Introductie Groepsleden: - Peter Davids - René Zuidhof - Fokko Bronsema - Nick ter Horst
Inleiding De opdracht eXtreme Programming
User Stories De eersteweek Eerstedeelteam: Nick & René Tweededeelteam: Peter &Fokko
Werkwijze “Pair-programming” Simpel design Refactoring Coding standards
Unittest
Acceptatietest
Klassediagrammen
Refactoren Waarom Hoe
XP versus de rest hoge kwaliteit software, te ontwikkelen binnen afgesproken tijd en budget; met relatief weinig inspanning en kosten omgaan met veranderende eisen die aan de functionaliteit van software worden gesteld.
Gebruikte patterns NullObject-pattern Singleton pattern
Mogelijk toe te voegen Patterns Observer pattern Factory pattern
Projectevaluatie bla
Demo The Demo
Game Over (The end) Eindepresentatie :P
Deze heb ik even toegevoegd voor commentaar Misschien nog een sheet erbij met een voorbeeld van Agile Design Principles (Dit staat namelijk bij hetgene wat in de presentatie moet komen). Dit zou in ons geval een sheet zijn over open-closed principle denk ik. Elements met zijn children. Elements is closed voor aanpassing maar open voor uitbreiding. De oude weergave van ons spel aan het begin van de presentatie ipv van de tank-weergave.