Mid Year Assessment Van Guido Boogaard.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Samenvatting Book of lenses
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Presentatie Danny Vos.
Deadline week 8 •Alle producten moeten kant en klaar gepresenteerd worden •Tijdschriften in print en ingebonden •Films gemonteerd •Web applicaties online.
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
Liefde en vriendschap Dit is mijn opdracht:
Endyear Presentatie Daniëlle Krabshuis Game Art 1.
Realisaties Industriële Sturingen
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
Hang je poppetje op de muur.
HKU-KMT Maandag 16 dec ‘08. Jonathan Barbosa Dijkstra Game Design & Development.
Plusklas naar het workshop “medicijnen”
Games Maken NFF & SBA Wouter Baars Zelf games maken
Spiegelingen en symmetrie
Onderzoeksmethode Oftewel: met welke specifieke onderzoeksmethode kan ik het best mijn onderzoeksvraag beantwoorden.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Laatste toets Vrijdag 8 november van 8.30 – uur Locatie: EDUC-BETA Stof: Alles! Slides Boek Werkcollegeopgaven Practicumopgaven.
The art of game design Hoofdstuk 15 en 16. Opbouw van een verhaal Tweevoudig: Sommige games hebben goede verhaalelementen Sommige games hebben goede gameplay.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Mid-Year Asessment Semester 1
BERLIJN…. BERLIJN… & de opdracht opdrahc RESULTAAT VAN JE INSPIRATIE OEFENING UPLOADEN OP JE PORTFOLIO…
End Year Assesment Jordi de Rijk Semester 2.
Tussenopdracht Medical Kevin van Nes – Game Design & Development 1-B
Verder ontwikkelen Development Art verder ontwikkelen Groepsdynamiek Portfolio verbeteren.
Tim Nelemans GDD G1 Fijne Break gehad?. HTML  Nieuw programma  Eerste contact programmeren  Hardcore programmeren vs oppervlakkig programmeren.
End Year Assassment Verboven Wesley. End year assessment Persoonlijke vooruitgang +werk Veranderd na MYA Hoe sta ik ervoor Wat ga ik eraan doen Welke.
Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP  Tekenen.
Wat gaan we leren in groep 5
Verslag fotosynthese. Gemaakt door: Ben Bitter, Bert Kupers Klas: SH3B
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Herfst Kleuren-& Vruchten
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
FAR CRY 3GAMING “speel een game uit de top 100 een aantal uur”
Concert Antwerpen. Beyoncé is een enorme inspiratie voor mij. Ik heb veel interviews met haar gelezen, en heb daarom enig idee hoe zij tegen optreden.
World of Warcraft Spelen tot level 20. Beeldvorming vooraf Niks voor mij Mooi vormgegeven Vecht game Vooral games interessant.
House of Freaks BEACHCLUB VROEGER. Wie? Wat? Waar?  House of Freaks  2 juni :00 – 00:00  Beachclub Vroeger  Bloemendaal.
Game concept Samenvatting hoofdstuk 20 & 21. De waarde van esthetiek Het kan spelers aan trekken die het spel anders niet hadden gespeeld Het kan jouw.
Harry Potter Studios.
E-minds Gemaakt door: Marie Joëlle. Menu.  E-minds  Foto's  Zwem game  Stop filmpje.
{ World of Warcraft. Wat zijn je verwachtingen? Wat is je ervaring? Wat is het verschil? Opdracht Opdracht.
VERWONDERING. VERWONDERING start met waarnemen Wat klopt er niet aan dit plaatje?
Onderzoeksplan Jelle van Doorne IPD4. Wie ben ik?  Jelle van Doorne  Interactive Performance Design  Game designer  Kunstzinnige games, diepere lagen.
Games met een boodschap Rajiv Krijnen. Games met een boodschap Onderzoeksvraag Wat maakt een game? Subvragen Hypothese Bronnen.
Lucas 18: Bijbel in Gewone Taal
Les 2: Interactie in je space door middel van klikbare objecten en actionscript. Wat is actionscript en programmeren?
AMT/MT Algemene Muziektheorie/ Muziektheorie Muziek maken met computer
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
Mid Year Assesment Van Lon van Keulen Groep GDDA
Interactieve attracties maken musea spannend.. Leren Ontdekken, nieuwsgierigheid bevredigen, … Waarom bezoekt men een museum? Recreatie Beleven, ontspannen,
MID-YEAR ASSESSMENT Claudia Bronneberg – GAR1A. 1.1 CONCEPTUELE ONTWIKKELING.
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Medmec04 les 1 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Kick-off o Inleiding module & werkwijze o Formulering individuele leerdoelen.
Hoorcollege 1a Praktische zaken. Gameprogrammeren Doel van het vak: Games programmeren (de game loop, sprites, audio, physics, animatie…) Basisprogrammeertechnieken.
Medmec04 Engagement.
Game till you shop Team 2 Joep Voorn Mike van Rossum
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
(Met dank aan Stijn van den Corput voor de foto) Ik dacht: - dat het saai zou worden. - dat de verhouding meisjes/jongens 1:20 zou zijn - dat je alleen.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Lesbrief Jongerenprogramma Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het.
Kijken naar Kinderen Week 4
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 7 kleuren festijn.
Instructiefilm maken. Het maken van een instructiefilm voor je praktijkproject uit periode 12. DOEL.
Les 5 gamen CLIËNT EN MEDIA WIJSHEID//. Wie gamet er regelmatig? Ken je mensen die verslaafd zijn aan gamen? Wat zijn de gevolgen van game verslaving?
Over gameprincipes en verrassende parallellen
Software Development fundamentals
Transcript van de presentatie:

