Een Revolution! De huidverzorging van baby’s zal nooit meer hetzelfde zijn 1 Isabel Sandra Laboratoires Expanscience Isabel Sandra Laboratoires Expanscience.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

een duurzaam bouwproject REALISATIE DOOR LEERLINGEN
Dierproeven. Leg dat maar eens uit!
Vitamine G Voordracht Klankbordgroep beleid maart 2206 Vitamine G: effecten van een groene omgeving op gezondheid, welzijn en sociale veiligheid.
De Horstgemeenschap Van passanten tot participanten.
Onderwerpen Bijdrage aan beter milieu
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Jongeren, natuur en mobiele telefoons
WORKSHOP GESLAAGD IN HET VAK: ROC MONDRIAAN – DE HAAGSE HOGESCHOOL 3 OKTOBER 2013 ONDERNEMERSCHAP EN ONDERWIJS.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
VEILIGE MOBILITEIT: THE GOOD, THE BAD & THE UGLY BRON: TOSHIBA EUROPE GMBH.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
 Wiki … wat ?  Wiki … hoe ?  Wiki …wanneer ? WikiProgramma Wiki.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Gastcollege Utrecht 17 oktober 2013 Thomas van Essen Spam & social media.
Kiezen in mavo 3 26 september 2013.
15.000,00 korting , % ,00 AAN TE GEVEN WAARDE (ATW) ATW = Catalogusprijs =Prijs excl. korting BTW ,00 BTW catalogusprijs Totale.
Resultaten bevraging voorzieningen “participatie ouders”
Technische geletterdheid en onderwijs
ERASMUS+. Waarom nieuw programma? Begrotingen EU: zevenjaarlijks : Een Leven Lang Leren : Erasmus+
ACHTERSTANDBESTRIJDING EN REFERENTIENIVEAUS voor taal en rekenen in het VO Wat staat scholen te doen? Flitspresentaties september / oktober 2012 –
Selectiebeleid en elftalindeling seizoen 2014/15 Jeugdcommissie SV Eemnes Bijeenkomst SV Eemnes 27 september.
Griepcampagne Persconferentie 25 september 2013
Infraroodcabines met Vitae-Low Glare stralers.
Geld & Geluk Laura Spierdijk.
Het innovatiemodel van IMEC
Afsluitenbeginnen Eeuwenoude wijsheid voor de toekomst.
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede en sociale uitsluiting Julien Van Geertsom.
MASTERPROEF IO 2010 Howest PIH - FLORADAK Student: Brecht Decraecker Promotor Howest:Jan Detand Promotor Floradak: Marcel Eykens.
Universal Design for Learning 24/09/2013 UGent Karen Leyman.
WiNA Wiskunde Informatica Natuurkunde. IFT Maandag 28 Schema: 15u(vrouwen)-15u30(mannen): veldlopen 16u30: basketbal 16u30: volleybal.
DOELSTELLING Eliminatie van de Mazelen tegen 2015.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Sociale media op school
Werkgroep Activering 10 januari Agenda Goede praktijk: Intégra plus "Parcours Territoriaux d’Inclusion Sociale " Stand van zaken: –Ontwerp van omzendbrief.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
INVLOED VAN MARKETING OP CONSUMENTEN
Hoofdstuk 2 Klimaatzones en landschappen, par. 12 en 13
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
UITWISSELINGEN TUSSEN ROCKFESTIVALS Inc’Rock / Rock Landen / Release Europees Fonds voor plattelandsontwikkeling: Europa investeert in zijn platteland.
1.Het Vlaams Netwerk van verenigingen waar armen het woord nemen , het Europees jaar in de strijd tegen armoede en sociale uitsluiting 3.Armoede.
Nieuwe Europese Strategie “Europa 2020” Intelligente, Duurzame en Inclusieve Groei (3 Maart 2010)
Baarmoederhalskanker
Dynamo Project: managementondersteuning voor sportclubs
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Herbalife Outer Nutrition
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Groep Colruyt en ‘participatie’
Ontdek Scouting!.
ontdek wat jij kunt bereiken
Netwerk coördinatoren VZ
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Economisch en Maatschappelijk toegevoegde waarde van gezondheid(szorg) en welzijn. Kick off bijeenkomst Professionele Leergemeenschap, 2 september 2015.
Quiz: Vraag 1 Hoeveel profielen zijn er voor het vmbo? b. 7 profielen
AgeLOC ME Productpresentatie ONTDEK. Inhoudstafel 1. Hoe het allemaal begon Anti-aging huidverzorging van morgen 3. ageLOC Me personaliseren en.
Start to Run 2015 Informatie (nieuwe) locaties. 2 Ontwikkelingen De loopsport zit nog steeds in de lift (3 e loopgolf) Versnipperde loopsportmarkt (initiatieven.
Presentatie VMBO Utrecht. BrugklasToelaatbaar met LOVS VMBO- BasisOverwegend V- scores, met af en toe een IV – score VMBO- kaderOverwegend IV- scores,
De politieke en economische omgeving Hoofdstuk 5.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Onderzoek & Advies Voor een kennisgedreven toekomst voor West-Vlaanderen: Visie op de uitbouw van het hoger onderwijs en het onderzoek in de provincie.
Arganolie in de meeast zuivere vorm, arganolie zonder enige toevoeging. Onze arganolie is op grond van strenge kwaliteitsnormen en toezicht geproduceerd,
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Wat is een webquest?.
De provincies gaan lokaal
3. Maar zo zien we niet alles, en bovendien is het beeld vlak.
Chemie Overal , hoofdstuk 2.5
Rapid Age Spot Correcting Serum Clinical Strength
Hoe doen we dat in de Drechtsteden?
Transcript van de presentatie:

