie
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
WELKOM. Alternatieve Geuren DROM in M ü nchen.
Workshop stakeholdermanagement & Netwerkborrel 19 september 2013 Bereik de 18 e hole en vier het succes op de 19 e !
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
Voorganger:Ds. Tigelaar Voor de dienst Voor de dienstPs. 102: 13 Na de zegen SchriftlezingMa Tekst Na de zegenLb. 328 SchriftlezingMatteüs 5: 13-20,
-> sponsors en sportclubs verdienen het samen!
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
Sponsorpakketten The Social Enterprise Society Microsoft Lync is de snelst groeiende all-round communicatie oplossing van dit moment. Rondom.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
voor jouw klanten Online werkplek op elk device
Welkom S.G. De Triade Leerjaar 1.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
ontdek wat jij kunt bereiken
Welkom op donderdag 22 januari 2015 Vanaf 17:00 tot 19:00 uur (incl
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
&. Zware competitie Avontuur Enorme media-exposure Dat is Le Dakar 2011, de zwaarste rally ter wereld. En u kunt onze partner zijn in deze uitdaging.
Stap 3; Constant of Variabel?
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Nieuwsbrief 7 december 2012 Agenda: 11 december: groep 7 en 7/8 excursie havenmuseum 14 december: kerst creamiddag 19 december: kerstviering vanaf
4. Online strategie Internet scorecard
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Dinsdag 10 juli 2018 Haarlem EventStreet |.
Transcript van de presentatie:

Nitro Circus Campagne Doelstelling campagne Rumour around the brand Salesboost Loyaliteit Relatie management Doelgroep Managed SMB (500 kopende klanten) (inclusief ITPRODEALERS) Unmanaged SMB (±5000 klanten) Retail* * Op deze klantenset is een speciaal programma van kracht. Campagne periode 1 oktober t/m 30 november 2013 Wat willen we met de communicatie rondom de campagne realiseren Informeren over de campagne, aanbiedingen en leveranciers Aanzetten tot aankoop Top of mind positie creëren bij de reseller

Nitro Circus Campagne: ACTIEMECHANISME Ontvang STUNT PUNTEN van ALSO Reseller ontvangt in actieperiode STUNT PUNTEN op behaalde omzet op uw merk. Mechanisme Reseller ziet op ALSO webshop hoeveel ‘STUNT PUNTEN’ hij of zij heeft gespaard en wat zijn persoonlijke doelstelling is. Doelstelling 1: 25% overscoren = 1 VIP kaart t.w.v. €200,- Doelstelling 2: 50% overscoren = 2 VIP kaarten t.w.v. €400,- Aan het einde van de campagne periode ontvangt de resellers 1 of 2 VIP kaarten voor het ALSO Exclusive Partner Event 2013 2.0 (t.w.v. €200.- p/s) Aantal ‘STUNT PUNTEN’ bij behaalde omzet € 500,-  1 STUNT PUNT

**ALSO’s NITRO CIRCUS WEBSITE** Nitro Circus Campagne: INZET MIDDELEN MARCOM NITRO CIRCUS actie website waarop alle informatie omtrent deze campagne en participerende vendoren te vinden is Algemene campagnemailingen richting complete ALSO database NITRO CIRCUS vendor actie mailingen ‘’Nitro Circus STUNT aanbieding!’’ (dedicated) Banners op www.also.nl front-page en webshop Banners op vakgerelateerde website Banner onder alle persoonlijke directe email communicatie Advertentie & redactionele aandacht in verschillende vakbladen Sales incentive Call Centre Social Media (Linkedin, Twitter, Facebook) Push notificatie via de ALSO APP ONLINE STUNT PUNT CALCULATOR **ALSO’s NITRO CIRCUS WEBSITE**