Mid Year Assessment Van Guido Boogaard

Mijn Achtergrond Muziek Film - Componeren Spelen Muziekaal Gehoor - Muziektheorie Interesse wekken Uitbalanceren Eigen wereld maken Scenario’s schrijven Teamwork “Visuele” skills Games

Mijn Veronderstelling: Waarom Games? Mijn Veronderstelling: Muziek Film Interactie Game

Just Design it, Right?

? ? Muziek Film Interactie ? Game

Verhaallijn versus Gameplay? ISA Verhaallijn versus Gameplay? Zijn gameplay en verhaallijn werkelijk zo gescheiden? En wat is de ideale manier om deze twee elementen zo synchroon mogelijk te laten lopen?

ISA Playtesting met bestaande spellen Research Interviews& Observatie Prototype Prototype Verslag Prototype&Research Onderzoek met prototype

ISA Eerste deel van het verslag maken: +- 3 uur Playtesting van bestaande spellen: +- 17 uur Interviews& Observatie: +- 15 uur Deel van het verslag maken: +- 5 uur Maken Prototype op basis van verslag: +- 30 uur Onderzoek met Prototype: +- 25 uur Verbeteren van Prototype tijdens onderzoek: +- 10 uur Verder verslag maken: +- 7 uur

ISA Beoordeling? Op mijn Beredenering/Onderbouwingen Op mijn Objectiviteit Op de werking van het prototype (Benadert het prototype echt wat het zou moeten doen en lopen verhaallijn en storyline werkelijk meer synchroon)

Andere punten waarin ik mezelf heb ontwikkeld: Post Mortem Andere punten waarin ik mezelf heb ontwikkeld: Tekenen & Compositie Samenwerken Werken met een tijdslimiet Programmeren

Tekenen & Compositie

Portfolio Opdrachten

Portfolio Opdrachten Eindelijk heb ik iets als een eigen website Portfolio 2 heeft een vreemde navigatie Programmeren ging me niet erg slecht af Maar blijkbaar ook niet uitzonderlijk goed Alles goed en op tijd af gekregen Doormiddel van nachtwerk

Het nut van het Design Proces Rituelen Groepswerk Tijdsdruk Het nut van Observatie Het nut van het Design Proces

Rituelen Veel Brainstormsessies Veel gekibbel en dus stress Compleet volgens de Design Thinking methode van T4T Te hoog gegrepen dus slechte afwerking Iedereen wilde zich inzetten Niet iedereen kon zich inzetten

Clickable

Clickable Actionscript 3 Geleerd, Denkwijze bevestigd Echter maar een 6 bij de toets Methods of Development Ik heb er nog extra’s er in kunnen doen Echter te veel code voor een voor een G Een redelijk andersoortige gameplay Waar geen enkele vorm van onderzoek aan vooraf ging

Voor de rest - Andere vakken - Conquest in Terrovia - Droomwereld - Dummygebruik - Maya - Muziek

Bronnen: http://www.andrewsurbandesign.org/UrbanDesignStudioGreatAbacoIsland/Website_Photos/Day4_4.JPG http://images2.wikia.nocookie.net/kingdomhearts/images/c/c1/Kh2.jpg De PowerPoint- Illustratiedatabase Mijn Mobieltje