Een Revolution! De huidverzorging van baby’s zal nooit meer hetzelfde zijn 1 Isabel Sandra Laboratoires Expanscience Isabel Sandra Laboratoires Expanscience

2

MUSTELA EEN NIEUW HOOFDSTUK BEGINT….. 3

WERELD INNOVATIE 4 10 jaar fundamenteel ondezoek 6 patenten 15 publicaties en communicaties over vooruitstrevende technologie Mustela ontketent een revolutie op het vlak van innovatie, ontwerp en ontwikkeling van Baby producten door het verder ontdekken en implementeren van de mysteries van de ontwikkeling van de babyhuid

Het nieuwe Mustela Bébé verhaal….. 5

Het Mustela Bébé verhaal 6 Een zintuigelijk verhaal Een wetenschappelijk verhaal Een verhaal over veiligheid, natuurlijk !

7 Avocado Perseose Natuurlijk actief bestanddeel, afkomstig uit de verantwoorde bioteelt Duurzame bevoorradingsketen Eco-ontwikkeld procede en afkomstig van onze expertise in plantaardige biologie Biomimetisch bestanddeel: samenhang en dialoog tussen de plantaardige biologie en de biologie van de huid Volledige en unieke werking vanaf de oppervlakte tot in het diepste van de huid Versterkt de huidbarrière en het niveau van hydratatie Vecht tegen aggressies Bewaardt het celkapitaal

Resultaten van veiligheidstesten met zeer hoge scores Producten met een bevredigend en performant resultaat Zeer aangename texturen en geapprecieerd door onze gebruikers Een primeur voor de marktleider van babyproducten Producten met gemiddeld 92% aan ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Uitsluiten van bepaalde ingrediënten. Integratie van een uniek actief bestanddeel. Integratie van de kennis verworven door E.V.E.I.L.S. en een actief bestanddeel, Avocado Perseose, in onze formules 8 Zintuigelijk plezier Veiligheid Natuurlijkheid Doeltreffendheid & Tevredenheid

Mustela biedt een compleet gamma BAD VERZORGING TOILET WELZIJN LUIERWISSEL Nieuwe segmenten 9

MUSTELA BEBE Dermatologische Expertise 10 jaar onderzoek Wereldprimeur Vanaf de geboorte FUNDAMENTEEL ONDERZOEK Beschermt het celkapitaal van de huid PLANTAARDIGE BIOLOGIE TOT AAN DE STAMCELLEN VANAF DE BARRIERE BIOMIMETISME Doeltreffendheid en hoge tolerantie FORMULERING NATUURLIJKHEID DOELTREFFENDHEID PLEZIER

Neem deel aan de REVOLUTIE! 11

SEPTEMBER Lancering Mustela op Facebook, Twitter & YouTube Lancering nieuwe website & mobiele site

SEPTEMBER Wedstrijd op

OKTOBER 2013 = MUSTELA BEBE MAAND!!! -15% op het volledige Mustela Bébé gamma! Ongelimiteerd in hoeveelheid! Bovenop de korting door de apotheker!

SEPTEMBER-OKTOBER Babydays : wedstrijd in samenwerking met Playskool

SEPTEMBER-DECEMBER De Roze Doos Acties Club Mustela Newsletters … 16

VRAGEN? 17