Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Crossmedia Strategie en concept.
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Business mapping Business model canvas.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
De campagne....
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
MMT.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Marketingcommunicatiemix
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Kennismaking.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Benchmark afhandeling Zaanstad.
Milieufederatie Zuid-Holland Maart Terugblik 2008 ➔ INVESTEREN IN DE TOEKOMST Service aan een ieder in Zuid Holland die in zijn omgeving actief.
CROSS MEDIA Wat lever je 15 oktober op? Cross Media plan voor Museumnacht (hardcopy) –Medialandschap –Doelgroep (en) –Communicatiedoelstelling –Communicatiestrategie.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
CROSS MEDIA Wat lever je 15 oktober op? Cross Media plan voor Museumnacht (hardcopy) –Medialandschap –Doelgroep (en) –Communicatiedoelstelling –Communicatiestrategie.
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Cross Media.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Advertentie Exploitatie Ondersteuning Meer €’s ……., met minder FTE’s.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006.
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Mobile content billing
Social media presentatie
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS. INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs.
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs.
Plaats- en Promotiemix Presentie. Vandaag De tijd tot 10 over 9 om nog te leren Daarna: 20 meerkeuzevragen > SO.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Jessica van Beek Pascale de Boer Ayyoub Henjaly Ilse Houben.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
INSPIRATIESESSIE.
Co-creatie kan plaatsvinden met: Publiek Andere culturele organisaties
Internetmarketing en oefentoets
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 3 Periode 7 Marketing.
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
HANDLEIDING Stichting Schoenmakers Gilde Versie 1 – 15 december 2018.
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Transcript van de presentatie:

Zlinger Media Interaction !

Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot je bereik Start je dialoog met je doelgroep Opgericht in 2006 als Nederlands eerste no-cure no-pay cross media specialist (Online, ings, callcenter, sms, print en TV)

Zlinger Media Waarom een Zlinger actie opzetten ? Expertise Tijdbesparing Kostenbesparing Gratis database Snelle handling Sales boost Geen budget nodig, maar per resultaat afrekenen op ROI

Zlinger Media Waarom je eigen gratis database ? Communiceren met je doelgroep ten behoeve van: Gratis onafhankelijkheid van andere media Gratis verrijking van je eigen database Instant sales boost Low cost branding Snelheid/flexibiliteit Feedback/onderzoeken Etc.

Zlinger Media Waarom een gratis database ? Je kunt wekelijks met je dienst/product gratis mailen op de vergaarde database Alleen de vervaardiging en versturing van de creatie ligt bij ZLinger, ter bewaking van het concept Alle andere adverteerders –behalve je eigen dienst/product- genereren voor jou inkomsten Met opbrengsten kun je adverteren op andere databases We leggen graag aan de hand van een persoonlijk gesprek uit, hoe we de database van u gratis en snel kunnen genereren. Philip Klop, Oprichter,