Zaakgericht werken in samenhang

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Geo-informatie: bestuurlijke ‘tom-tom’ voor gemeentebestuurders
Advertisements

Exxellence Group Maarten van der Hoek.
Innovatie & Integratie Ict Goeree-Overflakkee
Rijksgebouwendienst schrijft BIM voor
Presentatie: Harald Krijger innovatie|en|en
SMQ (BAG-WOZ) Relatiedag Afstemming BAG-WOZ
Digitale dienstverlening
Inspelen op ontwikkelingen farmaciemarkt
Zaakgericht Werken.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Academie voor Management
Mark Voogd 24 Mei Boxtel Dienstverlening, ICT en efficiency; In de Drechtsteden regio Het advies op hoofdlijnen.
Innovatie & Integratie Ict Goeree-Overflakkee
Zaakgericht werken in samenhang
Debat BB ICT samenwerking Equalit 14 februari 2013
? ? ? ][][][ Uitvragende partij 3 Uitvragende partij 2 Uitvragende partij 1 Intermediair Ondernemer Overheid zette zichzelf centraal.
SBR: een toekomstvaste aanpak De kern van SBR  SBR vermindert rapportage- en administratiewerk  SBR biedt efficiencyvoordelen: eenmalig inrichten,
Complementaire dienstverlening Van integraal naar complementair.
Gemeente Arnhem Inwoners: Internet: 1 miljoen bezoeken
Visie Dienstverlening Secretarissen provinciale afdelingen, 9 april Utrecht Roelant Schenk.
Nationaal Uitvoeringsprogramma Dienstverlening en e-overheid Burger en bedrijf centraal.
Open Text - Unisys gebruikersdag 19 november 2007
Management Advies Specialisten in dienstverlening, bedrijfsvoering en informatiemanagement bij lokale overheden.
25 januari 2008Naam van de Spreker Wat is het....en wat levert het u op.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Presentatie gemeente Veere Rob van der Zwaag
afkijken, nadoen, egemwijs
E-Government Papier De Implementatie Fase AD 28 Februari Mark Voogd.
E-Team 2004 de midoffice binnen de e-goverment architectuur Corné Dekker, informatie-architect e-government Overheid & ICT, 29 april 2004.
SBR: een toekomstvaste aanpak
Informatieplattegrond
Zaakgericht werken. Stelt de burger centraal Veel processen hebben betrekking op meer dan één afdeling en moeten organisatiebreed afgehandeld worden.
School als loopbaancentrum
Enterprise Document Management Fase
Aan de slag met Stelselpedia
Presentatie OZO Introductie NORA DIV katern NORA 2.0
Van bedrijfsvoeringstrategie naar ICT-investeringen
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Dick Heerschop Nationale Politie Korpsleiding
Programma Vereenvoudiging en uniformering subsidie DBI bijeenkomst het Nieuwe Handelsregister 4 december 2012.
BlueDolphin To facilitate progress through organized knowledge Wilko Visser VIAG kennissessie 23 mei 2014.
Beheer informatie- Systemen
ICTAL programma 2003 –2005 in samenhang naar voorzieningen voor administratieve lastenverlichting architectuur en migratieplanning 28 oktober 2003 BBR.
Rob van de Velde, Geonovum Geeft GIDEON de samenhang die nodig is voor samenwerken ? Doelmonitoring GIDEON, 14 oktober 2009.
1 Rol van de UB Pitch 2: Wageningen. Dienstverlening onderzoeksdata Gezamenlijke aanpak Juridisch, Bibliotheek en IT De Wageningen UR case: Data Management.
Ondernemingsdossier Ervaringen en doorontwikkeling Bart Ekkelkamp Procesadviseur Gemeente Zwolle.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Overheidsbrede dienstverlening 2020
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 5
3. Taakgericht én procesgericht leveren van ICT voorzieningen.
Drie sociaal ondernemers die geloven in samenwerken
1 IT Service Management Theorie (2). 2 “Op zoek naar balans tussen dienst en klant” Bron: artikel uit IT Service Magazine van Robert den Broeder en Aad.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
P. van der Terp DienstverleningPlus. 2 Agenda Historisch perspectief Ingreep Overgangsjaar 2007 Historische kosten Vergelijking kosten Filenet.
Concept beleidsvisie Informatie Management Gemeente Delft 2012 – 2016 SLIM SAMEN WERKEN, SAMEN SLIMME KEUZES MAKEN.
Door de bomen het bos weer zien Henk Post Bedrijfsanalist ISZF November 2005.
Dienstverlening 2010 – Agenda Ontwikkelingen en de opgaven voor (5 beloften aan de burger) De stand van zaken in Dordrecht.
1 11 februari 2008 Informatiebijeenkomst jaarstukken 2007 Presentatie ICT Brede commissie 13 januari 2014.
ICT plan 4 september i-NUP I-NUP bouwt voort op het NUP, het Nationaal Uitvoeringsprogramma Dienstverlening en e-overheid. Aan dit programma lag.
Ministerie van BZK – 3 november 2016
KNVI Congres Introductie BI.
Organisatieontwikkeling
Rotterdam: Van werkstad naar netwerkstad
Datagedreven werken: anticiperen op een generieke data infrastructuur – het IPP Joris Jan de Vries 1 1.
ZOOM IN OP DE TYPISCHE PlanetPress-GEBRUIKER.
14 november 2017 ISPT Amersfoort
De Digitale Overheid, Open Data en Omgevingswet
Het E-depot van Rotterdam
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
The many faces of Application Programmes Interfaces
Transcript van de presentatie:

Zaakgericht werken in samenhang

Goede dienstverlening Informatie delen en verbinden Efficiënt werken Eénmalige uitvraag van gegevens Korte recap van de film Techniek efficiënt inzetten

De uitdaging

Samenhang zaakgericht werken

Klantcontacten bundelen & Kanalensturing Zaakgericht werken Intake Leveren Besturen Bewaken Beheren Behandelen Besluiten Meest nabije overheid Vraag centraal  Snel & Zeker, Transparant & Aanspreekbaar Efficiënt werken Eenmalige uitvraag van gegevens Dienstverlening Informatie management Bedrijfsvoering en organisatie Gegevensbeheer Klantcontacten bundelen & Kanalensturing Zaakgericht werken Alle informatie bij elkaar Proces sanering en vereenvoudiging Basisregistraties invoeren en koppelen ….die komen dan op hun plek, want ze zijn onderdeel geworden van het plan dienstverlening en bedrijfsvoering. NUP-bouwstenen zijn ondersteunend aan de veranderingen van de gemeenten maar wat denk je, zouden meer gemeenten zich herkennen in deze ervaringen die wij hebben gedeeld ? ----- Notulen (04-04-12 07:42) ----- Overgang naar moderating. FrontOffice MidOffice BackOffice Basisregistraties

Functies & Voorzieningen MidOffice NUP voorziening Relatiebeheer Zakenbeheer Processturing CRM Zaaksysteem WFM Service catalogus Zakenmagazijn BPM Contentbeheer Zaaktypencatalogus CMS PDC Formulieren generator RSGB Verbinden Documentenbeheer Gegevensontsluiting DMS Dossierbeheer Gegevensmagazijn DigiLevering Broker Basisregistraties Kernregistraties Archief beheer DigiKoppeling RMA