Organisatie van de faculteit Infosessie ABAP 14 oktober 2013
Organisatie van de faculteit Diensten in het Erasmushuis De faculteit praktisch
Diensten in het Erasmushuis Decanaat - Lett o doctoraatsadministratie o personeelsadministratie o agendabeheer Stafmedewerkers - Lett / / o onderwijs o onderzoek o communicatie o internationalisering DIV - Lett / 00.19
Diensten in het Erasmushuis Onderwijssecretariaat (OSL) - Lett o collegeroosters o goedkeuring ISP's o examenroosters – examenverwerking o boeking lokalen voor colleges Receptie - Lett o boeking lokalen buiten colleges o diploma's o pakjes o dienstfietsen, sleutels, stiften, koffiekaarten, kopiekaarten, verloren voorwerpen
Diensten in het Erasmushuis Financiële cel - Lett o advies en administratie financiële processen Administratief coördinator van de OE o logistieke en administratieve coördinatie ter ondersteuning van de voorzitter o postbedeling o beheer bestanden (adressen, computer,….) o voorbereiding personeels- en doctoraatsadministratie
De faculteit praktisch Beheerder operationele processen: Wim Van Laer Erasmushuis als openbaar gebouw o consequenties voor veiligheid o toegang tot het gebouw (WE / ‘s avonds) toegang tot het gebouw o sleutels VGM o EIP (eerste interventieploeg) in noodsituaties o noodnummer 2222 o technische defecten: melding via KU Loket of centrale dispatchcentrale dispatch o EHBO o rookvrij gebouw o REG (rationeel energiegebruik)
De faculteit praktisch Parking o ATP, AAP en ZAP (voorwaarden) => site Faculteit Letteren o BAP => F. Lintstraat o bezoekers => aanmelding aan H. Servotteparking Bench fee houders