Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Minisymposium kwaliteit puinbreken
Advertisements

Bedrijfspresentatie Promavise
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
INLEIDING SIMBU1 © Ibusim 2009 INLEIDING SIMBU2 © Ibusim 2009 WAT IS SIMBU ? •een bedrijfssimulatie met behulp van actieborden … •een bedrijfssimulatie.
Kamer van Koophandel Haaglanden
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Verandermanagement Hoofdstuk 1 Verandermanagement; een rondleiding in en buiten het vakgebied.
De kracht van MySolution
Inkopen en aanbesteden
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Efficiënt besturen in de social profit
Business projects: IBeO
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Roelof KleinJan 15 november 2012,
Facility management en inkoop
Effectief SysteemBeheer Korte bedrijfspresentatie
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
1 Nationaal Forum Certificeren Partnership: Operatoren-D&A 19 juni 2006Raymond Marchal Gewestelijk directeur DACO 1.
Social Media Audit.
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden.
Presentatie 20/20 vision Elektronische factuurverwerking.
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
De Toekomst Marketing.
Aandeelhouders vergadering 20 september Introductie Management Harold ReitsmaCEO Bassam Abdel AlimCFO Ivo Deumens Marketing Manager Mustafa Hawadleh.
Solliciteren Keuze van de personeelsadvertentie
voor iedere ondernemer
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
3voor12.nl.
Detailhandelsmarketing
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Nike Supply Chain Management
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen  Een eigen bedrijf  Freelancer  Voordelen  Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie  Nadelen 
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen Een eigen bedrijf Freelancer Voordelen – Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie Nadelen – Alles zelf.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
‘Voorkomen fraude in het gemeentelijk sociaal domein’
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
50.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1 Thema 1 - Marketing Business IT & Management
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
STIMULEREND KIEZEN Een blik op de wereld van de industrie INLEIDING.
Internationale marketing
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
 Assortiment  Esco tanden Tandsistemen Slijtplaten Bouten bussen haken Hardox platen op maat gesneden Mangaan messen Hardox messen op maat gemaakt.
Indeling van hoofdstuk 2
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 2. De DM-cyclus 07/08/2018 Direct 2. De DM-cyclus Leerlijn Communicatie, studiejaar , blok 3.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Internationalisering
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Marktonderzoek Marktonderzoek.
WORLD INSURTECH REPORT CAPGEMINI VERSCHAFT TOEKOMSTGERICHT PERSPECTIEF
Duitsland “Made in Germany’’
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost SpudTec Door Nik Van Looy & Pieter Jan Proost

Voorstelling bedrijf Wie: Wat: Pieter Jan en Nik Van Looy Startkits Webwinkel

Voorstelling bedrijf Hoe: Massale aankoop Onderdelen passend maken Plannen uittekenen Onderzoek naar nieuwe technieken Volledige paketten (all incl.) samenstellen Veilige verzending via DHL

Voorstelling bedrijf Waarom: Gat in de markt Ondersteuning van de beginnende spud-gunner Eigen kennis nuttig naar buiten brengen

Functies binnen het bedrijf Algemeen directeur Pieter Jan Proost Productie directeur Nik Van Looy Financieel directeur Pieter Jan Proost Logistiek directeur Nik Van Looy Personeelsdirecteur Pieter Jan Proost Markering directeur Nik Van Looy

Swot Analyse Strengths: Weaknesses: Uniek in België Ervaring Duurzame kwaliteit Uitstekende klantondersteuning Weaknesses: Gevaren van de spudgun Moeilijke leeftijds-controle (min 18j) Niet altijd sociaal aanvaard product

Swot Analyse Opportunities: Threats: Automatisering Webwinkel Internationaal leveren Threats: Buitenlandse bedrijven Slechte relatie met veiligheidsinstanties

Missie Leveren van een hoogwaardig product Aanvaardbare prijs Uitstekende kwaliteitskenmerken Scherp oog voor veiligheid Snelle levering

Kritische succesfactoren Kwaliteit (betrouwbaarheid) Goede relatie met de klant Research Efficiënte verzending