Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design 2012 - 2013 Game Concept: Book of Lenses.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Preminiemen in competitie Kristof De Loose 26 november 2012.
3 x opvoeden 12 april Effecten van belonen en straffen
Wij willen de oorlog stoppen, omdat niemand er vrolijk van wordt en je schiet er niets mee op!!! We willen dat roken stopt, omdat het schadelijk is.
Sommige dingen geloof je niet vooralleer je ze gezien hebt.
Hij kent alleen de manier nog niet!
Spel uit top 20 gamer.nl Grand theft auto V
Hoofdstukken 15 en 16.  als spelers meer keuze hebben kunnen nieuwe verhalen ontstaan. Hoe kan ik meer keuzes brengen?  Conflicten leiden tot meerdere.
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
Zodra treedt u binnen in de wereld van de magie... van de magie...
Muziek : Bert Kaempfert Morgen
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Motiveren Leidinggeven Blz. 143.
Thomas Brouwer Afstudeerkandidaat Sportgezondheid Hanzehogeschool Groningen; Instituut voor sportstudies NHL lectoraat iHuman| zorg en welzijn.
Gele Rozen Bart Herman Niet klikken; loopt automatisch met de bijbehorende tekst door.
Hoofdstuk 15: One Kind of Experience Is the Story Story/Game Duality The Myth of Passive Entertainment The Dream The Reality The String of Pearls The Story.
The art of game design Hoofdstuk 20 en 21.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Idee Generatie Wit Papier, Warcraft 3, Thrall, Hoofdpijn, denken, rare les, Karel aan het ijsberen, Schrijven, Opdracht, Schaken, Stappen, Oplichten, Vooruit.
Mijn MaS Mijn naam Mijn klas. Titel van Foto 1 Maak een foto, waar jijzelf opstaat en waarvan jij vindt dat het kenmerkend is voor jouw stageplaats! Net.
Godsdienst.
Geweldvrije Communicatie
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Door:Liliane de Voogd Klas: CO1K Datum: 17 september 2012.
Hoe een loopbaandialoog te voeren
Kinderen en hun sociale talenten
De 10e editie havo-vwo OB.
Tiny Farm Gaming. Over tiny farm Tiny farm is een spel waarin je een boerderij bezit. Eerst kun je kippen houden, voeren en broeden. Je verdient geld.
Rol van Management bij Interne Communicatie Case: Levi Strauss Europe
KEUZE MENU Photos Videos Articles Artists HOT 100 BILLBOARD 200 GENRES INTERNATIONAL ALL CHARTS BBMA’S 2013.
Tattoo convention mei tot 2 juni. Te Amsterdam.
World of Warcraft Spelen tot level 20. Beeldvorming vooraf Niks voor mij Mooi vormgegeven Vecht game Vooral games interessant.
Gameplay. Bedoeling Dorp stichten Groeien Troepen (leger) maken Andere spelers aanvallen en overnemen Nog meer groeien Zo groot en sterk mogelijk worden.
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Samenvatting hoofdstuk 17&18
Harry Potter Studios.
3FM Serious Request.
2030 Vlaardings Café 17 juli veilig schoon onderhoud 2030 op weg naar 2030 maar……. ook nu al van belang.
GTA IV. Speel de game Ik speel deze game nu zo’n half jaar. Tot nu toe heb ik geweldige ervaringen gehad met dit spel. Ik heb een jaar gewacht om dit.
{ World of Warcraft. Wat zijn je verwachtingen? Wat is je ervaring? Wat is het verschil? Opdracht Opdracht.
‘Darfur is dying’‘Darfur is dying’ Serious game. Wat is een serious game?Wat is een serious game?  Niet alleen voor vermaak  Vaak communiceren en onderwijzen.
5 e /6 e leerjaar Vul hier je school in LES 2 - Krabbels van een onderzoeker.
Spel uit de top 20: Fifa ’13..
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Verwachting Mijn verwacht van dit spel was erg laag. Voordat ik het spel ging spelen, vond ik het er maar stom, makkelijk en kinderlijk uitzien. Ik wou.
Hoofdstuk 8: The game is made for a player. Ken de spelers  Einstein: Leer luisteren naar je publiek en weet wat je doet.  Project yourself: Plaats.
Volksuniversiteit Zwolle
+ Speel 4 games uit verschillende genres Wat waren mijn verachtingen? Wat is mijn ervaring geweest? Wat was het verschil?
(Met dank aan Stijn van den Corput voor de foto) Ik dacht: - dat het saai zou worden. - dat de verhouding meisjes/jongens 1:20 zou zijn - dat je alleen.
Winter is coming. Ijstijd Vluchtelingen crashen op onbekend terrein Strijd tussen vijandige groepen Bemachtigen van materiaal Overleven van de strijd.
`Vitaliteit in crisistijd’
Anamarija Rukavina DreamDiscoverDo.  Waarom?  Onderzoek.
WAT BEWEEGT JE TOT ACTIE?
1.1 competentie G 1.1 competentie H 2.1 competentie A
30 november Welkom! Instructie  De implementatie van het rekenonderwijs is geslaagd, een actieplan is overbodig.
Wat is nou D&P -Kennismaking met het bedrijfsleven -Algemene kennis en vaardigheden -Professionele kennis en vaardigheden -Loopbaanoriëntatie en –ontwikkeling.
Zin!Ja Hasselt 21 april  Informatie die de ontvanger aan de zender overdraagt in reactie op de communicatieactiviteit van de zender  Een.
Training Papegaaien. Inhoud Verwachtingen t.a.v. de training Inzicht + handelen Beelden bekijken Oefenen en ervaren Aansluiten WVTTK Vragen?
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Cliënt in zijn kracht Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13.
Een (korte) Introductie op Educatieve Spellen
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
Sterke kanten Valkuilen Bedreigingen Kansen Bianca Breukelaar
Het 24 spel.
Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 13
B B O Probleem of uitdaging Besluit of oplossing beeld vorming
Transcript van de presentatie:

Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses

In het algemeen, wat vinden ze leuk? Wat vinden ze niet leuk? Waarom? Wat verwachten ze dat ze gaan zien in een spel? Als ik in hun plaats wat, wat zou ik in een spel willen zien? Wat zouden ze wel of niet leuk vinden aan mijn spel?

Welke aangename gevoelens geeft jouw spel aan de spelers? Kan dit versterkt worden? Welke aangename gevoelens ontbreken er aan het ervaring? Waarom? Kunnen ze toegevoegd worden?

Heeft mijn spel duidelijke doelen en hoe kan dit verbeterd worden? Zijn de doelen van de speler dezelfde als die dat ik bedoelde? Zijn er delen aan het spel die de speler afleiden? Geeft mijn spel een regelmatige aantal aan verschillende uitdagingen? Zijn de vaardigheden van de speler aan het evolueren zoals gedacht?

Op welk niveau van het Maslow tabel staat mijn spel? Hoe kan ik mijn spel meer behoeften laten bevredigen? Hoe kan mijn spel op dat niveau die behoeften nog beter vervullen?

Wat oordeelt mijn spel over de spelers? Hoe uit het deze oordeel? Vinden de spelers dat deze oordeel gegrond is? Hechten ze belang aan deze oordeel? Zorgt deze oordeel er voor dat ze willen verbeteren?