tuinstad 3 maart 2009 Informatieavond 3 maart
tuinstad 3 maart 2009 Visie De ideeën van Maria Montessori, vertaald in een eigentijds concept. Veilig. Eigen inbreng en verantwoordelijkheid van het kind centraal. Respect voor elkaar en de omgeving. Wederzijds vertrouwen. Kinderen ontwikkelen zich zowel sociaal- emotioneel als cognitief optimaal. Individuele begeleiding en stimuleren om te leren.
tuinstad 3 maart 2009 Wat doen we op Tuinstad? Invoering ParnasSys Afstemming toetsen op de leerstof Evaluatie van ons onderwijs Professionalisering van het team
tuinstad 3 maart 2009 Communicatie Communicatieplan opstellen Communicatielijnen neerzetten: Zorgdragen voor transparantie naar buiten Eenduidigheid Screening website/schoolgids/nieuwsbrief Acties n.a.v. tevredenheidpeilingen communiceren Wederzijdse verwachtingen duidelijk uitgevoerd door de Hoge School Rotterdam
tuinstad 3 maart 2009 Tevredenheidpeiling Oudertevredenheid-peiling via website Leerlingtevredenheid-peiling op papier Leerkrachttevredenheidpeiling via website
tuinstad 3 maart 2009 ?????????????????????????? Waarom zijn de klassen zo groot? Waarom is er geen RT? Wet BIO ingevoerd Aanwezigheid vakleerkrachten
tuinstad 3 maart 2009 Toekomst Streven ernaar de kerndoelen per bouw in schoolgids/site zetten We streven naar klassenverkleining Zorgdragen voor extra hulp/handen in en buiten de klas
tuinstad 3 maart 2009 Visie De ideeën van Maria Montessori, vertaald in een eigentijds concept. Veilig. Eigen inbreng en verantwoordelijkheid van het kind centraal. Respect voor elkaar en de omgeving. Wederzijds vertrouwen. Kinderen ontwikkelen zich zowel sociaal- emotioneel als cognitief optimaal. Individuele begeleiding en stimuleren om te leren.