WebHIS Call Manager 3.5.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders Versie september 2013.
Advertisements

LCMS 1.3 Kort samenvatting “Wat is het verschil met CEDRIC?”
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters Versie sept 2013.
Inleiding tot inhoudsopgaven j Druk dan op F5 of klik op Diavoorstelling> Vanaf begin om de cursus te starten. Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen.
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
De Altijd meteen aan de slag
LRP PASTORALE EENHEID release 2.1 Koos Willemse.
Uw Onderwijsportal inrichten met PortalCMS Integratie > Profielen > Communicatie > Communities > Blogs > Referenties.
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders.
LRP FONDSEN /ABONNEMENTEN/REKENINGEN release 2.1 Koos Willemse.
Geef uw zorgverlener toestemming voor het delen van uw medische gegevens! Informatiefolder gegevensuitwisseling voor zorgconsumenten in Zuid-Holland.
AccrA Zaalreserveringssoftware voor klein en groot
Training voor Microsoft® Lync™ 2010 voor gemachtigden
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Feedback applicatie Introductie in het gebruik Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft.
Profiel- en privacy-instellingen bijwerken j en druk daarna op F5 of klik op Diavoorstelling > Vanaf begin om de cursus te starten. Klik op de berichtenbalk.
Automatic Delivery Rewards Tutorial. Wat is ADR? Automatic Delivery Rewards (ADR) is voor u de gemakkelijkste manier om uw favoriete producten te ontvangen.
Werken met een Adressenbestand
VIJEO DESIGNER.
Werken met een adressenbestand
Werken met een adressenbestand in Word 2010 wo
Challenge the future Delft University of Technology Augustus 2010 Korte handleiding Metis Plus Augustus 2010.
WebHIS Call Manager 3.5.
Verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturingdossiermatchingrapportage.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Snelzoekgids voor video Een videogesprek starten 1.Plaats de aanwijzer op de foto van een contactpersoon en klik op de cameraknop. 2.De contactpersoon.
Snelzoekgids voor audiogesprekken
Een korte rondleiding door een aantal schermen van Exquise NextGeneration
Werken in K.U.Loket Syllabi. 1 ZoekmogelijkhedenVolledige lijst opvragen is ook mogelijk, maar kan lang duren Start in K.U.Loket de toepassing “mijn syllabi”
Klikdemo: CRM maken en wijzigen van afspraken in de agenda Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je afspraken.
Klikdemo: CRM maken van contactmomenten en werkafspraken Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je contactmomenten.
Klikdemo: CRM registreren acties Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je bij een werkgever acties kunt registreren,
1.Klik in het hoofdvenster van Lync op het tabblad Chatruimten. 2.Typ in het zoekvak de naam van een ruimte of een of meer trefwoorden. De overeenkomende.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een contactpersoon toevoegen Via uw lijst met contactpersonen kunt u gemakkelijker communiceren.
Snelzoekgids voor Lync 2013 VERTROUWELIJK. Alleen verspreiden aan partners die een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Microsoft verleent geen.
Lync-vergaderingen Deelnemen aan een Lync-vergadering
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
DEMO: Hoe werkt de nieuwe registratieprocedure van BEA?. De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Een Lync-vergadering plannen Als u Outlook gebruikt, kunt u een Lync-vergadering plannen met de.
Instructie systeem: organisatiedeel Klik op button ‘aanmelden organisatie' op
Snelle naslag voor © 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Lync Web App Deelnemen aan een Lync-vergadering met computeraudio Als u niet.
Snelzoekgids voor © 2013 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Het startscherm van Lync In het startscherm van Lync bevinden zich in de hub.
Handleiding LoGiApp tbv Riwo Transport
Subsidie individueel vervoer:
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Unfold your potential Excellente Excel-tips Februari 2015.
Invullen van de tevredenheidspeiling door ouders via het Ouderportaal.
LAM Forum LAM Forum : presentatie. LAM Nederland website Laatste keus in het menu „LAM Forum“ opent een nieuw tabblad met het LAM Forum.
Aanvragen OSO dossiers binnen Magister Ga in de RDP versie van Magister naar Leerlingen > leerlingen> Overstapdossier aanvragen:
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Werken met JOIN UT Tom Buys Maart 2016.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Agenda-slide. Starten met het Figlo Platform Figlo Manager instellingen.
Gegevens exporteren Handleiding
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
SNEL VAN START MET DE RAMINGTOOL VAN BOUWKOSTEN.NL
SNEL VAN START MET DE RAMINGTOOL VAN GWWKOSTEN.NL
Training: Cliëntsessies
SNEL VAN START MET DE RAMINGTOOL VAN BOUWKOSTEN.NL
Zoeken en filteren Handleiding
Zoeken en filteren Handleiding
Training: Cliëntsessies
ClupApp van HTV Berg & Dal
Handleiding NODR Schade App
Handleiding ABAX app rittenregistratie-systeem
Transcript van de presentatie:

