Focus op vakmanschap standaardmodellen in SPBS
Terugdringen VSV Verkorten en intensiveren van opleidingen Nieuwe kwalificatiestructuur Urennorm Focus op vakmanschap
Organiseren van leerroutes in aktiviteitenplannen Begeleiden van studenten obv aktiviteitenplannen Gebruik maken van workflow, signalering, rapportages...en beoordelingen SPBS
Door inzet SPBS VSV helpen terugdringen door tijdig achterstand te signaleren en daarop in te kunnen spelen Door inzet SPBS grip krijgen op meer in minder tijd Beoordelingen passen binnen kader nieuwe KD’s Experimenten met digitaal werken en onderwijstijd en mogelijke rol SPBS bij ontheffing urennorm Relatie tussen Focus op Vakmanschap en SPBS
.... maar hoe? Dan nu aan de slag met SPBS
Verandering – onderwijs is niet statisch Inhoud laat bekend – lang vooruit plannen niet haalbaar Beheer – hoe hou je het overzichtelijk Belangrijkste knelpunten om te overwinnen
1)Maak een aktiviteitenplan voor je beoordelingen Concept inzet SPBS
1)Maak een aktiviteitenplan voor je beoordelingen 2)Maak aktiviteitenplannen voor je uitvoering (met workflow) Concept inzet SPBS
10
11
STUDENT
Concept inzet SPBS
Zorgt voor een duidelijke ‘kapstok’ Deze is niet/nauwelijks aan wijziging onderhevig Voor de onderliggende onderdelen -> snel kunnen reageren en flexibel inrichten Voordelen Model
Peilen animo -> moeten we hier mee verder? Doelstelling Three Ships vandaag
Vragen?