Nitro Circus Campagne: Sales lunch training Tijdens de campagne krijg je een uur de tijd om de salesmedewerkers van ALSO extra te trainen op jouw merk en product. Hoe je dit in wilt vullen is helemaal aan jou! Te denken valt aan een productdemonstratie en een presentatie waarin de USP’s nogmaals benadrukt worden. De grote trainingsruimte van ALSO staat een uur lang geheel tot jouw beschikking. Er wordt tijdens de training een uitgebreide, luxe lunch geserveerd.    Locatie: Grote vergaderzaal bij ALSO in Nieuwegein Tijd: 12.00 uur – 13.00 uur Aantal personen Max. 20

Nitro Circus Campagne: STUNT AANBIEDING Tijdens de campagne krijgen alle participerende leverancier verschillende (afhankelijk van bijdrage) momenten voor een dedicated HTML E-mail. Deze E-mail gaat naar ALSO’s complete database van 4000 contacten met een gemiddelde openingspercentage van 40%. Na het versturen zal Sales dedicated gaan uitbellen op deze aanbieding. SPIFF!!! De resultaten van deze speciale STUNT aanbiedingen worden gemeten en bij elkaar opgeteld zodat we aan het einde van deze campagne verschillende winnaars hebben. Package Zilver: 2x SPIFF incl. HTML Package Gold: 4x SPIFF incl. HTML SPIFF prijs: 50cc Mini bike  

Nitro Circus Campagne: Exclusive Partner Event 2013 2.0 Target Er zijn 100 plaatsen te vergeven onder SBM klanten en ITPRODEALERS. Retail is aanwezig op uitnodiging. Daarnaast zullen de participerende vendoren en het management van ALSO aanwezig zijn. Locatie Dit bijzondere evenement vindt plaats in de Ziggo Dome in Amsterdam. Je wordt ontvangen in onze eigen ingang waarna er genoten kan worden van een diner in de Member Lounge. Ook deze ruimte is exclusief voor ALSO en haar gasten. Vervolgens staat er een groot spektakel op ons te wachten die wij gaan aanschouwen vanaf de VIP locatie ‘Live Avenue’. In de Live Avenue hebben wij twee eigen barren tot onze beschikking en kunt u zowel zittend als staand genieten van de show en het gezelschap. Kom alvast in de stunt sferen! Bekijk hier een filmpje over Nitro Circus Live en neem alvast een voorproefje op het ALSO Exclusive Partner Event 2013 2.0! Datum Dinsdag 3 december 2013 Programma 17.30 – 18.00 Ontvangst 18.15 – 1930 Diner in de Member Lounge van Ziggo Dome 19.30 – 22.00 VIP NITRO CIRCUS LIVE 22.00 – 23.00 Na borrelen Uitnodiging Reseller kunnen sparen voor hun eigen toegangsticket. De overige resellers worden persoonlijk benaderd door de accountmanagers van ALSO. ALSO zal in samenwerking met al zijn vendoren de verschillende klanten uitnodigen

Nitro Circus Campagne: Bijdrage Concreet, wat krijgt u… Resellers sparen STUNT PUNTEN op al uw producten! 4x single-vendor HTML actie mailing ‘’Nitro Circus STUNT aanbieding’’ in oktober en november inclusief SPIFF! 2 x ticket ALSO Exclusive Partner Event @ Ziggo Dome (Nitro Circus LIVE) Dedicated in-house sales lunch training Bijdrage GOLD pakket €5.000- * *Deze kosten zijn additioneel naast de mogelijke standaard marketing- en communicatie pakket bijdrage (bijv. ITPRODEALS). Al de bovenstaande activiteiten dienen in de maanden oktober en november afgenomen te worden.

ALSO Nederland B.V. Archimedesbaan 26 3439 ME Nieuwegein Netherlands FR CH AT DE NL DK LT LV EE FI SE NO ALSO Nederland B.V. Archimedesbaan 26 3439 ME Nieuwegein Netherlands Tel: 030-6084700 Fax: 030-6081680 www.also.nl www.also.com