LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenwerkend leren lastig -ook voor leraren leerzaam -ook voor leraren
Advertisements

Visitatiecommissie Waterketen
Welkom op de informatieavond
Document reviews Sonja de Bruin 24 jan 2010 Kwaliteitsmanagement.
Het doen van onderzoek in klas 4
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Stichting Dijk van een Kust
Schoolpartnerschappen in Europa
Introductie.
Inzet van docenten: planning, overzicht en kwaliteit
Ontwerpprojecten In de praktijk
Werkpakket 4: - implementatieprojecten - duurzaamheidsplan Evert van de Vrie Open Universiteit.
Stand van zaken van het Regiocontract in Regio Rivierenland Commissie Algemeen Bestuur en Zorg Maasdriel, 9 november 2010 Stan Herms, Programmamanager.
Middenmanagement in positie VO Congres 2013
Den Haag 30 oktober 2012 i-COACH Opleiding i-COACH 2012 Leontine van Schie Ruud Westra 1.
Belangrijke onderzoeksgegevens uit het DUO-onderzoek van VNCI/RGC Jan Apotheker and Gerard van Koten Stuurgroep Nieuwe Scheikunde RGC;17.
Informatiekunde ‘project Informatiewetenschappen’ 7 november F. de Vries Website Evaluatie.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Intensief en Attractief onderwijs Ijsbreker: Gedicht of Loesje Inhoud van de dag vertellen Lesdoelen Filmpje studenten Kennismaking gastspreker.
EVALUATIE & PLANNING Ondersteuning kwaliteitshandboek IBO/KDV
Kennisuitwisseling in LOK Landelijk onderwijsweb Kennistechnologie Evert van de Vrie Kennisuitwisseling in LOK Landelijk onderwijsweb Kennistechnologie.
LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie.
Afstudeerkringen Supply Chain Management 14 oktober 2005.
LPM bijeenkomst 10 november 2005 Welkom. LPM bijeenkomst 10 november 2005 Landelijk Platform Mechatronica 2005 Structuur 2005/2007 Peter van Ierland.
Workshop Experiment Flexibele bestemmingsplannen Marrit van der Schaar & Jan Oosterkamp Programmamedewerker & Juridisch adviseur.
LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie.
SLOC-dag 28 juni 2002 Gebruik van DLO’s voor taalvaardigheid en fonetiek Alessandra Corda ICT&O coördinator Faculteit der Letteren Universiteit Leiden.
Digitalenklas Symposium ICT en Talen Sake Jager Faculteit Letteren UU 24 april 2002.
Fijnhoutbewerken in beeld Landelijke dag Platform vmbo bouwtechniek 6 juni 2007 Hans van Berkel Ejanne Lijftogt.
LUNCHSEMINAR Grassroots bij de TU Delft Sofia Dopper Projectleider Grassrootsproject TU Delft 10 mei 2007.
Mr P.C. Slangen Projectleider Schakelzone Recht
© L.A.F.M. Kerklaan HCG 1 16 november 2001Juridisch bibliothecarissen Het managen van de juridische bibliotheek Het kwaliteitshandboek als praktisch instrument.
Project: Vrijwilligerswerk onder studenten Honoursprogramma Hogeschool Leiden
Opzet presentatie Doelstelling en uitgangspunten Wat is bereikbaarheid? De aanpak Stand van zaken Tot slot.
Dat zouden we vaker moeten doen…
Algemene voorziening Huishoudelijke hulp (en plan voor HHT)
Kwaliteitsnetwerk FPA
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
Den Haag 13 november 2012 i-COACH Opleiding i-COACH 2012 Leontine van Schie Ruud Westra 1.
We hebben de tools en de kennis! En nu naar een hogere effectiviteit en didactisch verantwoorde inzet! AudioVisueel Centrum | ICT Services.
Opleiden naar de toekomst Werken in een satelliet.
CASA CURA Zorgen voor de kotmadam In samenwerking met Nicky Eilers.
BBM workshop Educatie & Jeugdbeleid 20 april 2015 Tilburg.
De monitor Wat, hoe en waarom? 4 juni Situatieschets  Schooljaar gestart met vier pilotscholen  Plan van aanpak per school  Collectiescan.
Stuurgroep 24 oktober Opvolging onderzoek. Stand van zaken onderzoek 11 werkpakketten Werken verder aan de eindrapportage BG 6 okt BG 1 dec: presentatie.
Informatica-Actief I&I-conferentie, november 2007.
Stelling: Planning & Control (P&C) is iets van financiën !
Voortgangsrapportage Vitaal Leudal September – Oktober 2014 Tbv commissie Bestuur en Middelen oktober 2014.
09/11/2009 Interactie met studenten Workshop opleiding Psychologie 9 november 2009.
Masterclass Digitaal Toetsen Juni 2016 Michiel van Geloven.
Ontmoetingsplek De Kloosterhof Bewonersavond 24 januari 2013.
Kleding wassen, drogen en strijken Ranjana de Vries Dinsdag 5 januari 2016.
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
Right to challenge gemeente Utrecht Hier komt ook tekst
Jan de Bont vice voorzitter Taskforce VMBO Koen Stephan beleidsmedewerker Bouwend Nederland
Inleiding, stand van zaken COINS2.o
Keuzethema: differentiatie
Blackboard 6.1 Ronald Hos.
Grassrootsproject IMPULS digitaal.
Deelproject dorpshuis Wedde
ICTO-beleid van de Nederlandse universiteiten
Aanbesteding Arbo/PPMO
Research Centre for Education and the Labour Market
Contracten versus Risico’s Kabels & Leidingen
Studieloopbaan coaching Portfolio presentatie
SURF-Tender 2010 : Toetsing en toetsgestuurd leren
Milieu wet- en regelgeving
Evaluatie [Projectnaam]
D&P P1 Organiseren van een activiteit
Transcript van de presentatie:

LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie LOK Landelijk Onderwijsweb Kennistechnologie

LOKmeeting 23 november 2001 Stand van zaken Doelstellingen LOK Planningen / stand van zaken Wat nog te doen Afronding LOK

Doelstellingen LOK taak: opdracht + middelen om opdracht uit te voeren (los van voorbereiding; omvang van taak: 4 tot 40 uur) LOKweb voor studenten of docenten?

LOK Presentatie van taak

LOK Projectplanning

Ontwikkeling van taken -1 DomeinTaakIdeeIn ontwikkelingBijna gereedGepubliceerd IKTKMKxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx RvKXxxxxxxxxxxxxxxxxx PMXxxxxxxxxxxxxxxxxx KRXxxxxxxxxxxxxxxxxx ZAXxxxxxxxxxxxxxxxxx CSXxxxxxxxxxxxxxxxxx CMXxxxxxxxxxxxxxxxxx DSXxxxxxxxxxxxxxxxxx CBRXxxxxxxxxxxxxxxxxx PercXxxxxxxxxxxxxxxxxx KSORDSXxxxxxxxxxxxxxxxxx DBXxxxxxxxxxxxxxxxxx GIXxxxxxxxxxxxxxxxxx I/UXxxxxxxxxxxxxxxxxx 4 varXxxxxxxxxxxxxxxxxx AnoXxxxxxxxxxxxxxxxxx PRXxxxxxxxxxxxxxxxxx ICXxxxxxxxxxxxxxxxxx FRXxxxxxxxxxxxxxxxxx LAICPXxxxxxxxxxxxxxxxxx DLXxxxxxxxxxxxxxxxxx CSXxxxxxxxxxxxxxxxxx ASXxxxxxxxxxxxxxxxxx FNMRXxxxxxxxxxxxxxxxxx ÈMCXxxxxxxxxxxxxxxxxx NMIXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ontwikkeling van taken -2 DomeinTaakIdeeIn ontwikkelingBijna gereedGepubliceerd KM1-9xxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxx KacqIEXxxxxxxxxxxxxxxxxx PAXxxxxxxxxxxxxxxxxx ESXxxxxxxxxxxxxxxxxx RKXxxxxxxxxxxxxxxxxx MLLPXxxxxxxxxxxxxxxxxx LMPXxxxxxxxxxxxxxxxxx ZFMXxxxxxxxxxxxxxxxxx NBCXxxxxxxxxxxxxxxxxx RLXxxxxxxxxxxxxxxxxx NTITGXxxxxxxxxxxxxxxxxx ACEXxxxxxxxxxxxxxxxxx TRXxxxxxxxxxxxxxxxxx DSXxxxxxxxxxxxxxxxxx PMKSOGBAXxxxxxxxxxxxxxxxxx 2 – 5 / UvAXxxxxxxxxxxxxxxxxx 6 – 9 / UU, UM MAS / CRCFXxxxxxxxxxxxxxxxxx RCXxxxxxxxxxxxxxxxxx E

Overzicht Transitie DomeinGeplandIn uitvoering Gereed IKTXXXXXXX KSOXXXXXXX KMXXXXXXX ??

Ontwikkeling Agents ConceptIdeeOntwik- keling Proto- type Appli- catie Nieuws agent voor do- centen XXXXX Onder- wijs proces agent XXXXX ??

Hoe ver zijn we? meer dan de helft van de projectperiode zit er op we zitten redelijk op schema / lichte achterstand dreigt budget is nog niet voor de helft op – nog veel inspanningen te plegen

Hoe goed wordt het LOKweb? er is variatie in opzet van taken (pas op voor tekst-taken!) stijl en redactie kan beter (aanwijzingen volgen – pdf, opmaak, etc.) interesse van nieuwe partners, VU en UvA, maar ook van EUR, UL en KU Leuven gebruik door studenten bepaalt uiteindelijk nut en kwaliteit van LOKweb/taken onafhankelijke evaluatie aan het einde van projectperiode Surf volgt project kritisch stuurgroep studeert al op vervolg

Komende tijd taken afmaken en inzetten in onderwijs prototypes agents uitwerken en ideeën ontwikkelen voor toekomst plannen maken voor vervolg op LOK (verbreding en verbetering taken, AI- toepassingen op LOKweb, nieuwe partners) publiciteit rondom LOK eerste halfjaar 2002 (flyer beschikbaar) afsluiting LOKproject juni 2002 eindrapportage bij Surf in oktober 2002

Conclusie LOK loopt goed, maar … –we zullen nog stevig door moeten zetten –project wordt kritisch gevolgd –inzet in het onderwijs is bepalend voor het succes praktisch: –houd je LOKuren bij en geef ze door –projectinfo op