Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat is strategisch leren?
Advertisements

Customer Essentials Portfolio en Benefits Management 30 oktober 2013.
Corporate Portfolio Management
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
“CCVNN – The next level” Brainstorm Inhoud •Aanleiding brainstorm •CCVNN in historisch perspectief •Focus voor de brainstorm •Uitkomsten •Voorstellen.
Vertaalslag Marketingmix naar Siva
Vierde ervaringsuitwisseling “Competent van kop tot teen!” 8 april 2010 Lieselore Beckers & Isabelle De Wispeleir VIVO vzw ompetent van kop tot teen !
Business concept SMART-consultants
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Denken in versnelling en Groei
AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Een startersgids voor innovatie
strategie als een proces
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Associate degree 26 november 2010
Marketingplanning en strategie
Marketingplanning en strategie
Programma Stappenplan ZMO Individueel Zorgplan. In tien stappen naar een strategie voor zelfmanagementondersteuning Jeanny Engels 6 juni 2010.
ICT in het Onderwijs bij TBM
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010 Competenties en VTO beleid Een degustatie van instrumenten Joke Sweygers Patricia Van Dessel VIVO vzw.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Doelen Soorten vormgeving.
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Van beheer naar regie “Als IT bijdragen aan de continuïteit van het bedrijf en meer toegevoegde waarde leveren.” Peter Henssen Harry Boers Bart Feenstra.
Beleidsinformatie Jeugd
© Copyright Dragon1 - Alle rechten voorbehouden.
/ MAXIMAAL DRIE WOORDEN 0 For internal use GETRONICS / KPN acquisitie en samenwerking Roelof Mulder BUSINESS UNIT DIRECTOR GETRONICS ICS 6 APRIL 2010.
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Business & Informatieplanning (BIP)
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Aanleiding Potentie is intern en extern aanwezig Groei Stabiele omzet Meer klanten en dan ook meer efficiency Nov, dec is stille periode. I.c.m. Blessure.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
TRANSITIE BINNEN DE ORGANISATIE. En nu?  Denk intern na over manieren om deze materie verder te laten binnensijpelen in het dagelijkse doen en denken.
Van waarde; van betekenis zijn SBCM opleidingsdag 23 september 2015 Tom de Haas.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
Business en IT Consulting
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Thomas Belmans Marijn Peeters
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
PEARLE B E N E L U X Business Case BLMC SC Professional 2012 of “hoe de professionaliteit van de markt een familiebedrijf dreigt in te halen” Aanpak van.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
Dienstenmarketing Week 4.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Een kansrijk leven voor gezinnen door radicaal nieuwe oplossingen te creëren en accelereren in hun belevingswereld en zo alternatieven te.
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Indeling van hoofdstuk 2
VAN AFSPIEGELINGSPRINCIPE TOT ADVIESAANVRAAG
Onze filosofie: Resultaten kunnen altijd beter
Presentatie van ondernemingsplan
Ga je mee met de versnellingsvertrager?
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching Counselor – Assesment en advies ervaring

Prestaties zoals ze zijn vaststellen - Pre-view strategische doelstellingen voor groei en continuïteit - Probleem identificatie, Bepaal de werkelijke pijn van de klant. - Situatiescan; focus op 1 probleem, resulterend in 1 oplossing - Business unit resultaatsscan. Indien performance achterblijft. - Assessment van het klantwaarde besef, her-positionering van het klantdenken; wie is de werkelijke klant? - Top-10 problemen check. Focus is projects en business units. Connecting performance Counselor – Assesment en advies ervaring

Visie en missie pre-view & re-view - Visie en missie meten op realisatie en nieuwe mogelijkheden. - Van neerwaartse omzet spiralen en verlies van klantenkring naar nieuwe wegen en opwaartse kracht. - Preview strategische groeidoelstellingen en scenarios. - Bepaal roadmap en plan van aanpak met haalbare tijdslijnen. - Maak de strategie schaalbaar voor aanpassingen in de looptijd. - Vertaal strategie naar productportfolios die klanten aantrekken. - Oplossingen vinden voor verhoging omzet en klantwaardering. Connecting vision Strategist - Advisering en coaching

Realiseren met succes resultaat -Ontwikkeling en beheersen slagkracht en uitvoering -Centrale creatie regie, portfolio en performance verwachtingen, engagement en control. –Meten welke waardecreatie feitelijk plaatsvind, en optimaliseren van klantwaardeketen. –Storming, Norming, Performing en Improving projecten. –De creatieve kracht om nieuwe concepten en ideeën te verwezenlijken tot waardevolle oplossingen. –Herontwerp product markt combinaties Connecting results Dirigent - Creatie regie

Omzet en groei resultaten – Portfolio van producten en services “klantgereed” maken – Meerwaarde creëren in oplossingen om klanten te trekken. – Het vinden van nieuwe klanten door strategische acquisitie. – Genereren van nieuwe commerciële ideeën voor groei. – Identificeer “white space opportunities” en maak daarin een commerciële propositie die klantvraag gaat stimuleren. – Commercial agent en broker voor technologie en services. – Broker in de verkoop van complete productlijnen en IP deals – Orchestratie om BID’s en RFP’s tot “winnerdeals “ te maken. Connecting customers Commercial agent – Sales en klantcreatie