WebHIS Call Manager 3.5

WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming mailServer RSP/LDAPServer WebHIS Ketendossier WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServer RSP/LDAPServer

Call Manager 3.5 een nieuwe versie met een aantal nieuwe schermen en nieuwe functies: Uitbreiding met BSN, met controle en WID Landtoevoeging en postcode Opmerkingen met einddatum Call registratiescherm aangepast Tijdsregistratie uitgebreid volgens wettelijke normen Call afhandeling is aangepast en uitgebreid met HISfuncties

Beginnen !!!!!

De assistente aan het werk

Messageboard met altijd de laatste informatie en wijzigingen Kies voor “Registreren”

Ook zoeken op BSN mogelijk Klik op gevonden patient

Uitbreiding met land en postcode Ook BSN met WID Attentieregel met einddatum

Landcode staat normaal op NL maar men kan uit tabel ook nu land kiezen en juiste postcode invullen, dit voor evt. factuur

Landcode staat normaal op NL maar men kan uit tabel ook nu land kiezen en juiste postcode invullen, dit voor evt. factuur

Attentieregel met einddatum

Bij de opmerkingen kan nu een einddatum vermeld worden zodat na de einddatum de opmerking automatisch wordt verwijderd. Ook de gebruikerscode wordt vermeld.

BSN wordt ingevuld via COV controle of via BSN opvragen Ook BSN met WID BSN opvragen

Klik op tabblad WID voor invullen soort document en nr. (ook mogelijk met barcodelaser)

Klik op tabblad WID voor invullen soort document en nr. (ook mogelijk met barcodelaser)

Na invullen ID en nr. aangeven dat ID is vastgesteld

Call Registratiescherm drastisch gewijzigd

Checklist bij invullen velden Bezoekadres alleen invullen bij visite in agenda Call Registratiescherm drastisch gewijzigd

Checklist bij invullen velden Bezoekadres alleen invullen bij visite in agenda Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd Tabbladen voor info: Patientgegevens en medische gegevens

Opmerkingen met einddatum hier zichtbaar of aan te vullen Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd

Invoeren S-regel of start Triage

Eerdere contacten op HAP zichtbaar in “intern dossier” “extern dossier” alleen met rechten en koppeling

Afspraak maken voor patient op gebruikelijke methode

Als afspraak is gemaakt ook urgentie en einde gesprek registreren

Zie checklist, alles op groen Als afspraak is gemaakt ook urgentie en einde gesprek registreren

Het maken van een afspraak voor de visitearts

Selecteer patient

Registreer contact En kies daarna voor visiteagenda

Bij keuze visiteagenda verschijnt automatisch het scherm voor invullen bezoekadres Kies voor overnemen huidig (woon)adres of vul bezoekadres in.

Bij keuze visiteagenda verschijnt automatisch het scherm voor invullen bezoekadres Bij overnemen neemt hij het bestaand adres over, voeg telefoonnummer(s) toe en klik op OK

Daarna kom je in de agenda en kan de afspraak gepland worden

Alles in de checklist weer op groen, klik op OK

Patient of visitearts arriveert bij patient, melding in agenda

Ga naar menu “agenda”

Afhankelijk van keuze ziet u 1 of meerdere agenda’s

Als patient is gearriveerd wijzig dan de status, dit wordt ook in de tijdsregistratie geregistreerd.

icoontje veranderd van fiets in stoeltje

visite Bij het vertrekken van de visitearts naar de patient graag de status wijzigen. Dit wordt geregistreerd in de tijdsregistratie en is ook zichtbaar in de agenda Ook kan men de status wijzigen als de arts gearriveerd is bij de patient. Dit wordt ook apart geregistreerd in de tijdsregistratie

visite Bij het vertrekken van de visitearts naar de patient graag de status wijzigen. Dit wordt geregistreerd in de tijdsregistratie en is ook zichtbaar in de agenda Ook kan men de status wijzigen als de arts gearriveerd is bij de patient. Dit wordt ook apart geregistreerd in de tijdsregistratie

Een voorbeeld van de tijdsregistratie die Call Manager automatisch bijhoud als de status wordt gewijzigd

Patient selecteren vanuit agenda De arts aan het werk - Patient selecteren vanuit agenda en het registreren

