Even voorstellen... Arko Bedrijfskundig Adviesburo b.v.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Hoe ontstond dit initiatief ?
Renco Bakker BPMConsult
Interactieve sessie over de trends in de ICT
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Financiering van eHealth innovaties
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
Waarde creatie Van droom naar succesvolle onderneming Bedrijfsfilosofie Overview BV John Baken April 2008 To enrich the world …
Onderzoeksopzet Het Nieuwe Werken in veranderkundig perspectief
Stelling De wereld verandert, het gedrag van mensen verandert en dus moeten HRM mee-veranderen.
Nationaal Innovatie Event
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Doorbreekt de impasse “ontwikkeling vergt focus, moed en motivatie”   Dit is een presentatie van Transcend Advies & Coaching.
Een startersgids voor innovatie
kerncompetenties Kerncompetenties =
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Inhoud van dit college Introductie Doelstelling van dit keuzevak
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Wat is Customer Relationship Management?
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Implementatie van Netwerk Outsourcing in Vodafone NL
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Het bestaansrecht ABP3 week 2 HEO –CO1 ABP3.
Schitterende Organisaties®
© de vries business consultancy, 2008
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Business Marketing Management
De Groei-Curve Richard Robertson, MSc.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Strategie en positionering
Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde.
Stelt u zich eens voor….. …er is een probleem in uw bedrijf…
Zondagavond 8 maart 2015.
Zelfregie en eigen kracht
Inleiding Deel I Waardecreatie Wat is innovatie Waarom innoveren we
Evenwicht in sturing.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Dementievriendelijke zorg: anders bekeken. J. L. L
 A-94 A-94.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
eigenwaarde ontstaat meestal door de volgende 3 factoren.
50.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2 Thema 3 - Dienstverlening Business IT & Management
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK02 Bedrijfskundige thema’s Week 2 Thema 3 – Logistiek 6 Business IT & Management
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Vragen Business IT & Management
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4 Thema 7 – Logistiek 2 Business IT & Management
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Uw LOGO Ingrediënten voor uw eigen presentatie : Elementen van een goede presentatie: Voorstellen van uw bedrijf Waarin onderscheid uw bedrijf zich van.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
Het innovatieboek Inleiding Deel I Waardecreatie 1.Wat is innovatie 2.Waarom innoveren we Deel II Innoveren 3.Het innovatieproces 4.Dromen 5.Denken 6.Durven.
ZORG Nieuwe kansen in het (ver)bouwen voor de seniorenmarkt Jaap Kolk, Robert Barendse.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Detachering Interim Management Werving & Selectie.
Ontwikkelen van vakmanschap in veranderende tijden. HR netwerkbijeenkomst Tineke de Visser In voor zorg!Merel van der Ham 13 april 2016Aafje Academie.
Pag. 1 Elementen van een goede presentatie: » Voorstellen van uw bedrijf; » Waarin onderscheidt uw bedrijf zich van anderen in de markt; » Op welke manier.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Workshop: Account management
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Verantwoordelijkheid van Organisaties
Wat gaan we doen? Wat gaat er veranderen in de zorg?
Business IT en management (Bedrijfskundige informatica)
Transcript van de presentatie:

Even voorstellen... Arko Bedrijfskundig Adviesburo b.v.

Mission Statement Binnen veranderingen en/of binnen bestaande operaties, toevoegen van competentie op tijdelijke basis, met de stabiele groei van uw bedrijf, als gezamenlijk doel.

ONS MOTTO: BALANCING PEOPLE & BUSINESS BALANCING PEOPLE & BUSINESS

KLANTKLANT Arko: “Balancing people & business”KLANT INNOVATIE (HER) ORIËNTATIE TIJDELIJKE CAPACITEIT VERBETEREN

KLANT Arko... voegt waarde toeKLANTKLANT Organisatie-vorming StrategieVorming Verbeter-Management Verander Management

KLANT Arko... creërt meerwaardeKLANTKLANT Organisatie+StrategieVorming ValuechainManagement Verander-Management Verbeter-Management Personeelsmanagement Innovatie Management

KLANT Arko... Een veelzijdige partnerKLANTKLANT PersoneelsManagement Verander Management Valuechain Management Verbeter-Management Organisatie+StrategieVorming Innovatie Management

Arko... wil een kleine maar wel een veelzijdige dienstverlener zijn gaat uit van gezamenlijke kracht wordt gedreven door Prestige en Professie streeft naar een unieke relatie met haar klanten staat voor continuïteit en doorlopend leren

Arko: enkele referenties