Collision Florian & Maurice Met Dank aan: Cube 1, Cube 2, Circle 1, Circle 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Uitwisseling van stoffen
Advertisements

Newton - HAVO Energie en beweging Samenvatting.
Rechtevenredig.
Les 5 Elektrische potentiaal in een elektrisch veld
Volumeberekening van omwentelingslichamen
Hoogtelijn.
Omtrek is er omheen. lengte breedte breedte lengte
Rambles Barcelona 19 mei 2011.
Omtrekshoeken Stelling van de constante hoek:
OEFENTENTAMENOPGAVES KLASSIEKE NATUURKUNDE 1B ELECTROSTATICA & MAGNETOSTATICA Een verzameling vraagstukken uit oude tentamens. Tijdindicatie: ongeveer.
HUISWERK -DEELTENTAMEN KLASSIEKE NATUURKUNDE 1C uiterste inleverdatum 10 oktober 2003 bij Linde of Vreeswijk persoonlijk of postvakje op NIKHEF Verplicht.
Didier Collard en Simon Koolstra
Les 3 Elektrische velden van continue ladingsverdelingen
Δ x vgem = Δ t Eenparige beweging
44 Doosjes (1) Lengte, breedte, hoogte meten Inhoud berekenen
Gemaakt door: Joran en Davy
Natuurkunde Paragraaf 1.5.
Paragraaf 1.5 Volume & inhoud.
Voorbeeld Bereken de diepte van het water. Aanpak
Game Design Document Florian & Maurice Flints Project.
Oppervlakte Oppervlakte = op het vlak Dit is 1 cm²
Letterrekenen K. van Dorssen.
Gereedschapskist vlakke meetkunde
Didier Collard en Simon Koolstra
De lens De lens beelden construeren..
Schaalberekeningen Hoofdstuk 1 Australië.
METEN m l kg u START.
Didier Collard en Simon Koolstra. Inhoud  Wat is raytracing?  Waarom raytracing?  De scne  Rayintersectie  Licht  Reflectie en breking  Voorbeelden.
Oppervlakte en inhoud.
Gereedschapskist vlakke meetkunde
Exponentiele verbanden En wat opdrachten uit het huiswerk.
Workshop C verhouding van inhoud, lengte en oppervlakte &
Bejaagbaarheid van jachtvelden
Meetkunde 5L week 19: Vormleer: vlakke figuren – de cirkel vlakke figuren 5L week 19: ‘Vormleer: vlakke figuren – de cirkel’ niet - veelhoeken veelhoeken.
Landmeten, hulpmiddelen en afstanden meten
Inhoud Lengte, oppervlakte en inhoudsmaten. Tijd..
Projectie tekenen Dal\RvP 2015.
De lengtematen mm, cm, dm, m, km. Ellens nieuwe kamer Gisteren ging ik op bezoek bij mijn nichtje Ellen. Ellen is een meisje van 10 jaar. Ellen woont.
Les 3 omtrek oppervlakte inhoud
Inhoud berekenen.
Gemeenteproject ‘Samen één’
Les 8 meten en meetkunde in huis
SCHAAL in toepassingssituaties
Exponentiele verbanden
Diagnostische toets Vanaf opdracht 4.
Bereken de inhoud van de kubus en balk
Bidden om dat waar je naar verlangt; danken voor dat wat je ontvangt: om 1 kracht; 2 geloof; 3 liefde; 4 kennis; 5 volheid Mysterie Daarom buig ik mijn.
Bejaagbaarheid van jachtvelden
Rekenen Meten en Meetkunde 2f Les 3 Omtrek, oppervlakte en inhoud
Les 8 Meten en Meetkunde in huis Les 9 Meten in de tuin
G9 2 Formules omvormen is vergelijkingen oplossen M A R T X I
Vermenigvuldigen & delen
LEERDOELEN Uitleggen wat het begrip moment inhoudt
Gelijke afstanden Gelijke afstanden Gelijke afstanden © André Snijers.
Examentraining.
Rekenen Meten en Meetkunde 2f Les 3 Omtrek, oppervlakte en inhoud
Les 9: meten en meetkunde in de tuin
2 vmbo-t/havo Samenvatting Hoofdstuk 1 (vmbo-T)
Eigenschap en constructie van de middelloodlijn van een lijnstuk
SCHAAL in toepassingssituaties
Extra oefening Gevraagd: CD en CE zijn raaklijnen aan c(M,r)
Lengte en afstand Lengte en afstand Lengte en afstand © André Snijers.
Verticaal en Horizontaal Transport
Tools en key-ins uit het duistere verleden van MicroStation
Eigenschap en constructie van de bissectrice van een hoek
De cirkel De cirkel De cirkel © André Snijers.
M A R T X I W K U N E D S 2 G16 Gelijkvormige figuren © André Snijers.
Vervaagde achtergrondafbeelding met overlay in volledige kleuren
oppervlakte en inhoudsmaten
Vermenigvuldigen & delen
Transcript van de presentatie:

Collision Florian & Maurice Met Dank aan: Cube 1, Cube 2, Circle 1, Circle 2

Maak kennis met…

Definitie van Cube De Oorsprong Tegenover Punt Breed Hoog

Definitie van Circle Het Middelpunt Straal

Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer Y Origin C1+ Breed C1 < Origin C2 Ervoor Geen Collision

Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer Y Origin C1 > Origin C2 + Breed C2 Erachter Geen Collision

Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer X Origin C1+ Hoog C1 < Origin C2 Erboven Geen Collision

Collision Cube 1 en Cube 2 Elimineer X Origin C1 > Origin C2 + Hoog C2 Eronder Geen Collision

Collision Cicle 1 en Cicle 2 Delta X, Delta Y A^2 + B^2 = C^2 Lengte > Straal C1 + Straal C2 Afstand te groot Geen collision

Collision Cube 1 en Cicle 2 Start met Cube Collision Simpele berekening Kwadrant van Collision

Collision Cube 1 en Cicle 2 Dan kwadrant punt berekenen Circle Collision

Wat is het snelst? Hangt af van je programmeertaal Oorsprong + Hoogte/Breedte >/< Oorsprong Tegenover Punt >/< Oorspring Volgorde van Collision berekening Kwadranten