Arts kiest vanuit hoofdmenu voor “agenda”

Arts kiest vaak voor 1 agenda Met 1x klikken op patient goed beeld van de klacht en het verleden

Tijdsregistratie zorgt ervoor dat alle tijden automatisch worden geregistreerd. Als gebruiker van CM heeft u daar praktisch geen last van

S O E P onder elkaar Tabbladen met medische informatie Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd

Met bekende S O E P methode registreren Bij E-regel automatisch naar ICPC tabel of handmatig met dubbelklik Dit is afhankelijk van instellingen in beheer

Bij tab naar E-regel komt ICPC naar voren (dit kan afgedwongen worden – instelling in Call Manager)

Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule De arts aan het werk - Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule

Daarna bij voorschrijven de keuze tot EVS (indien aanwezig) of “voorschrijven” Medicatiedossier is ook apart zichtbaar

EVS is oproepbaar als HAP deze heeft aangeschaft

EVS biedt allerlei opties Ondersteuning NHG-Standaard en Patientenbrieven op geselecteerde ICPC code

EVS biedt allerlei opties

EVS biedt allerlei opties Selecteer voorkeur van gewenste medicatie Informatie medicatie middels electronisch Kompas

EVS biedt allerlei opties

EVS biedt allerlei opties Bij juiste keuze dubbelklik op medicijn

Medicatie wordt meegenomen naar voorschrijfscherm, inclusief dosering en aantal

De arts aan het werk - verwijsbrief

Verwijsbrief binnen Call Manager Bij aanklikken verschijn automatisch pop-up voor selectie geadresseerde (derde)

Verwijsbrief binnen Call Manager Na keuze derde kiest u voor de juiste template (verwijsbrief)

Verwijsbrief binnen Call Manager In de verwijsbrief kunt u type en velden selecteren vanuit journaal, net zoals in uw HIS

Selecteer met kruisje regels die u mee wilt nemen

Geselecteerde tekst staat nu in verwijsbrief

Verwijsbrief kan geprint worden en is automatisch opgeslagen binnen Call Manager Als registratie klaar is kiest u voor “afhandelen”

De arts aan het werk - tijdsregistratie

Alle tijden worden automatisch geregistreerd. Dit is een wettelijke eis. Deze informatie wordt alleen getoond als er tijden ontbreken. Actietijden zijn opvraagbaar, ook achteraf

Alle tijden worden automatisch geregistreerd. Dit is een wettelijke eis. Ook is hier zichtbaar “wie deed wat”

Medische informatie van de huisartsendossiers en/of andere medische instellingen

Medische dossiers zichtbaar Dit kan op 3 manieren: LSP – Landelijk Schakel Punt OZIS – regionaal schakelpunt Ziekenhuis - ZIS

Medische dossiers zichtbaar Alle methodes worden ondersteund in Call Manager Wij laten u een willekeurige methode zien

Arts logt in en gaat naar de agenda

Arts selecteert patient vanuit agenda, bij medische informatie is er ook een bliksemschicht zichtbaar

Extern dossier zichtbaar:

Extern dossier zichtbaar: Nu op meerdere methodes dossier zichtbaar

Altijd een melding naar de eigen huisarts

Extern dossier zichtbaar: Volledige journaal …

of alle medicatie ….

of alle meetwaardes

Medische registratie volgens de bekende S O E P methode externdossier

Na inzage medisch dossier afhandeling in het registratiescherm, dus ook invoer ICPC

Voorschrijven met voorschrijfmodule of eventueel EVS

Voorschrijven met de voorschrijfmodule of eventueel EVS

Na registratie klik op “afhandelen”

Visite rijden Dit kan met een visitelijst maar ook via een notebook met UMTS of HSDPA verbinding, u heeft toegang tot al uw patientengegevens en heeft u de beschikking over al uw informatie zoals u op de huisartsenpost gewend bent.

WebHIS Call Manager in de visiteauto Steeds meer HAPs hebben Call Manager mobiel

Visitearts kan in de visiteauto volledig met Call Manager werken

Wanneer de visiteauto aankomt bij de patient kan de status in de agenda gewijzigd worden. Dit is voor de tijdsregistratie en ook gelijk zichtbaar voor de thuisbasis

Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld. Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager

Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld. Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager

Door het wijzigen van de status wordt de tijdsregistratie automatisch bijgehouden en hoeft de visitearts achteraf niets te doen

Nog vragen? Neem dan contact op Labelsoft Telefoon 079 – 3615652 info@webhis.nl of bij helpdesk helpdesk@webhis.nl