WebDoc Het documentbeheersysteem van de beleids- en adviesorganen van de associatie
Snelle en actuele informatiedoorstroming WebDoc Beheersbaarheid Decentraal Verschillende rollen en autorisaties Betrokkenheid Documenten delen Samenwerken Vergaderingen plannen Aankondigingen verspreiden Functionaliteit Office-integratie Zoekfunctie Snelle en actuele informatiedoorstroming
Jouw rol als secretaris Documentbeheer Ledenlijst actualiseren Vergaderingen plannen in WebDoc-agenda. Aankondigingen publiceren Uitnodiging versturen
Documentbeheer In de juiste map Leesrechten Schrijfrechten 0.In Voorbereiding 1.Toegankelijk 2.Beperkt toegankelijk 3.Vertrouwelijk Groepsleden Groepsleden, overkoepelende en onderliggende groepen Voorzitter en secretaris 0.In Voorbereiding 1.Toegankelijk 2.Beperkt toegankelijk 3.Vertrouwelijk Groepsleden Voorzitter en secretaris
Documentbeheer Met de juiste metadata Verslagen Ontwerpverslag Bij betreffende vergadering Goedgekeurd verslag Bij betreffende vergadering (dus niet de volgende!) Documenten Eerste bespreking in eerste orgaan Finale goedkeuring In hoogste orgaan Werkdocument Goedgekeurd werkdocument Optioneel: Goedgekeurd einddocument Werkdocument Goedgekeurd werkdocument …
Ledenlijst actualiseren Aanpassingen? www.associatie.kuleuven.be/webdoc
En ook Vergaderingen plannen in WebDoc-agenda Titel vergadering = naam van raad Aankondigingen publiceren Uitnodiging versturen
Implementatie Concrete afspraken: Stap 1: nakijken ledenlijsten en aanpassingen doorsturen Stap 2: site in orde brengen tegen 13 januari 2012 Stap 3: associatiedienst stuurt centraal activatiemail naar alle leden op 16 januari 2012 Stap 4: Leden stimuleren om WebDoc te gebruiken Geen bijlagen meer bij mails!