Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Trends in Dienstenmarketing
Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Workshop 3 deel 1: Marketing
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Zo eenvoudig is het. Kies uw product Controleer uw bestelling.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
SDP-Segmentatiemodel
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Fun of functie in Haarlem?
Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax
4 P´s en 3 R-en MK01.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Consumentengedrag bij communicatie
Cross Media.
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Marketing Werkgroep 6.
H16 Promotiebeleid Communicatie-instrumenten Persoonlijke verkoop
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H7 – Het beeld nog scherper stellen DOELMARKTSTRATEGIEËN EN KLANTRELATIEBEHEER Competentiedoelen.
Figuur 3.1 Marktanalyse, planning, implementatie en controle
Segmenteren en Positioneren
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Segmentatie & Product Hoofdstuk 7 & 8.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Uw doelgroep vinden, winnen en binden….. NBVA congres 9 september 2008 Gerard Ziedses des Plantes met Klaverblad Verzekeringen.
ACCOUNTANTS IN DE MARKETING WORKSHOP SRA, Nijkerk 22 Juni 2012 Camillo Spratt.
Positionering Transformationele positionering
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Gefelicitaart.nl.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
College 3 Consumentengedrag
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
Loyaliteit begint met een warm welkom
Marketing 5 havo.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
CSA UZ LEUVEN: DE WEG NAAR ISO EN 13485
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
OWE ILSAeM613 Marketing “Verdieping van de markt” door Maurice Straatmans Principes van Marketing Hoofstuk11.
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
College 3 Video Kotler (15min) Bespreken video (15 min) Hoeveel merken zijn genoeg (10 min) bespreken WINmodel (20 min) Theorie H 9 Segmenteren tot positioneren.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Slim en veilig online winkelen [Naam Presentator].
Welkom bij Bos Logistics. meer dan 45 jaar ervaring in logistiek -1961: L. Bos Transport opgericht -1975: Opening nieuw pand Bergschenhoek/Bleiswijk 4200.
Too’l 24/7 safety sneakers Opnieuw komt Woltex.nl met een primeur. Sneakers waarbij de scheiding tussen Casual Wear en Workwear compleet vervaagt: Too’l.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
Stakeholderspresentatie Raamwerk voor ongeveer 12 slides.
H7 – Het beeld nog scherper stellen
Handboek Online Marketing 4, Hoofdstuk 3
Handboek Online Marketing 4, Hoofdstuk 2
Voeg hier een foto van het product in
Marktsegmentatie en positionering
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Presentatie en marketing
Klantcontact: toen, nu, straks?
Jesaya Groenfelt 4KEew.
Fijn dat je er bent!.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax Plutosport.nl Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax

Inhoud Plutosport.nl Online positionering Segmentatie E-marketingmix Wat kan er beter?

Plutosport Sport-webshop Opgericht in 2005 Voetbalartikelen ‘’Da’s lekker scoren’’

Online positionering Positionering Differentieel voordeel Online waarde propositie

Segmentatie psychografische segmenatie Levenstijl Gedrag

De ideale klant Sportief Actief Trendy Casual

E-marketingmix 4P-MODEL Product sport- en lifestyle producten Prijs Tegen scherpe prijs Plaats www.plutosport.nl Promotie Website banners en nieuwsbrief

E-marketingmix 4C-MODEL Customer solution Inspelen op trend Cost consumer Tegen scherpe prijs Convenience Snelle service communication Website banners en nieuwsbrief

Wat kan er beter? Afhandeling kapotte producten Track and trace

Vragen?