Turnaround (bij Multifunctionele Accomodaties)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemende Netwerken. Een ondernemend Netwerk 1937: The Nature of the Firm Ronald Coase.
Advertisements

Peter Kuijer, TrainerMatch Eddy van Eeden, Oopen
STRATEGISCHE PLANNING
Wie zijn we en wat drijft ons? Cameleon, cultuur die je beleeft.
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
Business concept SMART-consultants
Hoofdstuk 1 - Inleiding Wat is een organisatie? mensen middelen
Tussenrapportage KleurRijk Almelo Februari Hoofddoelen 1.Gedeelde visie op integratie 2.Netwerkvorming 3.Wetenschappelijke onderbouwing 4.Kennisoverdracht.
2C1’s Excellent Vision. Mission: 2C1’s Excellent Vision wil in de markt opvallen doordat onze klanten hogere rendementen behalen dan die bedrijven waarvoor.
Facility management en inkoop
Les 1 M&O.
Van concept naar realisatie
Projectmanagement Week 8 31 maart Agenda De PM tools van het kernproject Planning Begroting Statusrapport Actie- en besluitenlijst Afronding van.
Projectmanagement Week 5 8 maart 2010
Leeftijdsbewust personeelsbeleid bij Kind en Gezin Hebben en (h)ouden
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Agentschap voor Natuur en Bos
H2 – Strategische marktplanning HET GROTE PLAATJE VASTLEGGEN
AANPAK KNELPUNTEN NO2 EN PM10 IN ZUID-HOLLAND Beate Arends Provincie Zuid-Holland Bureau Beleidsanalyse, Lucht en Energie.
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Wat is een communicatieplan?
Mediatheek R5 Good practice Economische instituten.
Marketingplanning en strategie
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
“No problem can be solved from the same level of consciousness that created it. We must learn to see the world anew.” Albert Einstein.
detaillistenpromotie
Europaplein.
Kwaliteitszorg en Verantwoorden met Kwaliteitscholen
Opzet, planning en uitvoering van projecten
Cursus man review medische laboratoria 2004 De management review Cursus voor het succesvol uitvoeren van de management review G. De Schrijver M.D., Ph.D.
Return to Sender Retourneren bij verkopen via internet vanuit technisch bedrijfskundig oogpunt Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde Annella.
Productiever in enkele stappen
een nieuwe LEADER periode
Het nut van Business Planning
ArchiValue: de APG-Case
Naar een optimaal HR - beleid
Van actie naar interactie
High Performing Teams De Kunst van het Bewegen drs. Eric Slager.
MFA Nieuw Welgelegen te Utrecht Expertmeeting Sportieve Buurt, 12 december 2011.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1
 Happy Valentine!!!! 
Strategische Businesspartner
Informatie management HC2
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Ideeën voor doorontwikkeling Hervormingsagenda Rijksdienst November 2013 DG OBR.
Concept beleidsvisie Informatie Management Gemeente Delft 2012 – 2016 SLIM SAMEN WERKEN, SAMEN SLIMME KEUZES MAKEN.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Innovatie komt uit mensen Michel De Bosschere President Nashuatec/NRG Benelux Vice-President Ricoh company NINTES-experience.
Stand van zaken proces GOR bij GGD’en Resultaten inventarisatie april 2012 Laura Rust GGD Nederland
Certificering van assetmanagement
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Corporate Real Estate Management en portefeuille sturing
Rapportering en monitoring
acht locaties in Zeeland en Zuid Holland
Informatieplanning vervolg I-atelier GMT 7 juni 2013
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
Rotterdam: Van werkstad naar netwerkstad
Ondernemende Netwerken
Business model Business case Business plan
Indeling van hoofdstuk 2
Internationale handel
Social in bestek: proportionaliteit, EMVI & BVP Presentatie Stadspartners 9 sept Louis Polstra.
Parkeren in Arcen Foto: Loek Backes.
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Levenscyclus van de productontwikkeling van Janus Henderson
De doorbraak in zicht Onderzoek bij werkplekleren:
Transcript van de presentatie:

Turnaround (bij Multifunctionele Accomodaties)

Re Match Re Match is de merknaam van een verzameling bedrijven: Stichting Re Match Quisqueya Holding BV Re Match Services BV Rijnmond Logistiek BV Totaal ca. 8 bedrijven en bedrijfjes. Kernactiviteit: Ontwikkelen, Uitvoeren van concepten i.s.m. Gemeentelijke instellingen en externe specialisten. Missie: CREEREN VAN WAARDE ( in economische zin , wetten van Gossen, NUT)

Turnaround Turnaround management is a process dedicated to corporate renewal. It uses analysis and planning to save troubled companies and returns them to solvency. Turnaround Management involves management review,  root cause analysis, and SWOT analysis to determine why the company is failing. Once analysis is completed, a long term strategic plan and restructuring plan are created.

Turnaround bij MFA’s Plans are worthless but planning is everything ( Dwight D. Eisenhower) Inventarisatie plan vs realisatie: - Interne verbinding gebouw Interne verbinding participanten Externe verbinding (omgeving) gebouw Externe verbinding (omgeving) participanten Op de gebieden van: Management/ coordinatie Communicatie Synergie ( doelstelling MFA vs doelstelling Participant) Finance

Turnaround bij MFA’s

Turnaround bij MFA’s Diagnose en PVA "Je gaat het pas zien als je het door hebt". ( Johan Cruyff) Onderwpen: - Interne verbinding gebouw Interne verbinding participanten Externe verbinding (omgeving) gebouw Externe verbinding (omgeving) participanten Op de gebieden van: Management/ coordinatie Communicatie Synergie ( doelstelling MFA vs doelstelling Participant) Finance

Turnaround bij MFA’s Diagnose en PVA "Je gaat het pas zien als je het door hebt". ( Johan Cruyff) Onderwerpen: - Interne verbinding gebouw Interne verbinding participanten Externe verbinding (omgeving) gebouw Externe verbinding (omgeving) participanten Op de gebieden van: Management/ coordinatie Communicatie Synergie ( doelstelling MFA vs doelstelling Participant) Finance

Turnaround bij MFA’s Meest voorkomende diagnoses: Synergie tussen participanten onderling Synergie participanten en Concept Sturing Marketing en communicatie Continu verbeteren / Operationeel management

Turnaround bij MFA’s Meest voor de hand liggende oplossingen: Faciliteren en reguleren overleg tussen participanten Faciliteren en reguleren verhouding tussen participanten en concept Complexmanager aanstellen Communicatieplan opstellen en uitvoeren Continu verbeteren, reguleren en faciliteren

Turnaround bij MFA’s Borging verandering , Continu verbeteren Alles moet zo simpel mogelijk gemaakt worden, maar niet simpeler. ( Albert Einstein) Realisatie: - Interne verbinding gebouw Interne verbinding participanten Externe verbinding (omgeving) gebouw Externe verbinding (omgeving) participanten Op de gebieden van: Management/ coordinatie Communicatie Synergie ( doelstelling MFA vs doelstelling Participant) Finance

Turnaround bij MFA’s Borging verandering , Continu verbeteren:

Turnaround bij MFA’s Basis knelpunt: Oplossing: