Individuele loopbaanbegeleiding

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SOCIAAL WEERBAAR (v.a. groep 4)
Advertisements

Provocatief te werk in een assertiviteitstraining.
Hoe ik verander Shirine Moerkerken
Hogescholen in Dialoog
Onderzoek doen in de eigen praktijk: op zoek naar een onderzoeksvraag en werkhypothese Workshop conferentie Lessen uit onderzoek 28 januari 2010 Els Kuiper.
Welkom in groep 5.
pret met intervisie: ket-lessen Conferentie BV NT2 24 mei 2014
Workshop Fondsen werven
Opstel schrijven.
Leidinggeven H3 Overleg Logistiek supervisor.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Introductie gastvrijheid
Introles: Wie ben ik en jullie? 15
ZELF SLEUTELEN! JOB CRAFTING OPDRACHT.
Return to Sender.
Ondernemende professionals gevraagd! Lieve help!
OFC28 mediawijsheid les 4.
ik zie , ik zie wat jij niet ziet!
Goedendag computerbezitter!
Prokkelen. Voorstellen Prokkel ambassadeurs Mijn naam is Jeanet Wardenier Ik ben prokkel ambassadeur In 2014 ben ik opgeleid voor prokkel ambassadeur.
HSO R 010 G 061 B 143 R 001 G 164 B 239 R 127 G 186 B 000 R 242 G 080 B 034 R 236 G 239 B 243 R 077 G 077 B 077 R 025 G 040 B 059 R 186 G 020 B 026 Font.
Onze doelen en visie in beeld
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Brieven beginnen met A- B- C… Nummers beginnen met een, twee, drie…
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
Solliciteren: wat wil ik?
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Week 2.  Theoretische inleiding vaardigheden  Bespreken van de verdiepende leervraag  Oefenen met vaardigheden  Laatste uur: zelfstandig oefenen.
Lezen: doe het goed voor
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
De voorbereiding De planning
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 2 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
Project oriëntatie op het beroep Lesweek 1 VSR1F.
Reguleren van motivatie: Do It Yourself! 28 oktober Deventer.
SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
Motiverende gespreksvoering
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 1 Corstin Dieterich
Rotterdam, 00 januari 2007 SLC 2 bijeenkomst Hafida El-gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
LOB Je sterke en zwakke kanten Wat kan ik?.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Kennissessie Lumina Spark 1 februari | Pagina 2 Doelstellingen Delen ervaringen – vragen Ervaringen Management in Motion? Ervaringen/vragen Interimmers?
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken Bijeenkomst 4 29 februari 2016.
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Didactiek rondom practicumverslagen: Inhouden, werkvormen en materialen voor de lerarenopleidingen Gerald van Dijk, Hogeschool Utrecht W. Kuiper, H. Eijkelhof,
DAPPR Samenspel 1. DAPPR Samenspel: doelen & resultaten > Doelen  Vergroten inzicht in eigen rol  Vergroten inzicht in elkaars rol en handelingsmogelijkheden.
Dit verhaal wil jou onrustig maken. Het Evangelie maakt onrustig.
Welkom in groep 4. Voorstellen Ilze Arts: maandag, dinsdag en om de woensdag. Marian van Rengs: om de woensdag, donderdag, vrijdag.
Vakdidactiek Bijeenkomst 2 periode 2 16 november 2015.
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
Toelichting en uitleg bij deze tool  Hoe is deze tool tot stand gekomen? Tijdens het MT van verschillen (V)SO scholen in het midden van het land. Naast.
Een werkvorm om actief en concreet tot participatie te komen
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
Regie op je eigen loopbaan: workshops ter inspiratie
Bijeenkomst 4: Van lesdoelen naar leeractiviteiten
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
S/K/L 4.6 DIALOOG/OVERTUIGEN/OVERHALEN. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN? 1.Wat een dialoog is. 2.Het verschil tussen overtuigen en overhalen 3.Strategie om.
Dyslexie: van theorie naar praktijk in de klas
Opleiden binnen de dijkbewakingsorganisatie.
Toets instructie allesvoorengels.nl.
Toets instructie allesvoorengels.nl.
Toets instructie allesvoorengels.nl.
Presentatie Schoolboek
Les 2 Begeleidingskunde Hoe assertief ben jij?
Transcript van de presentatie:

Individuele loopbaanbegeleiding Welkom | Onderzoeksartikel | Formulier| Opdracht | Vaststellen | W.v.t.t.k| Slot Welkom Onderzoeksartikel concept Feedback (werkvorm) Uitleg nieuwe gespreksformulier LOB Werken met het nieuwe gespreks- formulier Kort het gespreksformulier bespreken Plenair vaststellen nieuwe aanpassingen W.v.t.t.k. Feedback op interventie Slot Film Kuipers ideale LOB Sam Schillemans 5 februari 2014 1/7

Individuele loopbaanbegeleiding Welkom | Onderzoeksartikel | Formulier| Opdracht | Vaststellen | W.v.t.t.k| Slot Wat heb ik onderzocht? Waarom heb ik het onderzocht? Artikel lezen. Valt jou iets op? Wat vind je ervan? Schrijf het op het artikel. Alvast bedankt! Sam Schillemans 5 februari 2014 2/7

Individuele loopbaanbegeleiding Welkom | Onderzoeksartikel | Formulier| Opdracht | Vaststellen | W.v.t.t.k| Slot Hoe zijn we ooit begonnen? Fase 2 Het nieuwe LOB gespreksformulier Johanna Klein Sam Schillemans 3/7

Individuele loopbaanbegeleiding Welkom | Onderzoeksartikel | Formulier| Opdracht | Vaststellen | W.v.t.t.k| Slot Vul individueel het LOB gespreksformulier in Geef op het formulier onduidelijkheden aan Bespreek het formulier in tweetallen Schrijf ieder verbeterpunt op een nieuw memo blaadje. Sam Schillemans 5 februari 2014 4/7

Individuele loopbaanbegeleiding Welkom | Onderzoeksartikel | Formulier| Opdracht | Vaststellen | W.v.t.t.k| Slot Wat willen we nog veranderen aan dit formulier? Wie gaat mij helpen? Sam Schillemans 5 februari 2014 5/7

Individuele loopbaanbegeleiding Welkom | Onderzoeksartikel | Formulier| Opdracht | vaststellen | W.v.t.t.k| Slot Sam Schillemans 5 februari 2014 6/7

Individuele loopbaanbegeleiding Welkom | Onderzoeksartikel | Formulier| Opdracht | vaststellen | W.v.t.t.k| Slot Feedback Graag ontvang ik feedback van jullie op deze interventie. Let daarbij ajb vooral op: De vorm van de interventie Mijn rol daarin Het niveau van de interventie (Masterniveau ja/nee?) Schrijf je bevindingen ajb op een memo. Dank voor jullie aandacht. Sam Schillemans 7/7 5 februari 2014