Multichannel Management Visie Werkpleinen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het Loopbaanontwikkelcentrum van de Vlaamse overheid: het LOC
Advertisements

Workshop 6: Multichanneling
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
Zaakgericht Werken.
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Dienstverlening werkzoekenden
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Complementaire dienstverlening Van integraal naar complementair.
“De ontwikkeling van een kwaliteitsmanagementsysteem ten behoeve van de plan- en projectontwikkeling” Bart Snijders
Ervaringen Werkplein Enschede stekker 4
Gemeente Arnhem Inwoners: Internet: 1 miljoen bezoeken
Bestuurlijke ambities ‘het nieuwe werken’ in bezuinigingstijd.
Deze presentatie Over het WERKbedrijf De arbeidsmarkt in de regio
Open Text - Unisys gebruikersdag 19 november 2007
Kanalen in Balans: Keuze, Gebruik en Sturing van Kanalen door Burgers Prof. Dr. J.A.G.M. van Dijk Universiteit Twente.
Empowerment via het internet Zelfhulp-portal reïntegratie
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Governance van de informatievoorziening
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
Implementatie ondersteuning werkpleinen
Karin Sleeking Hoofd beleidsafdeling Werk en Inkomen VNG
eGovernment in Vlaamse gemeenten
Project Maatschappelijke Identiteit. 2 De stad/de gemeente De stad/de gemeente week 1 Brainstorming Quiz Website bekijken over eigen stad/gemeente Duiding:
Persoonsverkenner profilingsinstrument
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
E-Team 2004 de midoffice binnen de e-goverment architectuur Corné Dekker, informatie-architect e-government Overheid & ICT, 29 april 2004.
Project ketenacademie Ketenacademie Marc van Leeuwen, Cees Kiene.
Projectgroep prestatie-indicatoren
1 Uitrol Werkplein Noordoost Flevoland juni 2009 Werkplein Noordoost Flevoland.
Missie, visie & jaarplan
Missie, visie, strategie & jaarplan
Schitterende Organisaties®
Leiderschap bij verandering of verandering in leiderschap
Kiezen voor Certificering NMKG/ StimulansZ netwerkmiddag 12 oktober 2006 Gerrit Jan Schep.
DIV Beleid, trends, ontwikkelingen en collega’s
Digitale Didactiek Onderwijs anders organiseren, anders onderwijzen: andere kwaliteiten voor medewerkers 1digitale didactiek.
© de vries business consultancy, 2008
Introductie OHSAS
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Figuur 1.1 Voorbeeld van een BIK
Omgevingsdienst Midden- en West- Brabant
Medewerkers portal/ KCC4all t. o. v
BEL Combinatie.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
WapliX Financiële Planning New generations of applications.
Vroege Vogel-sessie Managementsystemen op een rij Relatie INK-managementmodel en andere managementmodellen drs. J.A.J. Balk, INK Vroege Vogel-sessie,
Wmo-bijeenkomst Reinaerde
Update Implementatie en beheer
Strategische Buurt Ontwikkeling
Methode Strategisch personeelsmanagement
Den Haag 13 november 2012 i-COACH Opleiding i-COACH 2012 Leontine van Schie Ruud Westra 1.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
ICTAL programma 2003 –2005 in samenhang naar voorzieningen voor administratieve lastenverlichting architectuur en migratieplanning 28 oktober 2003 BBR.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Masterclass Duurzame inzetbaarheid & Mobiliteit. Werkgroep DI waarin management, staf en ARBO waar verbinding van de organisatie op het gebied van DI.
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
UWV WERKbedrijf en werkgeversPAG 2 Deze presentatie UWV WERKbedrijf Missie, visie en ambities Dienstverlening Samenwerking gemeente Leudal – UWV WERKbedrijf.
‘Kanalen in Balans’ - multichannelmanagement bij overheidsorganisaties 
Bouwbeleidsplan Leudal. Waarom een bouwbeleidsplan Landelijke ontwikkelingen met als speerpunten: verminderen regeldruk, lastenverlichting voor burgers.
Vraaggerichte dienstverlening Nuth Wat hebben we gedaan: Ambtelijk op MT-niveau intentie uitgesproken: “we gaan voor de beschreven doelstellingen in de.
Een kwestie van kiezen 1Zaakgericht Werken - een kwestie van kiezen.
De verbinding tussen zorg en welzijn in de wijk. MISSIE Participe bevordert: welzijn in de wijk en zorg voor thuis.
Maatwerk is goedkoper dan standaard GEMEENTE ROTTERDAM Bestuurs- en Concernondersteuning.
Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.
Kwaliteitsgroep Informatiemanagement
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
Brede evaluatie HO Roeland Westra 14 juni 2018.
Transcript van de presentatie:

Multichannel Management Visie Werkpleinen Werkgroep Multichanneling Werkconferentie G4-Werkbedrijf-G27

Multichanneling: niets bijzonders

Bespreekpunten Multi Channnel Management Visie Werkpleinen Doelstelling 2015 Plateauplan Implementatie Vragen?

MCM Visie Werkpleinen De klant ervaart de Werk & Inkomendienstverlening als één logisch geheel! Extern gericht Extern gericht Intern gericht

De klant ervaart de dienstverlening als één logisch geheel! Hoe organiseren we dit? Hoe organiseren we dit? Een plateaubenadering met drie niveaus

Plateaumodel MCM Klant Organisatie Ervaart de dienstverlening als een logisch geheel. Ervaart via de kanalen geïntegreerde Klantprocessen. Klant Ervaart via de kanalen geïntegreerde Info&Advies Dienstverlening is over de kanalen geïntegreerd. Sluit naadloos aan op de backoffice van de organisaties. Dienstverlening obv nieuwe concepten die op de Werkpleinen, via Telefonie en Internet zijn geïmplementeerd Medewerkers werken geïntegreerd. 1 telefoonnummer voor klanten. Eensluidende toegang tot virtueel Werkplein. Organisatie

Plateaumodel MCM en Antwoord©

Implementatie plateau I Werkpleinen: stap voor stap Randvoorwaardelijke faciliteiten

Werkpleinen Zeven stappenmodel MCM wordt gedeelde ambitie MT Werkplein Foto maken Projectplan en mandaat incl. Telefonie visie Internet visie De routetoets Het reisplan Uitvoeren van het plan (implementeren) Evaluatie

Randvoorwaardelijk (1) Resultaten Werkgroepen in samenhang met MCM brengen Keuze model Telefonie voor de Werkpleinen Binnen het Werkplein Uitbesteed aan de gemeente en/of Uitbesteed aan UWV Keuze model Internet Gemeente UWV en Werkbedrijf behouden eigen Website Aanvullend een uniform virtueel Werkplein ontwikkelen Wordt dit onderdeel van deze websites Werkpleinen behouden vrijheid websites te ontwikkelen

Randvoorwaardelijk (2) Contentsysteem Informatie en Advies (Multichannel inzetbaar) Werkplein ICT systemen ontsluitbaar voor KCC-functie MCM Management Informatie Handleidingen, Workshops, cultuursessies etc.

Vragen? Of een filmpje

MCM vs projectgroepen

Apeldoorn

Voorbeeld Internet

Voorbeeld E-intake WW Melden Registratie Actieplan Afnemen diensten Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting E-intake Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting Advies- gesprek Afspraak maken